دوربین مدار بسته ، قیمت دوربین مدار بسته ، لیست قیمت دیده بان | boostercctv

مجله خبری بوستر دوربین سیماران قیمت منطقی و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند .دوربین مداربسته سیماران با گارنتی 24 و 36 ماهه در بازار ارائه می شوند . قیمت دوربین مداربسته(بدون تجهیزات)، از 300 هزار تومان شروع می شوند و با افزایش و بهبود کیفیت، نوع و لنز های آنها، این قیمت افزایش می یابد و به مثبت یک میلیون تومان می رسد. برای دسترسی و کنترل دوربین های اسپید دام می توان از یک کامپیوتر استفاده کرد و با نرم افزار جانبی تمامی امکانات دوربین را به کار گرفت. همچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد.

با توجه به انتخاب هر یک از این حالت ها برای دوربین مداربسته بر طبق زمان مندی مشخص در طول یک شبانه روز ، فضای هارد اشغالی سیستم دوربین مداربسته می تواند متفاوت باشد. همچنین در این مورد باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر دستگاه دی وی آر DVR شما فقط از یک هارد پشتیبانی می کند این آینده نگری را مد نظر داشته باشید که شاید به سیستم دوربین مدار بسته فعلی یک یا چند دوربین اضافه شود. هارد در سیستم دوربین مداربسته دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد و هنگام انتخاب هارد اول باید ببینید دستگاه دی وی آر DVR شما چند هارد پشتیبانی می کند. شما تصاویر دوربین مداربستهضبط شده بر روی دستگاه دی وی آر DVR را می توانید به صورت تکی یا چند تایی با توجه به تاریخ و زمان مشخص می توانید جستجو و بازبینی نمایید. نکته مهم و کاربردی در مورد دوربین مداربسته صدا دار داهوا این است که این سری محصولات مدار بسته برای ارسال سیگنال صدا به کابل و پورت جداگانه ندارند و از همان پورت و کابل کواکسیال کانال دوربین مداربسته متناظر صدا و تصویر به صورت یکجا ارسال می شود.

http://binacctv.irتوجه داشته باشید که فاصله دستگاه و دوربین بیسیم کم باشد تا منجر به قطعی آنتن یا سرعت پایین آن نشود. در دوربین بیسیم برای ذخیره سازی از کارتSD استفاده می شود و قابلیت ذخیره در تلفن همراه را هم دارد. معمولا دوربین هایی که خودشان دارای آنتن وای فای هستند، از برد انتقال زیادی برخوردار نیستند و برای استفاده ی حرفه ای از دوربین های به صورت بی سیم باید از آنتن های حرفه ای دیجیتال استفاده کرد. دوربین های بولت قابلیت چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری کنند. این دوربین ها را می توان با استفاده از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز مورد استفاده قرار داد.

دوربین مداربسته LESO مدل  D22 HD

LED های مادون قرمز اطراف لنز دوربین قرار میگیرد تا در جهت دید دوربین بتواند محیط را روشن کند. دوربین های آنالوگ یا همان دوربین های غیر دیجیتال اولین مدل از دوربین های مداربسته بودند که پا به عرصه ظهور گذاشتند. این دوربین ها با استفاده از کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شوند و برق رسانی به این دوربین ها باید به وسیله آداپتور دوربین انجام پذیرد.

  • برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند.
  • بسیاری از خریداران دوربین مداربسته اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و محصول مناسب شان را برای خرید انتخاب نمی کنند.
  • اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید، لیست قیمت دوربین مدار بسته به همراه جزئیات فنی دوربین مدار بسته شیائومی و دوربین مدار بسته داهوا در سایت دوربین مال موجود است.
  • دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید.
انعکاس آن نورها می تواند به طور بالقوه بر روی تصویر دوربین تأثیر بگذارد. دوربین‌هایی که قادر به سرعت 30 فریم در ثانیه هستند معمولاً برای ضبط پلاک‌ها یا هنگام مشرف به صندوق پول با یکی از دوربین‌های امنیتی زوم موتوری ما استفاده می‌شوند که در آن تبادل سریع ارز وجود دارد. برای مناطق کم تردد، ما ضبط با سرعت 15 فریم در ثانیه را برای حفظ فضای ذخیره سازی در حین ضبط با وضوح HD یا بالاتر پیشنهاد می کنیم. برای مناطق مهمی که مستعد حرکت سریع هستند، فیلمبرداری 30 فریم در ثانیه را پیشنهاد می کنیم. لازم به ذکر است جهت انتقال تصویر روی موبایل نیاز به مودم و اشتراک فعال اینترنت دارید که باید از شرکت های ارائه دهنده سرویس اینترنت مانند ایرانسل ، مبین نت ، شاتل و …

ورود به حساب کاربری