خرید و فروش عمده دوربین مداربسته-استعلام قیمت از تامین کنندگان ویترین نت | boostercctv

همچنین در دوربین استور انواع تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله سیم و کابل ، منبع تغذیه ، هارد و … همچنین پکیج های آماده ی دوربین مداربسته ، مناسب برای کاربری های مختلف گردآوری شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه فرمایید . لنز های ثابت، دارای فاصله مرکزی ثابتی هستند و بعد از اینکه روی دوربین، یک لنز ثابت بسته می شود، زاویه دید ان، دیگر قابل تغییر نیست. دوربین های مداربسته ای که برای آن ها از لنز ثابت استفاده شده است، طبیعتا از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

دوربین مداربسته زدویو مدل ZV 200 AP 2mp

می‌توانیم به دوربین هایك ویژن 2 مگاپیكسلی مدل DS 2CE16D0T VFIR3F اشاره كنیم. مادون قرمز با برد 40 متر و طراحی بولت Bullet از ویژگی‌های اساسی این دوربین است كه آن را برای انواع محیط‌های خارجی و بیرونی مناسب می‌كند. طبق نام، می توان از آنها به صورت بی سیم در یک شبکه Wi-Fi استفاده کرد و فیلم ضبط شده را در فضای ابری ذخیره کرد. دوربین‌های داخلی بی‌سیم به راحتی نصب می‌شوند، زیرا برای انتقال فید ویدیوی خود به کابل نیاز ندارند، اما همچنان باید به برق وصل شوند. در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید. برند ریکو، اکسوم و تایفون از جمله برند های موفق ایرانی محسوب می شوند.

  • همه ی دوربین های مداربسته بی سیم مبتنی بر IP نیستند و برخی از دوربین های بی سیم می توانند از حالت های جایگزین انتقال بی سیم استفاده کنند و انعطاف پذیری بالایی در نصب داشته باشند.
  • اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند.
  • آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس دوربین مداربسته است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد.
  • دوربین مداربسته هایک ویژن همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد.
دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید. همچنین با توجه به امکان راه داشتن پشت بام از خانه های اطراف دیوار ها و مرز بین دیوار همسایه را نیز با دوربین مدار بسته دید درشب قوی پوشش دهید. دوربین مدار بسته برای پشت بام هایکی از محل های ورود به ساختمان پشت بام می باشد و شما باید محل ورودی از طریق پشت بام را با دوربین مداربسته پوشش دهید. اگر در ساختمان یا اداره درب پشتی وجود دارد در این نقطه هم از دوربین مداربسته با پوشش دهی مناسب و همچنین دید در شب مناسب استفاده نمایید.

نکات مهم در لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

مجله خبری بوستر دوربین تصویر در معنای واقعی، دیدن تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی هر وسیله دیگری به جزء دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR می باشد که این انتقال هم بدون در اختیار داشتن اینترنت و هم با داشتن اینترنت امکان پذیر خواهد بود. یکی از موارد قانونی این است که کارفرما باید به شیوه ای عمل کند که اعتماد و اطمینان متقابل بین کارمند و کارفرما حفظ شود. شرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد.

http://binacctv.ir

صدا در دوربین صدا دار داهوا نسبت به میکروفون های خارجی دارای کیفیت بالاتری بوده و از این رو دارای جایگاه ویژه ای می باشد. به دلیل وارداتی بودن اکثر محصولات قیمت متناسب با قیمت ارز تغییر خواهد کرد .چرا که قیمت ارز در قیمت تجهیزات امنیتی تاثیر بسیار خواهد داشت. ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند. P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود.