خرید دوربین مداربستهلیست قیمت به روز 1401 | boostercctv

زیرا دوربین هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند. اقدام درست این است که دوربینی را بخرید که بتواند زمستان نقطه سکونت شما را تحمل کند. برای مثال لزومی ندارد که دوربینی بخرید که تحمل دمای سرد آن تا منفی 60 تا 80 در جه است زمانی که سردترین دمای منطقه سکونتتان تنها تا منفی 5 درجه است. DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است.

  • این دوربین های چرخشی معمولا دارای یک بدنه دام شکل و یک پایه با توجه به شرایط نصب می‌باشد که بستگی به ابعاد و میزان زوم برای محیط های داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • برای یافتن بهترین سیستم دوربین مداربسته، باید عوامل متعددی مد‌نظر قرار گیرد.
  • هایک ویژن و داهوا به عنوان پرفروش ترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته همواره محصولات خود را با کیفیت و تنوع بالا تولید می کنند.
  • در محل قرار گیری انبار ها نیز از یک یا چند دوربین مداربسته با زاویه پوشش دهی واید استفاده نمایید.
  • دوربین مدار بسته مکعبی معمولا زاویه دید مناسبی دارد و می تواند برای نظارت بر فضاهای کوچک مورد استفاده قرار گیرد.

تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند. تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند. در یک دسته بندی کلی می توان محصولات دوربین مداربسته را به دو دسته برند اصلی و غیر اصلی و گاها no name دسته بندی کرد. انواع لنز برای دوربین مداربستهیکی از نکات کلیدی در انتخاب دوربین، لنز به کار رفته در آن می باشد. معمولا لنز به کار رفته در دوربین را بر مبنای فاصله کانونی به کار رفته در آن استفاده می کنند. قیمت دوربین مدار بسته در این سری محصولات نسبت به سایر دوربین ها به صورت چشمگیری بالاتر است.

پک دوربین مداربسته 16 عددی دید در شب رنگی | خرید دوربین مداربسته

از زمانی كه اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۰ توسط والتر بروش اختراع شد، این فناوری روز به روز در حال توسعه است و افراد مختلفی به استفاده از آن روی آورده‌اند. از كاربری‌های پلیسی و نظامی گرفته تا نصب برای كنترل ترافیك و نظارت‌های نامحسوس برای اماكنی كه مدنظر ما است. همچنین برخی كارفرماها برای نظارت بر كاركنان خود از این دوربین‌ها بهره‌مند می‌شوند. در نتیجه، آن‌ها در شب، زیر نور مستقیم خورشید یا حتی در بازتاب‌های روشن که دیگر دستگاه‌ها قادر به تنظیم نیستند، ویدیوهای واضح ضبط می‌کنند. با توجه به استفاده در فضای باز، این دوربین‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که برای مبارزه با هر گونه عوامل جوی بسیار درشت هستند. گفته می شود، این نوع دوربین های مدار بسته خاص می توانند برای مشاغلی که در ایالت های دارای آب و هوای تصادفی مانند تگزاس، آرکانزاس، اوکلاهما، میشیگان و غیره فعالیت می کنند مناسب باشند.

http://binacctv.irیک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. دوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ لامپ که همان برق شهری است تامین می کنند. ساختار این نوع لنز ها بسیار شبیه لنز های متغیر معمولی است؛ فقط با این تفاوت که این لنز ها دارای فوکوس خودکار هستند. انواع مختلفی از لنز ها وجود دارد و می توان دوربین ها را با توجه به لنز آن ها نیز تقسیم بندی کرد.

دوربین مداربسته AHD ای ام تی کا

از ویژگی های اصلی این مجله خبری بوستر دوربین ها می توان به قیمت مناسب دوربین مداربسته AHD نسبت به HD-CVI و HD-TVI، کد متن باز و کیفیت بالای تصویر آن اشاره کرد. دوربین های مداربسته AHD در رده دوربین های مقرون به صرفه دارای حداقل کیفیت 1.3 مگاپیکسل می باشند که برای استفاده در منازل و ادارات کوچک کاملا کافی و مناسب می باشد. DVR های دوربین AHD می توانند تصاویر را از دوربین های آنالوگ و AHD نمایش دهند. بنابراین اگر قبلاً چند دوربین آنالوگ دارید، می توانید آنها را همراه با AHD استفاده کنید.