دوربین مداربسته + لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه راهنمای خرید | boostercctv

در نتیجه رنگ سفید و سایر رنگ ها تا حدود زیادی به صورت طبیعی جلوه می کنند. تکنولوژی ROI تضمین می کند که اطلاعات مهم از بین نرفته، و می تواند به طور موثری عمل فشرده سازی داده ها را انجام دهد، و مشکلات ناشی از میزان فشرده سازی و کیفیت تصویر را حل کند. سپس دوربین های مجهز به تکنولوژی DNR پاناسونیک ، تصویر چشم نوازتری را ارائه داده و بدین ترتیب تشخیص ابهامات را آسان تر می کنند. ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت. دلیل این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود. دوربین های مداربَسته مینیاتوری یا مخفی، همان طور که از نامشان پیداست، اندازه ای در حد دو بند انگشت دارند و امکان مخفی کردن آن ها وجود دارد.

دوربین مداربسته داهوا dahua (HFW1220DP)

در حقیقت این دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می کند. در دوربین های ahd علاوه بر افزایش وضوح تصاویر ما شاهد افزایش برد انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال بدون افت کیفیت هستیم. سعی کنید تمامی محل های پارکینگ را پوشش دهید و حداقل نقطه کور را داشته باشید. در محل قرار گیری انبار ها نیز از یک یا چند دوربین مداربسته با زاویه پوشش دهی واید استفاده نمایید. زیرا فضای داخل کابین آسانسور محدود و کوچک بوده و دوربین مداربسته با لنز واید باعث می شود حداکثر فضا پوشش داده شود. در پروژه های کوچک و متراژ های کوچک از کابل های ترکیبی استفاده می شود.

دوربین مداربسته آنالوگ ارزان

تفاوت اصلی میان مجله خبری بوستر دوربین HDTVI با سیستم TVL یا آنالوگ در ضبط اطلاعات است. اطلاعات پس از گد گذاری از طریق کابل کواکسیال یا کابل دو زوج منتقل می شوند. اگر به دنبال خرید یک دوربین با برند معتبر جهانی هستید، دوربین HDTVI هایک ویژن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. دوربین مداربسته چشم ماهی نوعی دوربین 360 درجه با تصاویر پانوراماست که به دلیل واید بودن لنز می تواند وسعت دید بالایی را پوشش دهد.

انواع دوربین مداربسته دام بر اساس نوع لنز

اگر دوربین مداربسته ای که قرار است خریداری کنید نمی تواند در این چهار جهت حرکت کند، آن را نخرید! در هنگام خرید دوربین مداربسته آخرین چیزی که لازم دارید محدوده دید محدود است. اگر دوربینی که خریداری کردید قابلیت حرکت در چهار جهت را ندارد باعث می شود شما توانایی نظارت بر چهار گوشه را نداشته باشید.

http://binacctv.ir

گارانتی هر محصول تضمین کننده کارایی آن توسط شرکت سازنده است و اگر شرکتی گارانتی برای کالاهای خود ارائه نداد، حتما در خرید خود تجدید نظر کنید. کلیه محصولات کیانام ارتباط دارای گارا‌نتی معتبر می‌باشند و در طی مدت زمانی که روی برگه شما مهر گارانتی درج شده است تمامی مسئولیت های ناشی از عدم کارکرد یا کارکرد نا مناسب بر عهده همان برند اسفیورد خواهد بود. دوربین چشم ماهی نوعی از دوربین مداربسته است که معمولا به شکل دایره ای بوده و به صورت سقفی و در محیط‌های داخلی نصب می‌گردد. اصطلاح FishEye به معنای چشم ماهی است که علت نام گذاری دوربین شکل ظاهری دوربین می‌باشد. دوربین بالت به دسته‌ای از دوربین های مداربسته می‌گویند که معمولا به صورت استوانه ای یا مکعب مستطیل که به صورت دیواری و در محیط های بیرونی نصب و راه اندازی می‌شوند.

  • دوربین های وریفوکال عموما دوربین های مداربسته با دو لنز ثابت و متغیر هستند.
  • دوربین های بولت معمولا اندازه کوچکی دارند و در شرایط بد نوری و تاریکی نیز قابلیت تصویر برداری را دارند.
  • دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و…
  • برای بهترین خرید و بهترین راه برای درک این موضوع استفاده از کارشناسان مخصوص این امر است و شرکت دورنگاه افق ماد برای ساده تر شدن کار شما مشتریان گرامی از متخصصین این امر به صورت رایگان برای بازدید از محیط شما درنظر گرفته است .