خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | boostercctv

دوربین مداربسته دام گزینه مناسبی برای فضاهای داخلی مانند فروشگاه، ادارات، پارکینگ منازل و مکان های عمومی، هتل ها، بیمارستان ها و … است. دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ از طریق تبدیل سیگنال های تصاویر به سیگنال های رادیویی، امکان انتقال این تصاویر را فراهم می آورند. خروجی فرکانسی دوربین مدار بسته بی سیم HD با توجه به برد آنها متفاوت است؛ اما امروزه استفاده از آنها تا حد زیادی محدود شده است. دوربین های مدار بسته از نظر شکل ظاهری به انواع بالت، دام (سقفی) و اسپید دام تقسیم بندی می شوند.

http://binacctv.irقبل از آنکه مجله خبری بوستر دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید شرایط آب و هوایی و میزان دمای منطقه مورد نظر را بسنجید. در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم. تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند.

دوربین مگنتی کوچک

دوربین ها از نظر لنز به دو دسته عمده لنز ثابت یا Fixed و لنز متغیر یا Varifocal تقسیم می شوند. این مشخصه را در دیتا شیت دوربین به صورت یک عدد همراه با mm (میلی متر) و عبارت Fixed یا Varifocal مشاهده خواهید کرد. از آن جا که دوربین مارکت بزرگترین مرجع اینترنتی دوربین مداربسته کشور است ما برای همکاران خود اعم از شرکت، فروشگاه، نصاب و تمامی افرادی که در حوزه دوربین مداربسته فعال هستند شرایط ویژه ای در نظر داریم.

دوربین مداربسته DMS مدل B9820WIB-MA

چرا که با نصب دزدگیر و یا دوربین در اماکن خود می توانید به راحتی نظارت کافی داشته باشید. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. دوربین بیسیم قابلیت چرخش 180 درجه و 360 درجه دارد؛ به عبارت دیگر پانورما است. استفاده از یک ضبط کننده اختصاصی برای ذخیره فیلم های امنیتی مهم و امکان پخش آسان فیلم، زمان و مقرون به صرفه است. برای برآورده کردن این نیاز به دوربین‌های امنیتی HD بر روی دوربین‌های کواکسی و IP، یک DVR و NVR ایجاد شد. نمونه ای از انعکاس IR بررسی کنید که آیا نورهای دیگری مانند چراغ های گاراژ یا چراغ های خیابان در اطراف دوربین شما وجود دارد یا خیر.

  • هرچه تکنولوژی و قابلیت های دوربین مدار بسته بالاتر باشد طبعاً هزینه بالاتری باید برای این تهیه آن پرداخت شود.
  • رزولوشن تراکم پیکسل ها یا همان نقاط نوری است که بر روی مانیتور نمایش داده می شود.
  • دوربین های بولت قابلیت چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری کنند.
  • و دستگاه NVR داهوا برای ذخیره سازی تصاویر دوربین مدار بسته ای پی به کار می رود.
دوربین های مداربسته ی بی سیم به طور کلی به دو دسته دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ و نیز دوربین مدار بسته بیسیم دیجیتال تقسیم می شوند. یک گام مهم در انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای استفاده، دانستن میزان فضای ذخیره سازی برای ضبط ویدیو است. اگرچه داشتن جدیدترین و بهترین دوربین های مداربسته با وضوح خوب است، اما دانستن اندازه هارد دیسک مناسب برای خرید با دستگاه DVR یا NVR برای اطمینان از اینکه روزهای طولانی ضبط ذخیره می شود، حیاتی است. دوربین مداربسته با دید در شب هوشمنددرک این نکته مهم است که دوربین های مداربسته دید در شب را نمی توان پشت پنجره یا هر نوع شیشه ای قرار داد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه دی لینک مدل DCS-2530L