دوربین مداربسته خرید دوربین مدار بسته دوربین مال | boostercctv

هنگامی که مجله خبری بوستر دوربین به حالت دید در شب تغییر می کند، تابش خیره کننده ایجاد می کند. علاوه بر رزولوشن، میزان دید دوربین، توسط لنز و میزان دید در شب توسط مادون قرمز تعیین می‌شود. امروزه تقریباً تمام دوربین و دی-وی-آر ها دارای امکان انتقال تصویر هستند و این قابلیت نیز امکان فوق العاده و آپشن خاصی به شما نمی آید.

در نتیجه، مقررات و قوانین حاکم بر توسعه و استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی مبتنی باید در سطوح محلی، منطقه‌ای و جهانی تدوین شوند. و هر شرکت یا سازمانی که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند باید همین کار را انجام دهد. در دراز مدت، این هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری، مسئولانه و اخلاقی استفاده می شود. ۳-نرم افزار های مخرب میتوانند به راحتی در طراحی این سیستم p-2-p انتقال یابند. توجه نمایید اگر نویز از نوع مغناطیسی ، که معمولا خود را به صورت موج هایی در تصویر نشان می دهد باشد ، تکنولوژی DNR تاثیری در حذف و کاهش آن نخواهد داشت. ایراد این قابلیت داشتن تصاویری تار و بلور شده از اجسام خواهد بود که در حین کاهش نویز تصویر صورت می گیرد.

http://binacctv.irدر حالی که کامیون تنها 30 فوت از دوربین فاصله دارد، ویژگی IR هوشمند شدت IR را کاهش می دهد تا از “تابش خیره کننده IR” در اشیاء نزدیک به دوربین جلوگیری کند. به طور خاص، حصار در سمت کامیون رو به دوربین، اشیاء اصلی در فوکوس هستند. SmartIR شدت را کاهش می دهد تا اطمینان حاصل شود که آن اشیا بیش از حد در معرض تابش تابش IR قرار نمی گیرند.

دوربین بالت هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IRE

اما تصاویری که در شب توسط دوربین های مداربسته پاناسونیک روی مانیتور نمایش داده می شد ، معمولا همراه با برفک هایی بود و از طرفی تصویر کیفیت و شفاویت مورد نیاز را نداشت . نویز نمک و فلفل وقتی که سنسور CCD داغ می‌شود و یا توسط ذرات خاک درون دوربین مدار بسته تولید می‌شود. این نوع نویزها بطور تصادفی رخ داده و هیچ رابطه‌ای با پیکسل‌های تصویر اطرافش ندارد و بطور پیوسته به‌شکل نقاط سیاه و سفید در تصویر ضبط شده ظاهر می‌شوند. این نوع دوربین ها قدیمی تر هستند و شرکت ها خیلی بیشتر اقدام به تولید آن می کنند. دوربین های باسیم برای ارسال فیلم ها و تصاویر خود نیاز به کابل کشی های گسترده دارند که هزینه رانیز بالاتر می برد.

  • همچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد.
  • هدف از نصب این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ترافیک و جرایمی مانند سرعت بالا یا پارک ممنوع است.
  • دوربین چشم ماهی دارای لنز ثابتی است و باید بر روی مرکز سقفی با حداقل 3 متر ارتفاع نصب شود تا تصویر کلی از محیط تحت پوشش ارایه دهد.

مشتریان عزیز می توانند قبل از خرید با کارشناسان ما مشاوره انجام دهند . چندین روش مختلف برای ضبط و ذخیره ویدیو از دوربین امنیتی وجود دارد که در زیر توضیح داده شده است. مطمئن شوید که دوربین شما دور از دسترس عابران است تا نتوان آن را دستکاری کرد. اگر دوربین باید در دسترس کسی باشد، لطفاً از دوربین‌های مقاوم در برابر خرابی و ضربه ما استفاده کنید. دوربین های زوم موتوری – لنز را می توان به صورت الکترونیکی از ضبط، نرم افزار رایانه یا برنامه تلفن کنترل کرد.

دوربین مدار بسته کیوب