دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | boostercctv

اما پی بردن به این مشکل برای کاربران سخت است و مشکل را اغلب از هارددیسکها می بینند. 5- جریان برق مورد نیاز برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد. با وجود LED های IR که به صورت جداگانه در ساختار دوربین های EXIR تعبیه شده اند باعث می شود که انعکاس نور IR با لنز دوربین تداخل تداخل نداشته باشد. کاور منحنی مانند و شیشه ای این دوربین ها باعث می شود تا نور IR به سمت لنز دوربین بازتاب داده شده و دوربین را کور کند. اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند.

دوربین مداربسته آنالوگ تام مدل PST-68

دوربین های مجهز به استارلایت به گونه ایی طراحی شده اند که به نسبت سایر دوربین های مداربسته دیافراگم گشادتری دارند. این امر موجب می شود نور بیشتری از طریق لنز به سنسور دوربین منتقل شود. در چنین شرایطی دوربین star light نیز قادر است تصاویر رنگی و با کیفیتی را به ثبت برساند. با بهره گیری از تکنولوژی starlight می توانید جزئیات تصویر را با کیفیتی قابل قبول مشاهده کنید. عموماً دوربین های مجهز به دید در شب star light برای شناسایی چهره افراد و یا پلاک خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.

http://binacctv.ir

لازم به ذکر است با استفاده از این تکنولوژی در هزینه های جانبی چون پروژکتور و برق مصرفی برای روشن کردن محیط صرفه جویی می شود. و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند. انتقال تصویر دوربین مداربسته به انتقال ، مشاهده یا ضبط تصاویر در محلی دیگر به جز دستگاه ضبط تصاویر مداربسته در محل نصب گفته می شود.

قیمت بهترین دوربین مداربسته دید در شب

گاهی تصاویر ضبط شده در دوربین‌ ها برخلاف تصاویر دوربین از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. دوربین‌ های مداربسته در انواع و کیفیت‌ های مختلف در بازار ارائه می‌ شوند. شرکت‌ های تولیدکننده دوربین‌ های مداربسته، دوربین‌ های خود را با رزولوشن‌ های مختلفی از جمله رزولوشن 8 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل، 4 مگاپیکسل، 3 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل و یک مگاپیکسل عرضه می‌ کنند. لنز دوربین مداربسته در 2 نوع طراحی و تولید می شود که شامل ثابت و ولی فوکال می باشد لنز ثابت تنها در یک زاویه به شما دید می دهد. دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد.

  • کاور منحنی مانند و شیشه ای این دوربین ها باعث می شود تا نور IR به سمت لنز دوربین بازتاب داده شده و دوربین را کور کند.
  • خوشبختانه دوربین داخلی eufy 2K، با Siri کار می‌کند، بنابراین ما می‌توانیم با درخواست از دستیار صوتی مورد اعتمادمان، علاوه بر الکسا و دستیار Google، فیلم زنده را در تلفن‌هایمان مشاهده کنیم.
  • این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است.
  • برای مثال، می‌توانید به Nest بگویید اگر این فرد خاص، مثلاً فرزندتان، بمحض اینکه دیده شد، به شما اطلاع دهد تا بدانید که او از مدرسه سالم به خانه رسیده است.
  • در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند.

مجله خبری بوستر دوربین مداربسته AHD-OR-111 از نوع باسیم و تحت شبکه بوده که در صورت اتصال کابل شبکه، می‌توانید محتواهای ضبط شده را به صورت مستقیم به شبکه داخلی منتقل کرده و آن‌ها را بررسی کنید. در هنگام انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای مغازه، لازم است که محل نصب آن را نیز در نظر بگیرید. دوربین‌هایی که در داخل مغازه قرار دارند، دارای شرایط متفاوتی نسبت به دوربین‌های نصب‌شده در محیط خارج هستند.

جمع بندی بهترین دوربین مداربسته برای مغازه