خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب | boostercctv

وجود مجله خبری بوستر دوربین مداربسته در کارخانه ها، کارگاه ها و دیگر اماکن صنعتی علاوه بر منصرف کردن سارقین موجب می شود که در صورت بروز سرقت از طریق تصاویر ثبت شده افراد را شناسایی کنید. در این اماکن معمولا دوربینی نصب می شود که قابلیت کنترل از راه دور داشته باشد، از این جهت که در طول شبانه روز بتوانید تصاویر محیط را دریافت کنید. می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد.

پک دزدگیر اماکن سیم کارت و خط ثابت شهری آسا بنفش

فروشگاه دوربین استور عرضه کننده انواع دوربین مداربسته ، دستگاه DVR ، انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی اماکن ، ادارات و منازل می باشد . این دستگاه که معمولا در اندازه های متفاوتی در ابعاد دی وی دی پلیر تا کیس کامپیوتر در بازار موجود است بر حسب نیاز می تواند کوچک یا بزرگ و با قابلیت های متفاوت باشد. از آنجا که این سیستم بطور خاص برای ذخیره و کنترل دوربین های مداربسته طراحی شده است استفاده از آن در مقابل نوع کارت کامپیوتر دی وی آر ترجیح داده شده و توصیه میگردد.

دوربین مدار بسته شیائومی مدل MJSXJ05CM Global

یکی از این وسایل دوربین مدار بسته می باشد که می تواند کمک بسیار بزرگی به امنیت افراد نماید. از این رو در این مقاله از وب سایت اسمارت کو قصد داریم تا به بررسی انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد بپردازیم و در این باره اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. امروزه با توسعه و رشد جمعیت نیاز به نظارت بر روی کارمندان، کسب و کارها، مراکز نظامی، بانک ها و غیره روز به روز بیشتر شده است. در حال حاضر سیستم های مدار بسته آفلاین یا آنلاین کار چندین نفر را به خودی خود انجام می دهد که به کاهش هزینه و نیروی انسانی منجر شده است.

http://binacctv.ir

ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد. از جمله مهمترین کاربرد های دوربین مداربسته مربوط به اماکن تجاری و اداری است. فروشگاه ها از جمله این اماکن به حساب می آیند که همواره برای کنترل مشتریان و اجناس زیادی که در فروشگاه موجود است اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند. دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند.

مزایای دوربین مداربسته بولت

در این نوع از دوربین سیگنال ها به صورت آنالوگ و با سرعت پایین ارسال شده و در مقایسه با دوربین های تحت شبکه تصاویر کیفیت پایین تری دارند. در این دوربین ها به دلیل استفاده از سیگنال آنالوگ امکان نویز پذیری وجود دارد. به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصاویر در این دوربین ها همچنین محدودیت کیفیت تصاویر این دوربین ها برای مکان های پر رفت و آمد و مکان هایی که نور کمی دارند همچنین برای مسافت های طولانی این دوربین ها چندان توصیه نمی شود. به‌طورکلی اصلی‌ترین موضوعی که شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته کمک خواهد کرد، آگاهی از نوع نیازتان است.

  • کابل کاهش نویز که در دوربین آنالوگ استفاده می‌شود، نقش بسیار مهمی در ضبط تصاویری واضح و شفاف ایفا می‌کند.
  • لنز دودی دوربین های مدار بسته دام باعث می‌شود که مجرمان در تشخیص اینکه در مسیر لنز هستند یا نه به دردسر بیفتند.
  • مدتی بعد از ساخت دوربین HD شرکت های مختلفی توانستند دوربین های مداربسته آنالوگ با فناوری Full HD که کیفیت آن به مراتب بیشتر از دوربین های HD بود بسازند.
  • دوربین ها با توجه به وضعیت نصب و اندازه ساخت برای کاربردهای مختلفی مناسب و در شکل و اندازه های متنوعی ساخته شده اند.