بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند با مشخصات + عکس هوشمند سازی آرات | boostercctv

برند اکسیس دوربین‌ های مداربسته متنوعی را تا به اکنون روانه بازار کرده است. به گونه‌ ای که هر فردی با توجه به کاربرد مد نظر و نیاز خود می‌ تواند مدل دلخواهش را پیدا کند. این کمپانی به دلیل ارائه دوربین‌ های مداربسته باکیفیت با طول عمر بالا در بازار جهانی به جایگاه ویژه‌ ای در بازارهای جهانی دست پیدا کرد. اما اگر از ویژگی BLC استفاده کنید هر دو تصویر را ادغام می کند و در نتیجه تصویری واضح و با کیفیت را برای شما ثبت می کند. عوامل های زیادی در انتخاب دوربین مداربسته دخیل هستند اما به طور کلی کیفیت تصویر دوربین مداربسته، لنز به کار گرفته شده در آن و ویژگی هایی چون WDR ، HLC و BLC تاثیر بسزایی در کیفیت تصویر ثبت شده دارند.

قیمت دوربین مداربسته برای فضای باز

همچنین سامسونگ به واسطه قدرت بالای خود در دنیای موبایل نیزو مجله خبری بوستر دوربین های هوشمند نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است . به گونه ای که شرکت های رقیب به فکر جایگزین کردن این تکنولوژی در محصولات خود شدند. این برند در حال حاضر توسط شرکت پارس ارتباط به ایران وارد شده است و این شرکت پخش این محصول را در ایران بر عهده گرفته است . سلام برای نظارت خانه از بیرون از خانه توسط گوشی کدام دوربین را پیشنهاد میکنید. برند ال جی در ساخت لوازم خانگی از محبوب‌ترین برند‌های شناخته شده جهان می‌باشد.

امتیاز دوربین های مداربسته یونی ویو از نظر کارشناسان

به عبارتی مثلا لازم است در یک مجموعه در برخی نقاط تعداد زیادی دوربین مدار بسته نصب شوند در حالی که در نقاط دیگر فقط یک شمای کلی از محیط مورد توجه باشد. از این نظر که بتوان با خیال آسوده و بدون نگرانی از بابت عدم کارکرد دوربین مداربسته صنعتی در کوتاه مدت و بلند مدت آنها را مورد استفاده قرار داد. ۳- تا اینجای کار برای انتخاب دوربین مداربسته برای کارها و پروژه های کوچک مثلا مسکونی، تجاری تا حدود ۱۰ تا دوربین کافیه. فرض من اینه که شما کمترین هزینه رو میخواهید انجام بدین در حالی که کیفیت تصاویر خوب باشند. برای کاربران مهم است که دوربین‌هایی را انتخاب کنند که هم فضای ابری و هم فضای ذخیره سازی محلی داشته باشند. یک کارت میکرو اس‌دی، به ما این امکان را می‌دهد تا ذخیره‌سازی محلی دریافت یا فایل‌ها را دانلود کنیم.

اما سوالی که در این میان وجود دارد آیا هر دوربینی می تواند ضامن امنیت محل کار ما باشد؟ حال به بررسی مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته می پردازیم. تولید محصول شرکت برایتون از سال 1392 آغاز شد و این شرکت در حالی که این شرکت یکی از بهترین شرکت ها در زمینه سوئیچ POE هم بود شروع به تولید دوربین های مداربسته برایتون کرد. در حال حاضر این برند یکی از برندهای پرفروش در کشور محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد. لازم به ذکر است شرکت فوژان اکسوم اولین تولیدکننده اسکنر در ایران (تحت لیسانس ایویژن تایون) بوده و با تولید سالیانه 30,000 دستگاه در رتبه هجدهمین تولیدکننده اسکنر در دنیا به شمار می آید.

http://binacctv.ir

آلودگی‌های محیطی مانند گرد و غبار و آلودگی‌هایی شیمیایی یکی از موثر ترین عوامل بر عملکرد صحیح و طول عمر یک سیستم نظارت تصویری هستند. در محیط‌های آلوده عملکرد این سیستم ها دچار اختلال شده و به دلیل نفوذ گرد و غبار و ذرات خاص معلق در فضا به داخل تجهیزات طول عمر آنها به شدت کاهش می‌یابد. در یک سیستم نظارت تصویری داده‌هایی در دوربین به عنوان سنسور دریافت کننده نور محیط تولید می‌شود که به عبارتی نور محیط با تصویر محیط را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل کرده است. برای رفع این مشکل می‌توان از روش‌هایی مانند استفاده از بستر فیبر نوری و یا لینک‌های رادیویی برای ایجاد یک شبکه زیر ساخت سیستم نظارت تصویر استفاده کرد. در حال حاضر پیشنهاد من استفاده از دوربین های مداربسته با لنز فیکس هستش که زاویه دیدش حدوداً ۸۰ درجه هست که برای بیشتر پروژه ها کافیه.

  • این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند.
  • دوربین های ارزان یا کوچک، سنسورشان CMOS است و کیفیت تصویر پایینی هم دارد که در شرایط کم نور، بدتر می شود.
  • ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت.
  • این شرکت از سال 1996 آغاز به کار نموده و در زمینه گسترش و پیشرفت تکنولوژی تحت شبکه فعالیت می کند.