دوربین مداربسته ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | boostercctv

دی وی آر ها دستگاه های مختص ضبط و کنترل تصاویر دوربین های آنالوگ هستند. این دستگاه امکان کنترل و ارتباط دیجیتال با شبکه را نیز فراهم می کند. همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ایده آل گستر از انواع دوربین مدار بسته پاناسونیک دیدن فرمایید. در ضمن کارشناسان ما آماده پاسخگویی و دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.

http://binacctv.ir

به‌طورکلی دوربین مداربسته کودک در بین انواع دوربین مداربسته جزو مهم‌ترین و ضروری‌ترین موارد قرار می‌گیرد. به‌طورکلی باید گفت که دوربین‌های مداربسته در شب کاربرد بیشتری از طول روز دارند و ازاین‌رو باید از دوربینی استفاده کرد که در شب نیز تصاویر را باکیفیت بالایی ضبط کند. دوربین‌هایی که قابلیت دید در شب دارند، می‌توانند با استفاده از سنسور مادون‌قرمز یا IR در تاریک‌ترین شرایط نیز تصاویر را به‌خوبی و باکیفیت بالا ذخیره کنند.

  • برخی از پردرآمد دوره ها شامل نصب دوربین ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش تعمیرات پکیج ، آموزش تابلو برق صنعتی ، آموزش هوشمند سازی ساختمان ، آموزش plc و … می باشد.
  • یعنی اینکه در صورت قطع شدن برق محلی، همچنان می‎توان از دوربین مدار بسته استفاده کرد.
  • دوربین Fisheye از مقاومت کمی برخوردار و برای نصب در فضاهای داخلی و محیط های بزرگ و پر تردد بسیار مناسب است.
  • هر دوربین همانند یک وسیله در شبکه عمل می کند و به وسیله شناسه شبکه ip و در قالب الگوها و قوانین شبکه به مرکز کنترل متصل می گردد.
  • دوربین مدار بسته دید در شب یا فروسرخ که به وسیله LED مادون قرمز کار میکند و قابلیت تشخیص تا 183 متر را در شب فراهم میکند.

مجله خبری بوستر دوربین کابل دوربین مداربسته چندان ساده نیست و نیاز است تا بر اساس نوع دوربین یا مساحت محیط و با مشاوره کارشناسان انتخاب درستی صورت گیرد. دوربین مداربسته کیوب نوعی دوربین رومیزی است که قابل نصب روی دیوار و سقف نیز می باشد. این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است. کاربرد دوربین های مداربسته در جلوگیری از ارتکاب جرایم بسیار وسیع است.

دوربین‌های مدار بسته ضد آب

تجهیزات سیستم های نظارتی شامل مجموعه ای از تجهیزات نظارتی می‌باشند که وظیفه ضبط ، پردازش و مدیریت تصاویر را بر عهده دارند. دوربین دکمه ای به همراه ریزترین دستگاه دی وی آر ضبط تصاویر – مینی دوربین دکمه ای ریز به همراه ریز.. امروزه یکی از دغدغه های مردم، عدم تمایل به وجود هرگونه سیم جهت برقراری ارتباط است. به همین دلیل است که شرکت ها تولید کننده تجهیزات مخابراتی و شبکه ای تمام تلاش خود را برای تولید تجهیزات بیسیم متمرکز می کنند. از این نوع دوربین ها به صورت معمول برای مکان هایی که نیاز به یک سیستم کوچک و ارزان دارند که امکانات بالا هم در اختیارشان قرار دهد، مناسب می باشد.

تماس با ما

استفاده از دوربین مداربسته در مجتمع های ورزشی ، مناطق توریستی ، رستوران ها و… باعث می شود تا حاضرین در آن مکان احساس امنیت داشته باشند. زیرا آسوده خاطر هستند که در صورت بروز حادثه ، پلیس می‏تواند از تصاویر دوربین مداربسته استفاده کند . در حمل و نقل برای جلوگیری از بروز حوادثی در خارج از دید، از دوربین مداربسته استفاده میشود. شناسایی خودکار پلاک خودروها از جمله دستاوردهای دوربین‏ مداربسته می باشد. طبق تحقیقات آماری در آمریکا و انگلستان بعد از نصب دوربین مداربسته در پارکینگ ها ۵۱ % ، در فرودگاه ها ۲۳% و در سایر مراکز عمومی ۷% از جرایم کاهش یافته است.

دوربین بولت :