بهترین دوربین مدار بسته بهترین برند دوربین مداربسته بازار کدام است؟ اکسیریاب | boostercctv

در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد. همان طور که می دانید دوربین مداربسته در اوایل تنها به ثبت تصاویر سیاه و سفید می پرداخت. اما امروزه نسل جدید دوربین مداربسته هایک ویژن قادر است تا تصاویر رنگی و با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار دهد. بهترین دوربین‌های مداربسته متعلق به برندهای شیائومی،داهوا و هایک ویژن هستند.

http://binacctv.ir

شرکت سوئدی اکسیس توانسه در سالهای اخیر جایگاه خود درا در بین برندهای مشهور ثبت کند. این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند. همانطور که اکثر ما برند سامسونگ را میشناسیم ، این برند در حیطه محصولات صوتی تصویری مشغول است. مقدار ضبط دستگاه ها هم بستگی به کیفیتی که دستگاه شما تصویر رو ضبط میکنه و حجم هارد دستگاهتون داره. این دوربین‌ها دارای لنز‌های بسیار قوی و بدون افت کیفیت و رنگ می‌باشند. خوشبختانه در ایران هم این مقبولیت زیادی دارد و اگر پای انتخاب و مقایسه به میان آید، نمی‌توان به‌راحتی از نام و برند پاناسونیک عبور کرد.

  • با تکمیل این تکنولوژی توسط دیگر شرکت‌های الکترونیکی که رو به طراحی سیستم‌های دوربین مداربسته کرده بودند به مرور زمان تکنولوژی دوربین مداربسته شبکه گسترده‌تر شد .
  • دوربین مداربسته کوچک Wyze با فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان برای ثبت رویدادها از سنسورهای تشخیص حرکت، راه‌حل امنیتی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای است.
  • به همین دلیل در ادامه این مطلب با انواع دوربین براساس نوع سیگنال و بهترین‌ها را بررسی خواهیم کرد.
  • دوربین های مداربسته های لوک کمی از دوربین های هایک ویژن ندارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

نمایندگی مرکزی مجله خبری بوستر دوربین ویژن ارائه دهنده تمام تجهیزات دوربین مدار بسته می باشد. احراز هویت فیلم‌های ویدئویی تولید شده توسط دوربین‌های مدار بسته بسیار مهم است، دقیقاً مانند تأیید پروفایل دستگاه‌ها و برنامه‌های متصل با استفاده از روش اعتماد صفر. موارد اصلاح تصویر و فیلم پس از گرفتن آنها و اعتبار آنها را مورد تردید قرار می دهد. دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد.

دوربین مداربسته کوچک Wyze Cam Pan and Box

شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۵۵ در ژاپن تأسیس شد اما تأسیس برند دوربین پاناسونیک در سال ۲۰۰۸ به صورت اختصاصی شروع به کار کرد. دوربین‌های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی می‌باشند و جزو برند معتبر دوربین مدار بسته هستند. این شرکت راه حل‌های VIVOTEK را در سراسر جهان به بازار عرضه می‌کند و به یک برند پیشرو در نظارت امنیتی جهانی تبدیل شده است. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد. هایلوک از دیگر شرکت‌ های قوی ارائه‌ دهنده دوربین‌ های مداربسته باکیفیت می‌ باشد. دوربین‌ های مداربسته هایلوک با وجود قابلیت‌ های مختلف با قیمت بسیار پایین و مناسبی ارائه می‌ شوند.

امتیاز دوربین های مداربسته بوش از نظر کارشناسان Bosch

آقای محمدی خودش شروع میکنه به سرچ کردن در اینترنت و بعد از بررسی، با چند تا مارک و اصطلاح آشنا میشه. داهوا با گارانتی فراگستر، داهوا ایران، هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط، دوربین ارزون AHD ، انتقال تصویر روی موبایل و …. در کنار دوربین‌هایی که باسیم بوده و از برق استفاده می‌کنند، می‌توانید مدل‌هایی را خریداری کنید که از باتری بهره می‌برند. دوربین‌های باسیم در کنار لزوم انجام اقدامات مختلف برای برای سیم‌کشی، در صورت قطع برق با مشکل رو‌به‌رو شده و نمی‌توانند وظیفه خود را انجام دهند. در مقابل دوربین‌های بی‌سیم به سادگی قابل نصب بوده و حتی در صورت قطع شدن برق نیز امنیت مغازه را برقرار می‌کنند. Zmodo طیف وسیعی از دوربین‌های زنگ درب هوشمند، دوربین‌های مخصوص داخل ساختمان و دوربین‌های نظارت ضد آب و گرد و غبار هوا را برای نظارت DIY به فروش می‌رساند.

پر بازدید ترین مطالب وبلاگ