بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند با مشخصات + عکس هوشمند سازی آرات | boostercctv

همچنین پیشنهاد میکنیم برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های مداربسته اکسوم مقاله همه چیز درباره دوربین مداربسته اکسومرا مطالعه کنید. یکی از مزایای استفاده از دوربین مداربسته ایرانی این است که نسبت به سایر دوربین های مداربسته وارداتی مدت زمان ضمانت بیشتری دارند و شما به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش این کالا های ایرانی استفاده کنید. از طرفی خیلی راحت تر میتوانید نسبت به اصل یا غیر اصل بودن محصول آگاه شوید.

2.وسعت زیاد محیط‌های صنعتی

جهت نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان مانند پارکینگ، حیاط ، آسانسور و … بایستی هیئت مدیره ساختمان مجوز کتبی برای نصب دوربین دریافت کند و اهالی ساختمان را نیز در جریان نصب قرار دهد. ساختمان ها دارای ۳ قسمت اصلی اعم از مشاعات آپارتمانی، محیط داخل آپارتمان و منزل شخصی در محیط دور از دسترس تقسیم می شود، به همین خاطر خرید دوربین مداربسته برای هر کدام از بخش ها متفاوت است. بنابراین استفاده از یک دوربین مداربسته مناسب با تنظیم زاویه دید گسترده و کیفیت تصویر بالا جهت شناسایی چهره، بسیار کاربردی است. در محیط های مسقف و سرپوشیده، احتیاجی به نصب دوربین مداربسته نمی باشد.

مدل THC-T120

اندازه یلنز دوربین مداربستهمعمولا بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر می تواند باشد؛ که به نسبت مکانی که دوربین در آنجا کار گذاشته می شود و میدان دیدی که برای دوربین مورد نظر است، این لنز ها انتخاب می شود. مگادید مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی دوربین های مداربسته با برند داهوا در ایران است. یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ هایی که سیستم‌ های نظارتی باید داشته باشند، کیفیت تصویر اولیه می‌ باشد.

http://binacctv.ir

مجله خبری بوستر دوربینگاه هایک لوکیکی از نمایندگی های فروش این محصولات در تهران است که قابلیت ارسال محصولات این دو برند به سراسر ایران را فراهم کرده است . همچنین امکان همکاری برای نصب دوربین مدار بسته در سراسر ایران توسط هایک لوک برای شما فراهم شده است . با توجه به نظر کاربران و تجربه ما در حال حاضر دوربین های مداربسته اکسوم بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی هستند. شرکت فوژان فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی، سیستم های پلاک خوان و سیستم اعلام سرقت در ایران آغاز کرد. یکی از محصولات فوق العاده این شرکت، دوربین های مداربسته اکسوم است که با توجه به بازه زمانی کوتاهی که از شروع تولید این مجموعه میگذرد توانسته است جایگاه بسیار مناسب و خوبی را به خود اختصاص دهد.

امتیاز دوربین های مداربسته اکسیس از نظر کارشناسان

بنابراین باید در ایمن سازی این بخش از منزل خود، با دقت عمل کنید و نصب دوربین با زاویه مناسب را فراموش نکنید. شرکت هامر بطور تخصصی در زمینه دوربین های تحت شبکه فعالیت دارد که همین امر سبب افزایش قیمت محصولات هامر شده است. برند ژاپنی و محبوب پاناسونیک با ارائه محصولات صوتی-تصویری، قادر به جلب رضایت کاربران بیشماری بوده است. به دلیل وجود اشعه مادون قرمز در این دوربین ها، تصاویر و فیلم ضبط شده در شب از وضوح بالایی برخوردار هستند.

  • رزولوشن دوربین های مداربسته در انواع مختلف 1، 2، 3، 4، 5 و 8 مگاپیکسل می باشد که مسلما هر چه کیفیت تصاویر بیشتر باشد دوربین دارای هزینه ای بالاتر خواهد بود.
  • Nest Cam تمامی چهره‌هایی را که می‌بیند را شناسایی کرده و از شما می‌خواهد تا با استفاده از برنامه همراه، نامی برای آن چهره‌ها بگذارید.
  • مشکلی که پیش خواهد آمد چیست ؟ ترکیب دوربینهای تحت شبکه و سیستم های ذخیره سازی تصاویر هزینه های بالایی دارد.
  • مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد.