دوربین مداربسته ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | boostercctv

شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند. برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید. یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد.

زوم دیجیتال را می توان روی ویدیوی زنده یا ضبط شده انجام داد – زیرا بزرگنمایی دیجیتالی تصویر است که می تواند در هر نقطه ای انجام شود. پس زمانی که دو قیمت مختلف را با هم مقایسه می کنید حتماً به قیمت نصب و متراژ و اجرت کابل کشی توجه نمایید. هرچقدر ظرفیت هارد و همچنین سرعت گردش آن بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می باشد.

http://binacctv.irاین مجله خبری بوستر دوربین توسط شرکت های مختلف و با برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند. برای آشنایی بیشتر با برند های مختلف دوربین مداربسته می توانید به صفحه برترین برند‌های دوربین مداربسته مراجعه نمایید. در فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت می‌توانید انواع دوربین مدار بسته باکیفیت از معتبرترین برندهای جهان را انتخاب و خریداری نمایید و در صورت نیاز به مشاوره فنی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد. ابتدایی ترین دوربین های مدار بسته بر اساس تکنولوژی آنالوگ طراحی و تولید می شدند. این سیستم ها نیازهای اولیه به دوربین مدار بسته را برطرف کرد اما به مرور چالش های جدید موجب شد تا سیستم های تحت شبکه طراحی و معرفی شوند.

چگونه بهترین دوربین مداربسته در خریداری کنیم ؟

دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند. مقایسه لنز ثابت و متغیر دوربین مداربستهدوربین های مداربسته لنز ثابت نمی توانند زوم اپتیکال انجام دهند زیرا لنز قابل جابجایی نیست. دوربین های مداربسته دارای زوم اپتیکال معمولا به عنوان دوربین های وریفوکال شناخته می شوند. ویژگی زوم اپتیکال قابلیت بزرگنمایی روی فیدهای ویدئویی زنده را با تنظیم لنز بدون کاهش وضوح دارد، دقیقاً مانند یک جفت دوچشمی که به شما امکان می دهد اشیاء را در فاصله دور ببینید.

  • تعیین این تهدیدات در کسب و کار یا تجارتتان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید.
  • بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید.
  • اما با وجود قیمت ارزان و سادگی استفاده از دوربین مداربسته بیسیم آنالوگ به دلیل معایبی که دارد، مدتی است که منسوخ شده است.

در پاسخ این سوال باید بگوییم که تعداد دوربین مداربسته به چند آیتم مهم بستگی دارد. اولین نکته در هنگام تهیه و خرید دوربین مدار بسته بودجه ای است که کارفرما جهت تهیه سیستم دوربین مداربسته در نظر گرفته و در صورت لزوم می تواند این بودجه را افزایش دهد. نقش بازدارندگی دوربین های نظارتی و امنیتییکی از آیتم های که در هنگام خرید دوربین مدار بسته در نظر کاربران می باشد نقش بازدارندگی است که یک سیستم دوربین های نظارتی ایجاد می کند. تقاضای فزاینده‌ای برای شرکت‌های دوربین‌های مداربسته وجود دارد که ویژگی‌هایی را در نظر بگیرند که به آنها اجازه می‌دهد یک امضای دیجیتالی را در حین ضبط فیلم، فریم به فریم، به فیلم اضافه کنند.

دوربین لامپی گردان برند snc | قیمت دوربین لامپی چرخشی