خرید دوربین مداربستهلیست قیمت به روز 1401 | boostercctv

از آنجایی که مجله خبری بوستر دوربین های برتر در راستای حفظ رضایت مشتری، محصولات خود را با کیفیت بالا تولید می کنند. اینکه به چه تعداد دوربین مداربسته نیاز داریم و قصد داریم آنها را کجا نصب کنیم؟ طبیعی است که اگر محل نصب فضای آزاد است، باید در برابر ضربه، رطوبت و گردوغبار مقاوم باشد. دوربین های دام با لنز ثابت یا فیکس زاویه دید گسترده ای دارند و فضای بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند. با این تفسیر که هر چه فاصله کانونی کمتر باشد، زاویه دید دوربین مداربسته بیشتر است. فاصله کانونی در لنز های ثابت مشخص است و بطور مثال دوربین دام با فاصله کانونی 4 میلیمتر زاویه دید بیشتری نسبت به دوربین دام 6 میلیمتر دارد. اکثر دوربین های دام دارای قابلیت دید در شب هستند که این امر به واسطه LED های مادون قرمزی که در مجاورت لنز قرار دارد، حاصل می شود.

دوربین هوشمند شیائومی IMILAB مدل C21 CMSXJ38A

اگر می خواهید سیستم نظارتی خود را از راه دور کنترل کنید باید دوربین های دام تحت شبکه را انتخاب کنید. در کل این سیستم ها انعطاف پذیری بالاتری دارند و اگر برای خرید محدودیت مالی ندارید، پیشنهاد می شود تا این نوع از دوربین های دام را انتخاب کنید. برد دید در شب در برخی از دوربین های دام تا 50 متر می رسد که برای استفاده در فضای داخلی یا فضای آزاد مناسب می باشند.

دوربین های مداربسته آنالوگ

اگر می خواهید از یک منطقه طولانی محافظت کنید، دوربین های مداربسته گلوله ای احتمالا یکی از بهترین گزینه ها هستند. آنها را می توان به صورت تکی یا جفت استفاده کرد و دارای مجموعه ای از ویژگی ها مانند دید در شب، پوشش مقاوم در برابر خرابکاری و مشاهده از راه دور است. ما شما را با انواع مختلف دوربین های امنیتی خانگی در دسترس آشنا می کنیم و در مورد مشخصات، مزایا و معایب آنها صحبت می کنیم. ما همچنین نکاتی را در مورد مواردی که برای یک موقعیت خاص در نظر بگیرید و بهترین نوع دوربین مداربسته را برای نیازهای خود انتخاب کنید، ارائه خواهیم داد. نوع لنز یکی از عواملی است که در کیفیت تصویر و زاویه دید دوربین مداربسته تاثیر می گذارد. دوربین های دام بر اساس نوع لنز به دو دسته لنز ثابت و لنز متغیر تقسیم می شوند.

  • ولی در ادامه توضیحی مختصر از سه مدل نصب دوربین ارائه می دهیم تا با آن کمی آشنا شوید.
  • یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد.
  • 4- مصرف برق در سیستم نظارتی بسیار مهم است به خصوص وقتی DVR/NVR حامل چندین هارد باشد.هرچه برق مورد نیاز DVR/NVR کمتر شود، دما کاهش مییابد؛ این امر کمک میکند DVR/NVR در محیط پایدارتری کار کند.

برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند. ضمن اینکه به این نکته توجه کنید که دوربین کیوب ضد آب و گردوغبار نیست و برای کاربری صنعتی استفاده از آن توصیه نمی شود. فاصله کانونی دوربین های امنیتی از 2/5 میلی متر تا 13/1 میلی متر متغیر می باشد. همچنین در پک های مختلف می توانید برای مقرون بصرفه بودن و اقتصادی بودن این پکیج ها را تهیه کنید . در نتیجه، مقررات و قوانین حاکم بر توسعه و استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی مبتنی باید در سطوح محلی، منطقه‌ای و جهانی تدوین شوند.

دوربین مداربسته برای چه مواردی استفاده قرار می گیرد؟

دوربین مدار بسته مخفی از نقطه نظر ساختار کلی به 2 نوع دوربین تکی و دوربین به همراه DVR ویا NVR تقسیم می شود. در این مطلب قصد داریم تفاوت رزولوشن تصویر 1080P و 1080N در دوربین های مدار بسته را بیان نماییم. کیفیت تصویر 1080N در واقع کیفیت تصویر کمتر از 2 مگاپیکسل و تقریباً 1.3 مگاپیکسل می باشد. معمولاً دستگاه DVR برای اینکه بتواند تصاویر با کیفیت بالا را ذخیره سازی نماید نیازمند سخت افزار قوی است و این دستگاه DVR یک دستگاه گران قیمت خواهد بود. لذا امروزه بسیاری از برندهای چینی برای اینکه قیمت تمام شده محصولات آنها کمتر باشد ، دستگاه های DVR خود را با رزولوشن 1080N ارائه می دهند. به شما کمک میکنیم که امنیت و آرامش بیشتری داشته باشید؛ شرکت کیانام ارتباط تولید کننده تجهیزات نظارت الکترونیک و دوربین مداربسته با برند اسفیورد در ایران می باشد و با تمرکز بر خدمات پس از فروش شایسته و آموزش های قبل و بعد از خرید است.

http://binacctv.ir