دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | boostercctv

بنابراین تصویر کسانی که در محیط های عمومی رفت و آمد می کنند، توسط دوربین های مداربسته زیادی شکار می شود. اینکه کیفیت تصویر HD یا full hd باشد روی قیمت تاثیر می گذارد.از دیگر قابلیت هایی که روی قیمت تاثیر می گذارد کوچک و مخفی بودن دوربین هاست. اگر شما نیاز به دوربین مداربسته کوچک یا مخفی دارید باید پول بیشتری هزینه کنید . اینها از قابلیت های پر طرفدار دوربین ها هستند که باعث می شود تا افراد هزینه بیشتری کنند . یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش دوربین مدار بسته به شما ارائه خواهند داد، صدور فاکتور رسمی روی خرید شما است. فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند.

  • 5- جریان برق مورد نیاز برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد.
  • قیمت دوربین مدار بسته بولت با توجه به کیفیت تصاویر و کیس محافظ آن متفاوت است.
  • برندهای مختلفی در سراسر جهان برای این محصول امنیتی و نظارتی وجود دارند.
  • دوربین مداربسته بیسیم ارزان از برند های معتبر به راحتی یافت نمی شود، مگر اینکه تقلبی از این برندها باشد.
انعکاس آن نورها می تواند به طور بالقوه بر روی تصویر دوربین تأثیر بگذارد. دوربین‌هایی که قادر به سرعت 30 فریم در ثانیه هستند معمولاً برای ضبط پلاک‌ها یا هنگام مشرف به صندوق پول با یکی از دوربین‌های امنیتی زوم موتوری ما استفاده می‌شوند که در آن تبادل سریع ارز وجود دارد. برای مناطق کم تردد، ما ضبط با سرعت 15 فریم در ثانیه را برای حفظ فضای ذخیره سازی در حین ضبط با وضوح HD یا بالاتر پیشنهاد می کنیم. برای مناطق مهمی که مستعد حرکت سریع هستند، فیلمبرداری 30 فریم در ثانیه را پیشنهاد می کنیم. لازم به ذکر است جهت انتقال تصویر روی موبایل نیاز به مودم و اشتراک فعال اینترنت دارید که باید از شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت مانند ایرانسل ، مبین نت ، شاتل و …

پکیج سه دوربین مداربسته Full Hd

مجله خبری بوستر دوربین دوربین مدار بسته را می توان بر اساس دید در شب آن ها دسته بندی کرد که خروجی تصویر در هر یک از آن ها متفاوت است. انواع دوربین مداربسته با روش های مختلفی نور لازم برای فیلمبرداری در شب را تامین می‌کنند. رویکرد های مختلف سیستم های امنیتی برای قابلییت دید در شب تاثیر مستقیم بر قیمت دوربین مداربسته دارد.

http://binacctv.ir

با استفاده از کابل cat5 قادر خواهید بود که تصاویر رنگی را تا فواصل طولانی بین دوربین و دستگاه تحت شبکه منتقل کنید. کابل cat6 نوع دیگری از کابل شبکه است که از لحاظ سرعت انتقال داده بهتر عمل می کند. اگر دنبال بهترین مدل هستید در فروشگاه کارپیما انواع سیستم های امنیتی وجود دارد .

انتقال تصویردوربین مداربسته چیست؟

بنابراین مهم است که بهترین شرکت را جهت دریافت چنین مشاوره ای انتخاب نمایید. فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد. همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند. سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است. وجود دوربین مداربسته در کارخانه ها، کارگاه ها و دیگر اماکن صنعتی علاوه بر منصرف کردن سارقین موجب می شود که در صورت بروز سرقت از طریق تصاویر ثبت شده افراد را شناسایی کنید.

از چه نوع سیم کشی برای دوربین مداربسته استفاده کنیم؟