دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | boostercctv

همانطور که می دانید برند ال جی یکی از موفق ترین برند ها در بخش تولید لوازم خانگی است. تا بتواند به بهترین وجه ممکن معرف محصولات آنها باشد و هم بتواند مشتریان را به خود جلب نماید. تعداد محدودی از دوربین های سامسونگ در بازار باقی مانده است و از معایب بزرگ دوربین های سامسونگ نا موجود بودن آن در بازار است.

http://binacctv.irبه افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند. به کارگیری دوربین مداربسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد. دستگاه های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند. با توجه به کیفیت دوربین مداربسته ( حجم تصاویر دوربین ) و قدرت فشرده سازی دستگاه ( H.264 , H.264+ , H.265 ) مت زمان ذخیره تثاویر بر روی هارد را می توان محاسبه کرد . قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید که سیستم چه مدت باید تصاویر را در خود ذخیره داشته باشد. مطابق آن تعداد هارد مورد نیاز و در نهایت دستگاه مناسب را انتخاب کنید.

  • همان طور که می دانید دوربین مداربسته در اوایل تنها به ثبت تصاویر سیاه و سفید می پرداخت.
  • این دوربین مداربسته همانند DH-HAC-B1A21P از فناوری HDCVI استفاده کرده و قادر است با استفاده کابل کواکسیال مواردی مثل صوت، تصویر، دیتا و برق را منتقل کند.
  • از دیگر ویژگی‌هایی که در هنگام خرید دوربین مدار بسته لازم است به آن‌ها توجه کنید، می‌توان به پشتیبانی از فناوری HDR، امکان چرخ Pan و Tilt، میدان دید و قابلیت ضبط صدا اشاره کرد.
  • آن‌ها به راحتی نصب می‌شوند و کیفیت دوربین دیجیتال را هم در خود دارند.

شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، یک رهبر جهانی در ارائه راه حل‌های هوشمند و ویدئو محور اینترنت اشیا است. با توجه به جرائم زیادی که امروزه شهد آن هستیم، استفاده از این سیستمهای نظارتی در سطح شهر و در فروشگاه‌ها و مخصوصاً منازل مسکونی به شدت احساس می‌شود. همچنین محدود بودن مدل هایی از دوربین که همزمان با تصویر، صدا را نیز ضبط می کنند در این برند محدود می باشد. ساعات کاری فروشگاه اینترنتی مگادید در طول ایام هفته از ساعت 9 الی 20 میباشد. در نتیجه، مقررات و قوانین حاکم بر توسعه و استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی مبتنی باید در سطوح محلی، منطقه‌ای و جهانی تدوین شوند. و هر شرکت یا سازمانی که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند باید همین کار را انجام دهد.

نصب دوربین مداربسته در ورودی منزل و آپارتمان

البته یکی از ایرادات این محصول مجله خبری بوستر دوربیناتی کم و البته قیمت بالاست که از ضعف های سامسونگ به حساب می آید. که با ارائه محصولات حرفه ای، قابل اطمینان و پیشرفته محصولات و خدمات تلاش می کند تا دنیا را ایمن سازد. در این راستا اختراع معروف این شرکتفناوری ، به یک استاندارد بین المللی در صنعت HD تبدیل شده است. این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است. یا هم ایمیل خودتون رو واسمون بفرستین تا همین الان لیست قیمت رو خدمتتون ارسال کنیم. ما در مورد برند اکسوم در این مقاله توضیح دادیم که میتونین این مقاله رو از این جا بخونین.

دوربین مداربسته تحت شبکه اسکم مدل G15

اما در برخی مواقع افراد ترجیح می دهند تصاویر را در شب به صورت رنگی و واضح ببینند که باید به سراغ دوربین های colorVU و یا دید در شب استارلایت بروند. مسلما هر چه کیفیت تصویر دوربین مداربسته بهتر و بالاتر باشد تصاویر شفافتر با قدرت تفکیک پذیری بالاتری ارائه خواهد کرد . همچنین هر اندازه کیفیت دوربین مداربسته افزایش پیدا کند سیستم نیاز به دستگاه های ذخیره ساز قدرتمند تر و حافظه ( هارد ) حجیم تری دارد که هزینه های سیستم را افزایش خواهد داد. دوربین های مداربسته با رزولوشن تصویر بالاتر دارای قیمت های بیشتری هم هستند . از این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید . دوربین مداربسته HFW1200TP-A یکی دیگر از محصولات شرکت داهوا است که در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه خود، ویژگی‌های مختلف و متعددی را ارائه می‌کند.

برندهای معروف دوربین مداربسته باکیفیت