دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | boostercctv

با وجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، گزینه ارزانی به حساب نمی آیند و ضمن اینکه یک سیستم پیشرفته، راه‌حل های امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه می کند. دوربین های مدار بسته ای که برای نصب در فضای خارجی طراحی نشده‌اند، با بارش باران و رطوبت زیاد به‌سرعت آسیب می‌بینند، پس این مورد را نیز مدنظر قرار دهید. از این نظر دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند.

حال که با کاربرد دوربین مداربسته بیسیم آشنا شدیم، افزایش ایمنی فضا با دوربین وای فای را مورد بررسی قرار می دهیم. داشتن امنیت، مهم ترین شرطی است که یک فضا چه مسکونی باشد و چه کاربری دیگری داشته باشد، به آن نیاز دارد. چه مکانی عمومی، چه خانه ای که در آن کودکی تازه متولد شده، چه شرکت و اداره ها، تمامی این ها زمینه را برای نصب و مجهز کردن فضا به دوربین مداربسته بیسیم ایجاد می کند. یکی از پرطرفدار ترین این دوربین های مدار بسته، دوربین های مدار بسته لامپی می باشند.دوربین لامپینصب آسانی دارد و برای مصرف کنندگان بسیار مقرون به صرفه می باشد. کاربرد و خرید دوربین بیسیم از نوع تحت شبکه، به دلیل قابلیت ها و امکانات به روزی که به مخاطبان خود ارائه می دهد، بسیار محبوب تر می باشد.

  • برند های داهوا ، هایک ویژن ، دی لینک ، پاناسونیک جزو بهترین برند های دوربین مداربسته در سطح جهانی هستند .
  • و می‌تواند داده‌ها را به صورت دیجیتال از طریق شبکه اینترنت به هر جا که باشید ارسال کند.
  • مسلما هر چه کیفیت تصویر دوربین مداربسته بهتر و بالاتر باشد تصاویر شفافتر با قدرت تفکیک پذیری بالاتری ارائه خواهد کرد .
  • تفاوت دوربین مدار بسته AHD و دوربین مداربسته آنالوگ در ضبط کیفیت تصاویر آن ها است.
  • هر دوربین مداربسته لامپی می تواند یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش دهد.
دوربین مداربسته دید در شب با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز قادر است در محیط های با نور کم و تاریک تصویر برداری کند. این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد. نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند.

دوربین بالت داهوا مدل DH-HAC-HFW1200TLP

⚠️ نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید ، تمام دوربین های مدار بسته فروشگاه دیده بان دارای دید در شب و انتقال تصویر روی گوشی موبایل هستند. در صورت بروز یک حادثه مانند آتش سوزی یا سرقت، کارشناسان شرکت های بیمه بدون تحقیق و مشاهده های میدانی، با شما برای پرداخت خسارت همکاری نخواهند کرد. بهترین راهکار برای حل این مشکل استفاده از دوربین های مداربسته در محل کار یا محل سکونت خود می باشد. فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته طبق قانون جزء مدارک معتبر حقوقی شناخته می شوند.

پکیج 2 عددی دوربین آیمو

همانطور که می دانید مجله خبری بوستر دوربین های پلاک خوان از نظر ظاهری در دسته ی دوربین های بالت دسته بندی می شوند و برای نصب آن ها در فضاهای باز می توانید از دکل دوربین مدار بسته استفاده کنید. دکل های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند. برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید.

http://binacctv.ir