بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند با مشخصات + عکس هوشمند سازی آرات | boostercctv

دوربین های تحت پروتکل ONVIF با وجود قیمت بالاتر امکانات بسیاری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. یکپارچه سازی سیستم های دوربین مدار بسته به کاربران امکان می دهد تا با توجه به نیاز خود دوربین های مدار بسته را از بین برند های مختلف انتخاب نمایند. این یعنی DVR مرکز سیستم دوربین های مداربسته آنالوگ است و این دوربین ها عموما با استفاده از یک منبع قدرت ۱۲ یا ۲۴ ولت کار می کنند. در مقابل، دوربین مداربسته تحت شبکه یک واحد همه کاره است که می تواند با دسترسی به آدرس IP دوربین کار کند. این باعث می شود دوربین های تحت شبکه مشابه با سایر دستگاه هایی باشند که نیاز به اتصال به شبکه از طریق کامپیوتر یا سایر دستگاه هایی که به اینترنت متصل می شوند، دارند. دوربین مداربسته تحت شبکه طرز کار بسیار متفاوتی با نمونه های آنالوگ دارد.

http://binacctv.irهر چه کیفیت تصویر دوربین مداربسته بیشتر باشد، امکان رسد کردن جزئیات نیز افزایش پیدا خواهد کرد. دقت داشته باشید دوربین‌های مدار بسته بی سیم خود به دو دسته دوربین مداربسته بی سیم داخلی و دوربین مداربسته بی سیم خارجی نیز تقسیم می‌شوند. با پیشرفت شبکه های کامپیوتری، دوربین مداربسته تحت شبکه نیز به عنوان عضوی از خانواده ی شبکه های کامپیوتری پا به عرصه گذاشتند. دوربین های تحت شبکه که توسط شرکت تدبیر پژوهان امنیت تامین می شوند، همگی دارای استانداردهای ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه های تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند.

برای پاسخ به این سوال باید ابتدا مشخص کنید که منظورتان مجله خبری بوستر دوربین دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب است و یا بهترین دید در شب دوربین مداربسته. در صورتی که به دنبال بهترین دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب هستید باید خدمتتان عرض کنیم که اکثر دوربین های جدید دارای قابلیت دید در شب هستند و می توانند در نور کم تصویر برداری کنند. اگر بهترین دید در شب دوربین مداربسته مد نظرتان است باید بدانید که ما 4 مدل دید در شب رایج داریم که هر یک کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می کنند.

نکات مهمی که در خرید دوربین مداربسته باید به ان توجه کرد:

مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، وجود تحریم ها و شرایط اقتصادی کشور است. که باعث شده خیلی از شرکت های خارجی دیگر تمایل به همکاری با ما نداشته باشند و از طرفی در زمینه ورود و تامین قطعات به کشور نیز مشکلات زیادی به وجود آمده است. به همین دلیل دوربین های مداربسته خارجی به اندازه دوربین های ایرانی توانایی دادن سرویس و پشتیبانی به مشتریان ایرانی را ندارند.

نقاط ضعف دوربین یونی ویو

خود را شامل مشاوره ، انتخاب و نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظتی را با کمک مشاوران و فروشندگان این مجموعه به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید . این مجموعه نماینده ی رسمی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط”به شما عزیزان عرضه می نماید. برند حارس در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار معرفی شد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود بدست آورد. این برند تولید کننده انواع دوربین های مداربسته ایرانی دام و بولت است که با جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شده و شم مشتریان عزیز همواره میتوانید از آن استفاده کنید. کمپانی هایک ویژن یکی از معروف‌ ترین و بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌ های حفاظتی و نظارتی در دنیا می‌ باشد. این کمپانی در طی سال‌ های گذشته توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.

  • اما اگر از ویژگی BLC استفاده کنید هر دو تصویر را ادغام می کند و در نتیجه تصویری واضح و با کیفیت را برای شما ثبت می کند.
  • دوربین‌ های مداربسته بوش دارای کیفیت خوبی می‌ باشند، فقط کار و راه اندازی آنها کمی پیچیده است.
  • تیم آموزشی برق ساختمان و دوربین مداربسته -bargh.ir با توجه به مسلط بودن به بازار و داشتن لینک هایی با وارد کنندگان از این به بعد برای اعضای وب سایت که قصد خرید دوربین مداربسته را داشته باشند، اقدام به تهیه جنس می کند .
  • دوربین های مداربسته اکسوم بیش از پنجاه ماه گارانتی تعویض دارن که روی دوربین های مداربسته خارجی این مزیت و ویژگی وجود نداره.
  • دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی بیشتر در معرض آسیب دیدن و خرابکاری قرار دارند.