بهترین دوربین مدار بسته دید در شب خرید بی واسط از واردکننده 44365331-021 | boostercctv

اما مطمئنا مجله خبری بوستر دوربینهایی که معرفی کرده‌ایم از بهترین برندهای جهانی تولیدکننده دوربین مدار بسته هستند که پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این برندها برای خرید انتخاب کنید. اما قیمت بسیار بالای دوربین های برند اکسیس باعث شده مشتریان به برندهای دیگر همچون هایک ویژن و هایلوک به دلیل مناسب بودن کیفیت و قیمت، رجوع کنند. در این نوع دوربین­ها دید رنگی در شب به کمک ال ای دی­های مرئی و دید سیاه و سفید در شب به وسیله ال ای دی­های مادون قرمز به دست می­آید. امکان سوئیچ و تنظیم دو حالت ال ای دی­های مرئی و ال ای دی­های مادون قرمز، از طریق منوی OSD فراهم شده است. قیمت دوربین مداربسته وارم لایت بنا به ظاهر گنبدی شکل و دام مناسب است. به همین دلیل بسیاری از افراد برندهای هایک ویژن و هایلوک را به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین ترجیح می‌ دهند.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل SQT

همانطور که می‌دانید دوربین مداربسته وسیله‌ای است که می‌توانید از آن برای ضبط تصاویر در مکان‌های مختلف استفاده کنید. در آن سال ارتش آلمان برای نظارت بر روند پرتاب موشک‌های خود از دوربین مداربسته استفاده کرد. شبکه‌های دوربین مداربسته کاربردهای مختلفی دارند، اما اغلب برای شناسایی و جلوگیری از بروز فعالیت‌های مجرمانه مورداستفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر آن بصورت مداوم نیاز به آپدیت و به روز رسانی دارند زیرا تولید کنندگان، خط تولید جدیدی برای تولید دوربین مداربسته راه اندازی میکنند و علاوه بر آن سیستم عامل دوربینهای خود را بصورت دوره ای به روز رسانی میکنند.

  • نظر به اینکه امنیت، نقش اول را در آرامش به همراه دارد؛ پس منطقی است که با نصب دوربین مداربسته در منزل، آسایش و آرامش فکری خود و خانواده را فراهم کنیم.
  • اما این شرکت طیف گسترده‌ای از تولیدات دیجیتال را پوشش می‌دهد.شیائومی درزمینهٔ تولید انواع شارژر تبلت و موبایل، هدفون، هدست و هندزفری، بند ساعت و مچ‌بند، پاور بانک، مچ‌بند هوشمند، قطعات جانبی موبایل و تبلت… فعالیت می‌کند.
  • دوربین مداربسته HFW1200TP-A یکی دیگر از محصولات شرکت داهوا است که در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه خود، ویژگی‌های مختلف و متعددی را ارائه می‌کند.
دوربین مداربسته الجی را می توان جزو برترین دوربین مداربسته ای دانست که می توان آن ها را به سریع ترین حالت ممکن در مکان های مورد نیاز نصب کرد . همچنین امکان مدیریت دوربین مداربسته و دستگاه های این برند محبوب نیز به راحتی فراهم شده است که از مزیت های این دوربین ها است . برند یونی ویو همواره در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته IP را به جهان معرفی کرد. از طرفی به منظور حمایت از تولید و توسعه کسب و کارها در داخل کشور انتخاب دوربین های مداربسته ایرانی برای ما ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند هایلوک

این دوربین می تواند در رزولیشن ۷۲۰P تصاویر را با حداکثر فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه نمایش دهد. برای دفعه بعد که نظر دادم نام، ایمیل و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید. اینطوری فایده نداره و آقای محمدی تصمیم میگیره فردا بره خیابون جمهوری، پاساژ امجد و ببینه کدوم برند رو بهتره که بخره. دوربینی که می‌تواند بین افراد، حیوانات و وسایل نقلیه تمایز قائل شود به این معنی است که می‌توانید اعلان‌های هوشمندانه‌تری در مورد آنچه اتفاق می‌افتد دریافت کنید. در صورتی که ساکنین ساختمان اتومبیل خود را روبروی ساختمان پارک می کنند، توصیه می شود دوربین در مقابل ساختمان نیز نصب گردد. همچنین زاویه دوربین باید طوری تنظیم شود که ورود و خروج افراد را به خوبی ضبط کند.

http://binacctv.irبرخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند. در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند. برای کسب اطلاع از قیمت بهترین دوربین مداربسته دید در شب به دسته‌بندی دوربین‌های مداربسته در زیر همین مطلب مراجعه کنید. سومین برند چینی لیست ما هایک ویژن است که فعالیت آن از یک دهه کمتر است.

بهترین دوربین مداربسته