بهترین دوربین مدار بسته بهترین برند دوربین مداربسته بازار کدام است؟ اکسیریاب | boostercctv

ممکن است فضای بین دو نقطه ما اهمیت بالایی برای پایش تصویری نداشته باشد اما مثلا خود تجهیزات برای ما مهم باشند. در محیط‌ها نیاز است مثلا یک سیستم دوربین مدار بسته محیطی با وسعت چند هکتار را پایش کند در حالی که در سیستم‌های کوچکتر وسعت مورد توجه ما نهایت از چند ده متر تا صد یا دویست متر باشد. در این مقاله بیشتر سعی خواهیم کرد منظور از دوربین مدار بسته صنعتی مناسب برای مناطق صنعتی با ریسک پایین را شرح دهیم. دوربین‌های محیط‌های خاص‌تر مانند سکوهای دریایی، پالایشگاه‌ها و … به صورت مجزا بررسی شده‌اند.

  • بوش نیاز به معرفی نداشته و یکی از بهترین و قدیمی‌ترین برند از برندهای کشور آلمان است.
  • این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود.
  • ما در مورد برند اکسوم در این مقاله توضیح دادیم که میتونین این مقاله رو از این جا بخونین.
  • همانطور که گفتیم دوربین مداربسته اغلب برای نظارت و افزایش امنیت یک محدوده مورداستفاده قرار می‌گیرد.
این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد . در حال کلی کارفرما باید حقوق انسانی را در استفاده از دوربین مداربسته رعایت کند و به صورت مناسب آن را به کار گیرد؛ نظارت توسط دوربین مداربسته نباید برای کارمندان ایجاد مزاحمت کند. کیفیت تصویر دوربین‌های تحت شبکه به مدد فناوری‌های نوین بکار رفته، بسیار مطلوب تر از دوربین‌های آنالوگ می‌باشد. مشکلی که پیش خواهد آمد چیست ؟ ترکیب دوربینهای تحت شبکه و سیستم های ذخیره سازی تصاویر هزینه های بالایی دارد. زمان زیادی خواهند گرفت چون تعداد تولید کنندگان و انواع مختلفی وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

به خصوص اگر مجله خبری بوستر دوربین تحت تاثیر یک رنگ غالب بوده باشد و یا اینکه هیچگونه نور سفیدی با منبع طبیعی وجود نداشته باشد. بنابراین با الگو قرار دادن این قابلیت در چشم انسان قابلیتی با نام AWB ابداع گردید. این اشکال به این صورت ایجاد می شود که دوربین مدار بسته میزان باز بودن Iris را برا اساس میانگین نور تصویر محاسبه می کند. یا شاید نیاز به دوربینی داشته باشید که مقاومت بیشتری در برابر بارش باران یا وزش باد و گردوغبار داشته باشد. چنانچه می خواهید که اطلاعات بیشتری در خصوص دوربین مداربسته هایک ویژن به دست اورید، از سایر مقالات ما استفاده کنید و یا مشخصات محصولات مختلف را تحت بررسی قرار دهید. البته پروتکل های بین المللی دیگری شبیه ONVIF هم وجود دارند که در بخش های دیگر در مورد آنها توضیح خواهیم داد.

http://binacctv.irدر دراز مدت، این هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری، مسئولانه و اخلاقی استفاده می شود. ۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند. یک UPS 600VA با باتری 7 آمپر/ساعت حدود 40 دقیقه میتواند سیستم مداربسته شما را روشن نگه دارد. باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد. این دوربین ها ، با استفاده از فیلتر هایی نویز های تصویر را حذف می کنند و کیفیت و شفافیت تصاویر به حد مطلوب می رسد .

هایلوک HiLook – بهترین دوربین مداربسته خانگی

با این حال، اگر کسی دوربین را بدزدد، ضبط های خود را با آن از دست می دهید. از دیگر نکات مهم در نصب دوربین مداربسته در پارکینگ، قابلیت دید در شب، تصاویر با وضوح بالا و WDR محسوب می شوند. برای راهنمای خرید دوربین مدار بسته خانگی و شناختن بهترین دوربین مداربسته برای منازل با تی وی تی همراه شوید. هایک لوک بستریست که در آن می توانید تمامی مراحل افزایش امنیت مغازه ، امنیت شرکت ، امنیت منازل و …..

نقاط قوت دوربین مداربسته Ring