دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | boostercctv

به واسطه این امر می‌توانید بدون افت کیفیت تصاویر ضبط شده را بزرگ‌نمایی کرده و جزئیات را بهتر مشاهده کنید. یونی ویو به واسطه تولید دوربین هایی با ویژگی های جستجوی هوشمند ،پشتیبانی از +PoE ،تکنولوژی فشرده سازی U-Code ،Starlight ، PlUG & Play توانست سهم زیادی را در تولید دوربین های آی پی و البته فروش آنها در سطح جهان بدست آورد . این شرکت با عدم تولید دوربین های توربو اچ دی بخشی از بازار را به رقبای خود واگذار کرده . قیمت بالای محصولات این شرکت نیز بعث شده است تا این شرکت پس از هایک ویژن و داهوا در رده سوم این صنعت جا خوش کند.. در پایان به این نکته باید توجه داشته باشید که معمولا بهترین دوربین مداربسته‌ی ایرانی، ارزان ترین آن نیست و نباید کیفیت را فدای هزینه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که به جای چندین بار هزینه کردن بهتر است همان اول هزینه کنید و یک برند خوب را تهیه کنید.

  • در این کارخانه در ساخت دوربین‌های نظارتی و دستگاه‌های ضبط موفق بوده است.
  • دفتر اصلی برند اکسیس در استکهلم سوئد است.اکثر فروش دوربین مداربسته Axis توسط منطقه تولید محصول تولید می شود .
  • نوعی از دوربین است که از پروتکل‌ها وبستر شبکه یا اینترنت برای ارسال اطلاعات استفاده می‌کند.
  • با استفاده از سخت‌افزار پیشرفته، فناوری‌های پیشرفته تجزیه‌وتحلیل تصویر و هوش مصنوعی، با سابقه بیش از 60 سال نوآوری فنی و پیگیری کیفیت، “ادراکی” جامع از اطلاعاتی که قبلاً غیرقابل درک بود، به‌دست آمده است.
  • قبل از خرید دوربین مداربسته نور محیط را بدقت در شب و روز بررسی نمایید و اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید دوربین مداربسته دید در شب و مادون قرمز را انتخاب کنید.
ضبط تصاویر در سیستم مدار بسته توسط هارد دیسک در دستگاه DVR-NVR صورت می گیرد. نتیجه عملکرد تمام اجزایی یک سیستم امنیتی نظارتی مدار بسته در هارد دیسک ذخیره می شود. انتقال تصویر در معنای واقعی، دیدن تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی هر وسیله دیگری به جزء دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR می باشد که این انتقال هم بدون در اختیار داشتن اینترنت و هم با داشتن اینترنت امکان پذیر خواهد بود. نصب دوربین مداربسته به صورت مخفیانه جرم است و باید از آن اجتباب شود. تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند پاناسونیک

در هنگام خرید دوربین مداربسته باید به نکات مهمی مانند کیفیت تصویر، قابلیت‌های ویژه و نحوه نصب و راه اندازی آن توجه داشته باشید. دوربین‌های CCTV یا مداربسته، جزو دوربین‌هایی هستند که برای نظارت بر فضاهای داخلی یا خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پرکاربردترین انواع دوربین مداربسته شامل دوربین آنالوگ، دوربین دیجیتال و دوربین‌های تحت شبکه می‌شود. هر کدام از انواع این دوربین کاربردهای خاص و منحصر به فردی دارند و برای فضاهای خاصی طراحی شده‌اند.

http://binacctv.irNest Cam تمامی چهره‌هایی را که می‌بیند را شناسایی کرده و از شما می‌خواهد تا با استفاده از برنامه همراه، نامی برای آن چهره‌ها بگذارید. هوش مصنوعی Nest توسط Google ارائه می‌شود، با این شرایط، تشخیص چهره برای دوربین کار سختی نیست. بخشی از راه اندازی SimpliCam در سیستم امنیت خانگی SimpliSafe انجام شده است. پس از راه‌اندازی، از برنامه SimpliSafe برای مشاهده مستقیم فیلم‌های زنده از تلفن‌هایمان استفاده کردیم. در این شرایط دوربین باید ترجیحاً جلوی درب داخلی خانه و در ارتفاع مناسب نصب گردد. در حقیقت در دوربین های آنالوگ، امواج آناالوگ هستند که وظیفه انتقال صدا و تصویر را بر عهده دارند.

جمع بندی بهترین دوربین مداربسته برای مغازه

به این ترتیب این دو مجله خبری بوستر دوربین جدید به زودی در لیست پر فروش ترین برند دوربین مداربسته قرار خواهند گرفت. زمینه فعالیت این شرکت در تولید انواع دوربین مداربسته، دستگاه های کنترل ورود و خروج و … است. برند آویجیلون دارای تنوع محصول بالایی بوده و دوربین های مداربسته این برند شامل انواع دوربین بولت و دام با رزولوشنی از 1 تا 30 مگاپیکسل هستند. یونی ویو از دیگر برندهای چینی موفق در عرصه تولید و ارائه سیستم‌‌‌ های امنیتی و حفاظتی در جهان می‌ باشد. کمپانی یونی ویو در تولید دوربین مداربسته تحت شبکه یا همان IP بسیار قدرتمند و موفق می‌ باشد.

نکات مهمی که در خرید دوربین مداربسته باید به ان توجه کرد: