دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | boostercctv

ضبط تصاویر در سیستم مدار بسته توسط هارد دیسک در دستگاه DVR-NVR صورت می گیرد. نتیجه عملکرد تمام اجزایی یک سیستم امنیتی نظارتی مدار بسته در هارد دیسک ذخیره می شود. انتقال تصویر در معنای واقعی، دیدن تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی هر وسیله دیگری به جزء دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR می باشد که این انتقال هم بدون در اختیار داشتن اینترنت و هم با داشتن اینترنت امکان پذیر خواهد بود. نصب دوربین مداربسته به صورت مخفیانه جرم است و باید از آن اجتباب شود. تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود.

  • در این مقاله سعی داریم تا خصوصیات، ویژگی ها و قیمت بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز را بررسی کنیم.
  • در حقیقت در دوربین های آنالوگ، امواج آناالوگ هستند که وظیفه انتقال صدا و تصویر را بر عهده دارند.
  • شرکت پارس ارتباط به تنهایی اقدام به فروش دوربین مداربسته نکرده و مسئولیت فروش را بر عهده عاملیت های خود در تهران و شهرستان ها قرار داده است .
  • این برند تنوع محصول بالای داشته و بهترین دوربین مداربسته برای منزل را تولید می‌کند.
اگر که می خواهید مجله خبری بوستر دوربین مداربسته را در محیط بیرون نصب کنید، ببینید که چه فاصله ای رو میخواد روشن کنه و متناسب اون دوربین انتخاب کنید. گزینه‌های Nest Cam شامل مدل متصل به برق، مدل ضد آب و گرد و غبار هوا با باتری و مدل مجهز به پروژکتور است. گزینه‌های زنگ درب تصویری سیمی و بی‌سیم نیز در مجموعه دوربین‌های امنیتی Nest وجود دارد. شرکت فناوران تصویر نوین از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه فروش سیستم های نظارت تصویری و طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری آغاز نموده است و سایتی تحت عنوان tvtcam.com برای ارایه محصولات TVT در سال 1399 راه اندازی کرد. مجدااً توصیه می شود که دوربین مداربسته در ارتفاعی مناسب نصب شود تا از دستکاری توسط سارقین در امان باشد.

به واسطه این امر می‌توانید بدون افت کیفیت تصاویر ضبط شده را بزرگ‌نمایی کرده و جزئیات را بهتر مشاهده کنید. یونی ویو به واسطه تولید دوربین هایی با ویژگی های جستجوی هوشمند ،پشتیبانی از +PoE ،تکنولوژی فشرده سازی U-Code ،Starlight ، PlUG & Play توانست سهم زیادی را در تولید دوربین های آی پی و البته فروش آنها در سطح جهان بدست آورد . این شرکت با عدم تولید دوربین های توربو اچ دی بخشی از بازار را به رقبای خود واگذار کرده . قیمت بالای محصولات این شرکت نیز بعث شده است تا این شرکت پس از هایک ویژن و داهوا در رده سوم این صنعت جا خوش کند.. در پایان به این نکته باید توجه داشته باشید که معمولا بهترین دوربین مداربسته‌ی ایرانی، ارزان ترین آن نیست و نباید کیفیت را فدای هزینه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که به جای چندین بار هزینه کردن بهتر است همان اول هزینه کنید و یک برند خوب را تهیه کنید.

http://binacctv.irمی‌پردازیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر باشد.برای خرید دوربین مدار بسته به نکاتی همچون برند؛ کیفیت؛ مشخصات و ویژگی و همچنین قیمت باید توجه کنیم. نصب دوربین‌های مدار بسته و DVR بسیار آسان است، زیرا با امکانات نصب ساخته شده‌اند. این نوع دوربین‌های مداربسته را می‌توان در همه‌جا نصب کرد، چه در فضای باز و چه در داخل خانه.

راهنمای خرید دوربین مدار بسته خانگی

Nest Cam تمامی چهره‌هایی را که می‌بیند را شناسایی کرده و از شما می‌خواهد تا با استفاده از برنامه همراه، نامی برای آن چهره‌ها بگذارید. هوش مصنوعی Nest توسط Google ارائه می‌شود، با این شرایط، تشخیص چهره برای دوربین کار سختی نیست. بخشی از راه اندازی SimpliCam در سیستم امنیت خانگی SimpliSafe انجام شده است. پس از راه‌اندازی، از برنامه SimpliSafe برای مشاهده مستقیم فیلم‌های زنده از تلفن‌هایمان استفاده کردیم. در این شرایط دوربین باید ترجیحاً جلوی درب داخلی خانه و در ارتفاع مناسب نصب گردد. در حقیقت در دوربین های آنالوگ، امواج آناالوگ هستند که وظیفه انتقال صدا و تصویر را بر عهده دارند.

نقاط قوت دوربین مداربسته Zomdo