دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | boostercctv

اگر قصد نصب بهترین دوربین مداربسته در فضای داخلی دارید، حتما دام بهتره و اگر قصد نصب دوربین در فضای خارجی دارید که دوربین بولت یا بالت گزینه ی بهتری هست. از نظر قیمتی به ترتیب دوربین مداربسته IP بعد HDTVI بعدش HDCVI و نهایتا AHD می باشند. به نظر من از دوربین های HDCVI یا HDTVI (مقایسه رو اینجا بخونین ) استفاده کنید که به نسبت AHD کیفیت و طول عمر بیشتری دارند. HDCVI داهوا را با گارانتی فراگستر یا داهوا ایران و HDTVI هایک ویژن را با گارانتی پارس ارتباط تهیه کنید. به نظر من به خاطر خوش قیمت تر بودن داهوا به نسبت هایک ویژن، داهوا انتخاب مناسب تریست. به طور کلی برای انتخاب بهترین مکان نصب دوربین مداربسته فضای باز، درب ورودی ساختمان و یا منزل، درب های پشتی و پنجره ها انتخاب های مناسبی هستند.

  • بنابراین استفاده از یک دوربین مداربسته مناسب با تنظیم زاویه دید گسترده و کیفیت تصویر بالا جهت شناسایی چهره، بسیار کاربردی است.
  • دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 از سنسور ۴٫۱Megapixel CMOS بهره می برد.دوربین مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 جهت نصب در فضای بیرونی ساختمان طراحی شده و در برابر نفوذ آب و سرما و گرما مقاوم می باشد.
  • علاوه بر این، صدای دو طرفه برای جلوگیری از نفوذ افراد ناشناس مؤثر است.
  • همچنین اغلب لازم است تصاویر در یک مرکز مجتمع مانند اتاق‌های مانیتورینگ نیز همه تصاویر قابل رصد باشند.
  • برند برایتون علی رغم اسم خارجی ان یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی موجود در بازار است.
با این حال که برند ال جی از برند‌های شناخته شده جهان است اما در تولید دوربین‌های مدار بسته انتظارات را برآورده نکرده. این برند از دوربین‌های مدار بسته که نیز حاصل ساخت کشور چین می‌باشد از کیفیت مناسبی برخوردار است؛ برند شیائومی همانند گوشی‌های هوشمندی که تولید کرده است به دلیل قیمت مناسب و کیفیت نسبی خوب طرفدار‌های خاص خود را دارد. دوربین دی-لینک ساخت کشور تایوان است و محصولات این برند در آمریکا به شدت یافت می‌شود و از بهترین برند دوربین مدار بسته است.

موارد مهم در انتخاب بهترین دوربین های مداربسته سال

اگر نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود. یکی از موارد قانونی این است که کارفرما باید به شیوه ای عمل کند که اعتماد و اطمینان متقابل بین کارمند و کارفرما حفظ شود. شرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد. در سیستم های HDtvi و HDcvi نواقص AHD رفع شده و قابلیت های بیشتری به آن افزوده شده است.

©گروه تبلیغات مجازی و برندینگ متیسا

ضمن اینکه قیمت دوربین های برایتون نسبت به دوربین های خارجی پایین تر است. همانطور که می دانید اکثر دوربین های مدار بسته را در فضای بیرون از ساختمان نصب می کنند ، به همین دلیل مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران اهمیت بسیاری دارد. می توانید ببینید تا با انتخاب مناسبترین دوربین برای فعالیت خودتان بتوانید بهترین دوربین و مناسبترین را انتخاب و خرید کنید، مشاوران شرکت چشمان بیدار آریا در تمام این مدت در کنار شما خواهند بود تا بهترین انتخاب راپ داشته باشید.

http://binacctv.irدر شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام مجله خبری بوستر دوربین توسط دوربین مداربسته را می بینید. واقعیت امر این است که اصلاً در بازار ایران دوربین مداربسته ایرانی وجود ندارد. هر چه هست برندهای چینی است که یا بانام برندهای ایرانی وارد بازار ایران شده و یا با نامهای خارجی، اما برای فروش به بازار ایران وارد می‌شوند. از نامهای ایرانی برتر درزمینهٔ مونتاژ یا واردات دوربین مداربسته می‌توان به برندهای سیماران و ملورین اشاره کرد.