دوربین مداربسته فضای باز بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز نمایندگی فروش دوربین داهوا | boostercctv

دوربین‌های داخلی نیازی به ویژگی‌هایی مثل مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نداشته و می‌توانید با اتصالات کوتاه‌تر از آن‌ها استفاده کنید. اما دوربین‌هایی که در خارج از مغازه استفاده شده‌اند، بهتر است که ضدآب بوده و از محافظت‌های بیشتری در برابر سرقت استفاده کنند. این دوربین دارای یک لنز با زاویه دید 118 درجه و وسعت دید بالا در شب است. با تمام این اوصاف یک دوربین فضای باز بی‌نقص نیست؛ به عنوان مثال در دمای زیر صفر درجه کار نمی‌کند.

دستگاه UPS یو پی اس دوربین مداربسته

ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت. یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد. امکان چرخش یا کنترل دوربین‌های متحرک – PTZ با استفاده از تنها یک کابل شبکه (بدون نیاز به کابل برق) امکان پذیر است .

http://binacctv.irبا اینکه محصولات شرکت داهوا مبتنی بر پلتفرم باز طراحی شده‌اند، محصولات داهوآ انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی با دیگر سیستم‌ها ادغام می‌شوند. عنکبوت ها و دیگر حشرات به طور معمول به سمت گرمای LED های IR جذب می شوند و هرچه این نور گرمتر باشن این حشرات بیشتر جذب می شوند. این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند. اما این مسئله کمتر در دوربین های EXIR دیده می شود زیرا ال ای دی های آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند. همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد.

  • در نهایت شاید مهم ترین چیزی که بعد از خرید و استفاده از دوربین مدار بسته ایرانی برای شما حائز اهمیت است، خروجی تصاویر خوب و با کیفیت همراه با رضایتمندی شماست.
  • اما سوالی که در این میان وجود دارد آیا هر دوربینی می تواند ضامن امنیت محل کار ما باشد؟ حال به بررسی مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته می پردازیم.
  • یکی از پرفروش‌ترین دوربین‌های خانگی لورکس، دوربین امنیتی بی‌سیم در فضای باز HD 1080p است.
  • برند یونی ویو همواره در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته IP را به جهان معرفی کرد.
این تکنیک تأثیر گسترده ای بر روی سیستم های دوربین مدار بسته خواهد داشت. در نتیجه، جنبه‌های بهداشتی در راه‌حل‌های مشتری شامل ارتقای مکرر نرم‌افزار، راه‌اندازی ایمن، سیستم‌افزار امضاشده رمزگذاری‌شده و هویت امن خواهد بود. هارد دیسک وسترن بنفش و برند seagate نوع survilliance مخصوص ظبط دوربین مدار بسته و روشن ماندن 24 ساعته هستند که مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در DVR می باشند. از روش انتقال تصویر p2p زمانی استفاده می شود که شما میخواهید از نسل های 3G و یا 4G و یا شبکه‌های بی‌سیم مانند جی پی اس و edge بهره ببرید. برای انتقال تصویر به روش p2p هر شرکت تولید کننده دستگاههای dvr و nvr با استفاده از یک کد یونیک و یک سرور واسط امکان دسترسی را به سیستم به شما می دهد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.

همین‌طور این مجله خبری بوستر دوربین مخاطبان هدف خود را در سراسر جهان بسیار گسترده کرده است. تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت تارتن دژ آریانا است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است. نام ایمیل و وب سایت های من در این مرورگر برای دفعه بعد من نظر ذخیره کنید. می توانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشیاستفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید.

مزایای DNR در دوربین های مداربسته پاناسونیک