بهترین دوربین مدار بسته بهترین برند دوربین مداربسته بازار کدام است؟ اکسیریاب | boostercctv

کارشناسان ما در مورد بازدید از محل و ارائه اطلاعات حضوری ، رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی را مد نظر قرار خواهند داد. اگر قصد خرید دوربین داهوا یا AHD داشتید، من می تونم بهتون مشورت بدهم. شما می تونید با آی دی اکانت تلگرامی من به آدرس @ANSARI9060 در ارتباط باشید. کلا هر کسی به شما گفت که با دوربین های من می تونین تصاویرتون رو به راحتی روی موبایل یا کامپیوترتون ببینین، تو دلتون بهش بگین خودتی. چون این مورد اصلاً آپشن نیست و بی کیفیت ترین تجهیزات چینی هم باید این کارو انجام بده. بسیاری از دوربین‌ها دارای تشخیص چهره افراد هستند که بین انواع مختلف حرکت افراد، حیوانات، اتومبیل‌ها و اجسام بی جان تفاوت قائل می‌شوند.

مهم ترین قابلیت ها برای دوربین مداربسته باغ و ویلا:

در نتیجه لازم است که محل مجله خبری بوستر دوربین را به درستی انتخاب کنید تا از نقطه کور جلوگیری کرده و بر تمام محیط احاطه داشته باشید. به دلیل طراحی بولت دوربین مداربسته AHD-OR-111، به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای مغازه، می‌توانید آن را بدون مشکل خاصی روی دیوار نصب کرده و امنیت مغازه خود را به بهترین شکل تامین کنید. زمانی که در مغازه خود به فروش اجناس مختلف می‌پردازید، امنیت مغازه موضوع بسیار مهمی محسوب می‌شود.

http://binacctv.ir

به نظرم اگر دیدید که در کاتالوگ دوربین زده این دوربین تا ۴۰ متر IR اش متراژ داره، شما روی حدود ۲۰ متری حساب کنید. و به همین ترتیب به نظرم اعداد متراژ را حدود نصف در نظر بگیرین که ته ماجرا شاکی نشید، چون اونجا نگفته که این متراژ، متراژ مفید و عمقی نیست و خود فروشنده بنده خدا هم اطلاعات فنی نداره که بخواد این رو مطرح کند. جالبه تمام سایت هایی که بالا آمدند ، ادعای بهترین، با کیفیت ترین، ارزون ترین، بهترین گارانتی، فنی ترین و ….

ما تحت تاثیر دوام دوربین مداربسته تحت شبکه فضای باز ADT قرار گرفتیم. این بدان معناست که در برابر گرد و غبار مقاوم است و می‌تواند در برابر ریزش آب کم فشار، مقاومت کند. دوربین های مداربسته هایک ویژن انواع متفاوتی دارند که هر یک با توجه به سال تولید و ویژگی ها قیمت خاصی دارد. اصلی ترین عامل در تعیین قیمت بهترین دوربین مداربسته برای منزل، برند دوربین و تعداد دوربین است.

دستگاه ضبط تصاویر

به واسطه‌ی وزن کم ۲۳۹ گرمی خود، می‌تواند در هر جای دیگری هم قرار بگیرد. مواد به کار رفته در ساخت بدنه‌ی این دوربین، پلاستیک و فلز است که باعث می‌شود در برابر سقوط یا ضربه‌های احتمالی کاملا مقاوم باشد و هیچ آسیبی نبیند. بزرگ‎نمایی اپتیکال یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در دوربین های مداربسته هوشمند است. ما متوجه شدیم که بسیاری از شرکت‌های دوربین ادعا می‌کنند دوربین‌هایشان بزرگ‌نمایی می‌کنند، اما حقیقت این بود که آن‌ها این کار را فقط به صورت دیجیتالی انجام می‌دهند.

  • دوربین های مداربسته تحت شبکه یا دیجیتال در بستر شبکه LAN و WiFi کنترل می شوند.
  • از طریق دوربین‌های شبکه می‌توان از امکانات پردازش تصویر بر روی تصاویر استفاده کرد.
  • برند هایلوک از جدید ترین محصولات شرکت هایک ویژن است که به تازگی وارد عرصه رقابت سیستم های نظارتی تصویری شده است.
  • یکی از تولیدات این شرکت دوربین‌های مداربسته است که همانند گوشی‌های هوشمند شیائومی از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند.
  • از معایب دوربین های برند پلکو میتوان به حساسیت پایین نسبت به حرکت و آسیب پذیر بودن آن اشاره کرد .