دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | boostercctv

دوربین Fisheye از مقاومت کمی برخوردار و برای نصب در فضاهای داخلی و محیط های بزرگ و پر تردد بسیار مناسب است. دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند. بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند. به دوربین‌های استوانه‌ای شکل، دوربین مداربسته بولت یا بالت گفته می‌شود. اکثر دوربین های بولت دارای بدنه‌ای از جنس فلز بوده، روی دیوار نصب شده و به دلیل شکل خاص کاور (به طور مثال داشتن سایبان) نسبت به دوربین های دام در مقابل گردوغبار و بارش باران و برف نسبتا مقاوم‌تر هستند. با توجه به موارد ذکر شده دوربین‌های مداربسته بالت برای نصب در فضای خارجی مناسب‌تر هستند.

دوربین مداربسته ارزان قیمت در دو مدل مختلف طراحی شده است

یکی از عواملی که در تصاویر ارائه شده توسط دوربین های مداربسته اهمیت ویژه ای دارد توانایی و نحوه ارائه رنگ ها و کیفیت آنهاست. هرچه رنگ ها زنده تر و واقعی تر به نظر برسند نشان دهنده کیفیت بالای دوربین شماست. در این راستا تولیدکنندگان دوربین های مداربسته دست به ابداع فناوری هایی برای تنظیم نور سفید در تصاویر زده اند که AWB یکی از آنهاست و در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

خرید و قیمت دوربین مداربسته :

از جمله موارد مجله خبری بوستر دوربینگر موثر در قیمت دوربین هایک ویژن می توان به نوع لنز، استاندارهای IP , IK، جنس بدنه و… اشاره نمود. لازم به ذکر است قابلیت های پیشرفته تصویری مانند WDR ،EXIR و… نیز در لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن توربو HD موثر هستند. تا به اینجا با انواع دوربین های مدار بسته چه از لحاظ شکل ظاهری و چه از لحاظ عملکرد و سیستم انتقال تصویر آشنا شدید و می توانید دوربین مورد نیازتان از میان برندهای مختلف ایرانی و خارجی انتخاب نمایید.

دوربین های مداربسته می توانند در این امر به ما کمک کنند و با دانستن این که از این طریق تحت نظر هستیم و احساس امنیت می کنیم. بهتر است اگر قصد خرید یک دوربین مدار بسته برای خانه یا محل کار خود دارید یکی از آن ها را تهیه کنید و از خود بپرسید که چه نوع دوربین مداربسته ای را باید بخرم؟ این مطلب می تواند به شما در درک درست و تصمیم گیری بهتر کمک کند. تنوع دوربین های مداربسته بسیار بالاست و این دوربین ها در سبک ها و پیکربندی های مختلف تولید می شوند و طیف وسیعی از آن ها با امکانات مختلف در بازار موجود است.

http://binacctv.ir

یک محیط کاری انعطاف پذیر از پذیرش روزافزون فرهنگ کار ترکیبی شبکه ای ناشی شده است. در نتیجه، منظم از طریق شبکه های اینترنتی عمومی متصل می شوند.با افزایش روزافزون تعداد اتصالات بین دستگاه‌ها، مراکز داده و شبکه‌ها، گزینه حفاظت از محیط سازمان به سادگی منسوخ شده است. در واقع، در برابر حملات سایبری آسیب پذیر شده است و باعث توسعه به نام شبکه های بدون اعتماد شده است. بعضی از DVR های ارزان قیمت هم که از پاورهای 2 آمپر استفاده می کنند که نمی تواند 3 هارددیسک را پشتیبانی کنند و معمولا دچار مشکل تامین برق هستند.

  • همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند.
  • پورت های ورودی و خروجی آن شامل پورت های POE ،VGA ،HDMI ،USB ،SATA پورت ورودی و خروجی صدا … است.
  • در واقع کاربر اگر می خواهد که دوربین مداربسته فقط از یک قسمت تصویر برداری کند و میدان دید مشخصی را تحت پوشش قرار دهد، باید از این دوربین ها استفاده کند.
  • تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود.
  • دوربین های مدار بسته دائما در حال دریافت نویزهایی که توسط دستگاه‌های اطرافش یا دیگر مدارات داخل خودش تولید می‌شوند، است.