دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل برند ایرانی پرکسیس پارندسیستم | boostercctv

در صورتی که شما هم به دنبال بهترین و قوی ترین مدل های دوربین مداربسته هستید، حتما باید به برند سازنده آن توجه داشته باشید. البته که گاهی اوقات این برند ها محصولات با سخت افزار متوسطی را تولید می کنند. هدف این برند ها پر کردن بازار از محصولات خوش قیمت برای افرادی است که بودجه محدودی دارند. آویجیلون شرکتی است که در این زمینه فعالیت دارد و بهترین برند دوربین مداربسته به شمار می آید. مثلا اگر برای شما دید در شب مهم است، باید دوربین مداربسته ایرانی دید در شب دار تهیه کنید.

برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی

دومین مجله خبری بوستر دوربینی که در لیست بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته قرار می گیرد، دی ام اس dms است. این برند که یکی از شناخته شده ترین برند های ایرانی فعال در زمینه ساخت دوربین مداربسته به حساب می آید، محصولاتش را همراه با یک سری ویژگی های کلیدی در بازار عرضه نموده است. به صورت کلی محصولات تولید شده توسط این برند نام گذاری ساده ای داشته و همراه با امکانات فوق العاده ای در بازار به فروش می رسند. برای خرید و استفاده از محصولات دی ام اس شما باید به پشتیبانی و خدمات پس از فروش توجه داشته باشید. این شرکت 18 ماه محصولات فروخته شده خود را ضمانت کرده و تحت پشتیبانی قرار می دهد. همین مسئله هم درصد محبوبیت این برند در میان کاربران را تا حد قابل توجهی افزایش داده است.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند هایک ویژن

خوشبختانه در ایران هم این مقبولیت زیادی دارد و اگر پای انتخاب و مقایسه به میان آید، نمی‌توان به‌راحتی از نام و برند پاناسونیک عبور کرد. هایک ویژن بیش از 30 شعبه داخلی در چین و 16 شرکت تابعه منطقه‌ای خارج از کشور در سرتاسر جهان را، برای دستیابی به حضور واقعی جهانی اداره می‌کند. هایک ویژن از زمان آغاز به کار خود در سال 2001، به‌سرعت به جایگاه پیشرو در بازار جهانی در صنعت امنیت دست‌یافته است. داهوا متعهد به ارائه راه حل‌ها و محصولات با کیفیت بالا، با جدیدترین فناوری است تا کاربران نهایی بتوانند، کسب‌وکار خود را با موفقیت انجام دهند. در این کارخانه در ساخت دوربین‌های نظارتی و دستگاه‌های ضبط موفق بوده است. طبق نظرسنجی IHS 2017، CP PLUS کوچک‌ترین و سریع‌ترین برندی است که وارد باشگاه 4 شرکت امنیتی برتر جهان و 2 شرکت برتر آسیا شده است.

http://binacctv.irچرا که محصولات تولیدی این برند ارزش خرید بالایی داشته و سنسور های قوی را در خود جای داده اند. توجه داشته با شید که یکی از مهم ترین معایب این برند، داشتن قیمت بالا می باشد. اشخاص یا شرکت هایی در ایران هستند که بر روی این دوربین های مداربسته برند و نام دلخواه خود را چاپ می کنند و یا به صورت برچسبی می چسبانند.

دانستنی های لازم در مورد دوربین مداربسته برای ماشین

برند پلکو مربوط به شرکت آمریکایی است که در زمینه تولیدات انواع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی نظارتی فعالیت دارد. دوربین های این شرکت این توانایی را دارند تا تصاویر را با کیفیت واقعی فور کا برای کاربر فراهم نمایند و تصاویر را همچون دوربین مداربسته های درجه یک جهان ثبت نمایند . البته این دوربین ها در عین کیفیت بالای خود متاسفانه قیمت بالایی دارند که نقش به سزایی در از بین رفت بازار این محصولات داشته است . همچنین پهانی باند دستگاهه های تولیدی این شرکت تا حد زیادی نسبت به سایر دستگاه ها کم است . این شرکت یکی از برندهای دوربین مداربسته ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است .

  • با استفاده از سخت‌افزار پیشرفته، فناوری‌های پیشرفته تجزیه‌وتحلیل تصویر و هوش مصنوعی، با سابقه بیش از 60 سال نوآوری فنی و پیگیری کیفیت، “ادراکی” جامع از اطلاعاتی که قبلاً غیرقابل درک بود، به‌دست آمده است.
  • امروزه از میان انواع برندهای تولید کننده کار بسیار سخت و دشواری شده است.
  • برند دوربین مداربسته Dahuaبه واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند.
  • همچنین روی موبایل (با سیستم عامل اندروید یا IOS) نیز می‌توانید با نصب برنامه مخصوص این دوربین، از روی گوشی یا تبلت خود آن را کنترل و مدیریت کنند.
  • البته با برنا بنیان همه چیز ساده‌تر میشود چون ما اینجاییم تا شما رو در تمامی مراحل انتخاب محصول راهنمایی کنیم.