دوربین مداربسته + لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه راهنمای خرید | boostercctv

اولین نیازی که در بکارگیری و خرید دوربین مدار بسته پاسخ داده می شود امنیت یک مکان می باشد. علت از کار افتادگی هارد دیسکهای دوربین مداربسته همچنین می تواند به عواملی مثل مشکل سیستم پاور تامین برق مربوط شود. پاورهای کامپیوتر هم در مدلهای مختلفی برای سیستم های متفاوت طراحی شده اند حال آنکه پاورهای دستگاههای دوربین مداربسته هم همین طور هستند. بعضی موارد پاوری که برای دستگاه DVR استفاده می شود بسیار ضعیف است و نمی تواند بیش از 1 هارد دیسک را هم پشتیبانی نماید.

در ادامه ضمن توضیح انواع و کاربردهای دوربین مداربسته به تفصیل این سیستم امنیتی را شرح خواهیم داد. لازم به ذکر است که برای خرید دوربین مداربسته نیازی به بررسی دقیق این سیستم امنیتی نیست بلکه توضیحات متخصصان دوربین مدار بسته برای شما راه گشا خواهد بود. در طراحی و ساخت انواع دوربین مدار بسته فناوری های مختلفی به کار می رود.

دوربین بالت داهوا مدل DH-HAC-HFW1200SP

هارد یک تجهیز گران قیمت است و در مواردی حتی قیمت آن از دستگاه DVR نیز بیشتر می باشد. دوربین های مداربَسته مینیاتوری یا مخفی، همان طور که از نامشان پیداست، اندازه ای در حد دو بند انگشت دارند و امکان مخفی کردن آن ها وجود دارد. این دوربین ها قابلیت تصویر برداری از تمامی جهات را به طور همزمان دارند. نکته ای که برای نصب این دوربین ها حائز اهمیت است، این است که هر چه در در ارتفاع بالاتری نصب شوند، از فضای بیشتری تصویر برداری می کنند. دوربین های با لنز موتور دار قابل چرخش بوده و می تواند در زوایای متفاوت تصویر برداری کنند.

  • تا اینکه در اواخر قرن بیستم میلادی دوربین تحت شبکه پا به عرصه ظهور گذاشتند.
  • از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد.
  • دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است.
  • انواع دوربین مداربسته با روش های مختلفی نور لازم برای فیلمبرداری در شب را تامین می‌کنند.

اکثر دوربین های بولت دارای بدنه‌ای از جنس فلز بوده، روی دیوار نصب شده و به دلیل شکل خاص کاور (به طور مثال داشتن سایبان) نسبت به دوربین های دام در مقابل گردوغبار و بارش باران و برف نسبتا مقاوم‌تر هستند. با توجه به موارد ذکر شده دوربین‌های مداربسته بالت برای نصب در فضای خارجی مناسب‌تر هستند. برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود.

دوربین مدار بسته چیست؟

این مجله خبری بوستر دوربین چون کار را برای شما آسان می کند و دیگر نیازی به وای فای برای انتقال تصویر ندارید قیمت را افزایش میدهد. همچنین دوربین هایی که بیسیم هستند نیز نسب به دوربین های باسیم دارای قیمت نسبتا بالایی هستند که دوربین های مداربسته وای فای از قابلیت های بیشتری هم برخوردار هستند. ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد. در ادامه به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته و مزیت های هر یک از آن ها آشنا خواهید شد.

http://binacctv.ir