خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت با بالاترین کیفیت | boostercctv

شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد.

  • برای منبع تغذیه دوربین ها هم می توان کنار هر دوربین یک آداپتور 2 آمپر مجزا نصب کرد.
  • دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند.
  • دوربین مداربسته بولت به دلیل استوانه ای بودن بیشتر در محیط های بیرونی استفاده می شود.
  • تکنولوژی ROI تضمین می کند که اطلاعات مهم از بین نرفته، و می تواند به طور موثری عمل فشرده سازی داده ها را انجام دهد، و مشکلات ناشی از میزان فشرده سازی و کیفیت تصویر را حل کند.
  • برای دریافت لیست قیمت هایک ویژن فراگستر کافیست با نمایندگی مرکزی هایک سنتر تماس بگیرید.

امروزه تقریباً تمام مجله خبری بوستر دوربین و دی-وی-آر ها دارای امکان انتقال تصویر هستند و این قابلیت نیز امکان فوق العاده و آپشن خاصی به شما نمی آید. هرچه کیفیت ضبط تصویر روی دستگاه دی-وی-آر بالاتر باشد بصورت صعودی قیمت تمام شده سیستم بالاتر می رود و مثلاً یک DVR حرفه ای با کیفیت پخش و ضبط 5 مگاپیکسل قیمتی حدود چهار برابر یک DVR اکونومی با کیفیت فقط پخش 5 مگاپیکسل دارد. اگر بخواهیم دوربین‌های مداربسته را تقسیم‌بندی كنیم باید به چند مورد اشاره داشته باشیم. در این صورت ما با دوربین‌های آنالوگ، IP یا تحت شبكه و تركیبی از این دو طرف هستیم. Coppyright © 2023 الرت ایران | فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن.

عوامل موثر در قیمت دوربین مداربسته

گفته می شود، می تواند گزینه ای عالی برای راهروها، مراکز خرید، رستوران ها و سایر موارد با نیاز به نظارت بر یک منطقه بزرگ در زاویه وسیع تر باشد. سیستم های دوربین مداربسته Dome یک راه عالی برای جلوگیری از مجرمان و افزایش امنیت در کسب و کار شما بدون جلب توجه است. همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند. سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است.

اگر آن را برای کنترل کلی خانه یا محل کار خود در نظر می گیرید و نیازی به ثبت جزئیات زیادی ندارد، یک دوربین 2 مگاپیکسلی می تواند برای شما کافی باشد. همچنین باید توجه داشت كه محل نصب دوربین در چه جایگاهی است؟ تا چه حد قصد دارید دوربین پوشیده باشد و سوالاتی از این قبیل می‌تواند انتخاب شما را به چند مورد محدود كند. اگر قصد خرید دوربین مدار بسته دارید برای كسب اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از انواع دوربین مداربسته می‌توانید با مشاورین دیدنگار به صورت رایگان در تماس باشید و از خدمات ما بهره‌مند شوید. ضمانت اصالت كالا در كنار امكان پرداخت در محل،‌ بازگشت كالا در صورت هرگونه مشكل و ارسال سریع محصول از مزیت های خرید دوربین مدار بسته از دیدنگار است. دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است. در طی چندین سال گذشته همواره در لیست ده برند برتر دوربین مداربسته در جهان قرار داشته است.

دوربین بیسیم 10X زوم دار binocular

پورت های ورودی و خروجی آن شامل پورت های POE ،VGA ،HDMI ،USB ،SATA پورت ورودی و خروجی صدا … است. برای ذخیره تصاویر بر روی دی وی آر باید هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود. دوربین مداربسته بولت یا لوله ای دوربینی است برای محیطهای بیرونی از این دوربین مداربسته به این دلیل که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است در محیطهای بیرونی استفاده میشود. این دوربینها در دومدل با لنز ثابت و متغییرساخته میشود که در مدل با لنز متغییر دو نوع لنز متغییر دستی و موتورآیز را داریم. قیمت این نوع دوربین در بازار ایران از 150 هزار تومان تا 15 میلیون تومان در برخی مدلهای خاص با امکانات ویژه دیده میشود. بدنه ی این دوربینها معمولا از پلاستیک فشرده و در بعضی از مدلها از فلز تشکیل شده است.

http://binacctv.ir