دوربین مداربسته خرید دوربین مدار بسته دوربین مال | boostercctv

مجله خبری بوستر دوربین‌ ضبط دی وی آر قبلاً مخصوص دوربین‌های امنیتی بودند که سیگنالی را از طریق کابل پایانه‌ای BNC مانند کواکس یا کابل شبکه با استفاده از کانکتورهای balun ارسال می‌کردند. از سال 2013، دستگاه‌های DVR نه تنها دوربین‌های مداربسته با وضوح آنالوگ سنتی، بلکه دوربین‌های امنیتی HD را نیز در خود جای داده‌اند که ویدیو را از طریق کواکس ارسال می‌کنند. هر سال مدل‌های جدید DVR از ویدیوهای با وضوح بالاتر در مقایسه با سال قبل پشتیبانی می‌کنند.

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ09CM

رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود. این دوربین در ابعاد بسیار کوچک حدود 3 در 3 سانتی متر و در مکان هایی که با کاربری خاص که نیاز به ثبت تصاویر به صورت مخفی یا نامحسوس وجود دارد، نصب می شود. دوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz قابلیت زوم بالا، چرخش افقی 360 درجه و چرخش عمودی 180 درجه دارند. عبارت PTZ مخفف Pan (چرخش افقی)، Tilt (چرخش عمودی) و Zoom (بزرگنمایی) می‌باشد. دوربین های دام طراحی ساده‌ای دارند و بیشتر برای نظارت سالن های انتظار و بخش های پذیرش، راه‌روها، فضای باز ادارات، انبارها، محوطه‌های پارکینگ و فضاهای داخلی مناسب هستند.

http://binacctv.irمعمولاً در فضاهای مسقف مانند منزل، شرکت، دفتر کار و… از دوربین های مداربسته دام و چشم ماهی و در فضاهای خارجی و باز با توجه به نوع استفاده، از دوربین های مداربسته بولت و اسپید دام استفاده می‌شود. برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود. یا اگر تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته دارید از آداپتور 12 ولت 8 آمپر استفاده شود.

دوربین مداربسته سیم کارت خور

DNR یا Digital Noise Reduction یک قابلیت دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین می‌برد. 3D-DNR نوعی پیشرفته‌تر از این تکنولوژی است که نویزها را بطور خیلی موثرتر حتی در شرایطی که نور محیط کم است، از تصویر فیلتر می‌کند. دوربین های مدار بسته دائما در حال دریافت نویزهایی که توسط دستگاه‌های اطرافش یا دیگر مدارات داخل خودش تولید می‌شوند، است. این نویزهای موجود در محیط توسط دوربین های مداربسته، همراه با تصویربرداری دریافت شده و باعث می‌شود عکس‌ها یا فیلم‌ها برفکی و تار شوند. همانطور که گفته شد دیدن تصاویر دوربین های شما بر روی هر وسیله به جز دستگاه ضبط تصاویر انتقال تصویر محسوب می شود. از طریق ایجاد یک شبکه داخلی بین تجهیزات و دستگاه ضبط شما خواهید توانست یک انتقال تصویر بدون اینترنت را ایجاد کنید.

  • دوربین‌های لنز ثابت فقط روی یک نقطه خاص فوکوس می‌کنند و معمولاً برای استفاده در مراکز خرید مناسب هستند.
  • همچنین دوربین هایی که بیسیم هستند نیز نسب به دوربین های باسیم دارای قیمت نسبتا بالایی هستند که دوربین های مداربسته وای فای از قابلیت های بیشتری هم برخوردار هستند.
  • دوربین مداربسته دام با شکلی گنبدی شکل برای فضای داخلی طراحی تولید شده است.
  • دوربین های مداربسته دید در شب رنگی (تکنولوژی استارلایت)با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته دید در شب رنگی طراحی و به بازار معرفی شد.
  • دوربین های تحت شبکه به وصیله کابل Lan به دستگاه ضبط تصاویر NVR متصل می شود.

همچنین هیچ سیمی برای قطع کردن خرابکار وجود ندارد، زیرا سیم‌ها از داخل براکت دوربین عبور می‌کنند و اگر به درستی نصب شوند، قابل مشاهده نیستند. به لطف براکت 3 محوره در اکثر دوربین های امنیتی گلوله، تنظیم دستی جهت دوربین پس از نصب آسان است. قابلیت تطبیق دید آن را برای استفاده در فضای باز و مشاهده در فواصل طولانی ایده آل می کند. در مقایسه با دوربین‌های گنبدی، دوربین‌های گلوله با زوم اپتیکال و دید در شب بالاتر در دسترس هستند. قیمت دوربین مدار بسته در سایت دوربین مال به روز شده است تا به راحتی آن را به سبد خرید خود اضافه کنید، اما خرید دوربین مداربسته از طریق مراجعه به فروشگاه حضوری، خرید دوربین مداربسته به صورت تلفنی و ثبت سفارش داخل سایت امکان پذیر است.

تاثیر رزولوشن ضبط تصویر در قیمت