بهترین دوربین مدار بسته دید در شب خرید بی واسط از واردکننده 44365331-021 | boostercctv

دوربین های امنیتی Zmodo با قیمتی مقرون بصرفه سیستم امنیتی خوبی را ارائه می‌دهد. دوربین امنیتی Floodlight با قیمت 179 دلار، بسیاری از فناوری Swann را به نمایش می‌گذارد. دوربین 1080p دارای لنز 125 درجه، دید در شب رنگی، سنسور حرارت، مکالمه دو طرفه، آژیر و پروژکتور حرکتی با دیمر است. این بدان معناست که می‌توانید آن‌ها را به سایر دستگاه‌های خانه هوشمند متصل کنید، به طوری که وقتی در خانه هستید دوربین به‌طور خودکار خاموش می‌شود یا اگر آشکارساز حرکت چیزی را حس کرد شروع به ضبط می‌کند. برای مشاهده دقیق قیمت دوربین مداربسته مخفی برای منزل و دوربین مداربسته معمولی به صفحه فروشگاه تی وی تی مراجعه کنید. قیمت دوربین مداربسته مخفی برای منزل هم بستگی به برند سازنده دوربین دارد.

http://binacctv.irبرند بوش یک برند آلمانی است که دوربین مداربسته این برند دارای تشخیص صدا تشخیص حرکت و نفوذ و تشخیص آتش است. در صورتی که قصد تهیه دوربین مار بسته برای کار و محل زندگی خود را دارید ما برای شما مهم ترین ویژگی ها و البته برترین شرکت های تولید کننده این محصولات را معرفی کرده ایم. سلام محمد جان، ما به شما دوربین های مداربسته اکسوم رو پیشنهاد میکنیم چرا که این دوربین ها دارای سرور در داخل ایران هستند و در هنگام اختلالات اینترنتی تصویر شما قطع نمیشه. انواع دوربین های مداربسته اکسوم به همراه قیمتشون رو میتونین از این جا ببینین.

  • برای مجموعه مگادید بسیار مهم است که کاربران، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا انتخاب کنند.لذا مگادید از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند.
  • ضرر بعدی و بسیار مهم شما از بین رفتن آرشیو فیلم های دوربین مدار بسته تان است.
  • اگه می خواهید که تصویر شبتان رنگی باشه از دوربین هایی که میگن دید در شب رنگی یا استارلایت یا دارکفایتر و … هستند استفاده کنید .
  • سیستم های حرفه ای صوتی و کنفرانس برای ارتباط صدا، صدا و موسیقی طیف وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد.
  • عوامل های زیادی در انتخاب دوربین مداربسته دخیل هستند اما به طور کلی کیفیت تصویر دوربین مداربسته، لنز به کار گرفته شده در آن و ویژگی هایی چون WDR ، HLC و BLC تاثیر بسزایی در کیفیت تصویر ثبت شده دارند.
دوربین‌های داخلی نیازی به ویژگی‌هایی مثل مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نداشته و می‌توانید با اتصالات کوتاه‌تر از آن‌ها استفاده کنید. اما دوربین‌هایی که در خارج از مغازه استفاده شده‌اند، بهتر است که ضدآب بوده و از محافظت‌های بیشتری در برابر سرقت استفاده کنند. این دوربین دارای یک لنز با زاویه دید 118 درجه و وسعت دید بالا در شب است. با تمام این اوصاف یک دوربین فضای باز بی‌نقص نیست؛ به عنوان مثال در دمای زیر صفر درجه کار نمی‌کند.

دوربین مداربسته سیم کارت خور

ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت. یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد. امکان چرخش یا کنترل دوربین‌های متحرک – PTZ با استفاده از تنها یک کابل شبکه (بدون نیاز به کابل برق) امکان پذیر است .

نیازسنجی جهت خرید دوربین مداربسته ایرانی ارزان قیمت و مناسب

سلام حجت جان، مجله خبری بوستر دوربین های برایتون داخل ایران هستند اما بعضی از سرورهای این دوربین مداربسته خارج از ایران هستند. با فیلتر شدن سرورهای خارج از ایران شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته شروع به تغییر مکان سرور ها از خارج کشور به داخل کشور کردند. برای رفع این مشکل باید صبر کنید تا شرکت تولید کننده دوربین های مداربسته شما سرورهای خودش رو به داخل کشور انتقال بده. سرکار خانوم باقری نظر شما درسته و ما در مجموعه دیجیرانو در تلاش هستیم تا با معرفی محصولات ایرانی مثل دوربین های مداربسته اکسوم و یا دزدگیر های اماکن بیواز رسالت خودمون در این زمینه رو انجام بدیم. تمام برندهایی که در اینجا به شما گفته شد، از بهترین برند های دوربین مداربسته در کشور هستند که میتوانید با خیال راحت از فروشگاه های معتبر در سطح کشور خرید کنید.

قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته