دوربین مداربسته خرید دوربین مدار بسته دوربین مال | boostercctv

از این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید . پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید. در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید. ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

قیمت دوربین مداربسته

در این کابل ها در کنار کابل کواکسیال یک کابل برق قرار داده شده که کابل کشی را برای کاربر دوربین های امنیتی و نظارتی آسان کرده است. در هنگام محاسبات مقدار جریان مصرفی برای تامین منبع تغذیه هر دوربین مداربسته در حدود 2 آمپر جریان مصرف می کند. دستگاه های ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRاین دستگاه ها تصویر دوربین های مورد نظر را با یک فرمت فشرده سازی مخصوص روی هارد خود ذخیره می کنند. را از لحاظ تکنولوژی ساخت می توان به 2 دسته کلی آنالوگ و تحت شبکه دسته بندی کرد.

  • کارشناسان دوربین مال با ارائه لیست قیمت دوربین مداربسته شما را در خرید دوربین مدار بسته چرخشی راهنمایی می کنند.
  • برای اینکه یک دوربین مداربسته روشن شود نیاز به یک برق DC با ولتاژ 12 ولت را داراست.
  • در زوم دیجیتال بیش از حد بزرگنمایی کنید و تصویر ویدیو مبهم و مخدوش به نظر می رسد زیرا میزان زوم دیجیتال با وضوح تصویر محدود می شود.
  • دوربین های آنالوگ به وسیله پورت BNC مستقیما و دوربین های تحت شبکه به واسطه یک سوئیچ به دستگاه متصل می شوند.
در این زمان مجله خبری بوستر دوربین‌های DVR می‌توانند ویدیوهای 4K را از طریق کواکس پشتیبانی کنند. قبل از خرید دوربین مداربسته حتماً انتظارات خود را برای شناسایی چهره برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، یک دوربین 2 مگاپیکسلی یا 3 مگاپیکسلی در محیط اداری که نیازی به جزئیات صورت در فاصله 20 تا 30 فوتی از دوربین ندارید، کافی است. از سوی دیگر، یک انبار با سقف 20 فوتی به دوربینی با بیش از 40 فوت تشخیص چهره نیاز دارد تا بتواند به درستی مجرم را شناسایی کند .

http://binacctv.irرایج ترین رزولوشن برای دوربین های مدار بسته 1، 2، 3، 4، 5، 6، 8 و 12 مگاپیکسل است. انواع دوربین های مداربسته در این دسته بندی شامل دوربین دام، بولت، اسپیددام، چشم ماهی، کیوب و پینهول هستند. دوربین های مداربسته خورشیدی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که دارای نصب بسیار آسانی هستند.

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P ا DAHUA DH-HAC-B2A21P

نکته بعدی، خرید مستقیم دوربین بیسیم است؛ یعنی دوربین مداربسته بیسیم را بی واسطه و از شرکت اصلی تولید کننده خریداری بفرمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل دردوربین مداربستهبیسیم خود، بهتر است به شرکت تولید کننده آن مراجعه بفرمایید. دوربین بیسیم بیشتر در مکان های کوچک استفاده می شود و برای خرید دوربین مدار بسته بیسیمحتما متراژ محل مکان مورد نظر را بدانید.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56C0T-IRPF