دوربین مدار بسته ، قیمت دوربین مدار بسته ، لیست قیمت دیده بان | boostercctv

معوملا از مجله خبری بوستر دوربین های امنیتی و نظارتی متحرک PTZ اسپید دام در فضاهای باز استفاده می شود و می توان نقاطی را به صورت اتوماتیک برای جهت دوربین در سیستم دوربین های نظارتی تعریف کرد. دوربین مدار بسته چشم ماهیدوربین چشم ماهی دارای لنزی بسیار واید می باشند و تصویری در حدود ۱۸۰ درجه ارائه می دهند. ظاهر کیس دوربین دام به صورت کروی شکل می باشد که معمولا این قسم از محصولات دوربین مدار بسته در فضاهای داخلی مثل فضاهای اداری و گاها تجاری نصب می شوند. همچنین در محیط های صنعتی که امکان حضور انسان به خاطر شرایط محیطی وجود ندارد، شما می توانید با بکارگیری دوربین مدار بسته این خلا را جبران و به دستاورد های بهتر و دقیق تری در مواجه با نیروی انسانی دست پیدا کنید. همانطور که گفتیم به کارگیری نیروی انسانی از سوی کارفرما دارای هزینه های بالایی می باشد و کارفرما می تواند با تهیه و خرید دوربین های نظارتی و امنیتی به طور نامحسوس از هر مکان و از هر نقطه از دنیا محل کار خود را توسط دوربین پایش نماید. نقش دوربین های مداربسته در مراکز تجاری و صنعتییکی از کاربرد هایی که برای دوربین مداربسته می توان ذکر در مراکز تجاری و همچنین صنعتی می باشد.

پکیج یک دوربین مداربسته Full Hd

دوربین مدار بسته تحت شبکه نسبت به سایر دوربین های مدار بسته از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است. کیفیت تصاویر با واحد پیکسل عنوان می شود و کیفیت تصویر 2 یا 3 مگا پیکسلی دراین نوع دوربین مداربسته، تصاویری با کیفیت بسیار بالا را ارائه می دهد. این دوربین مداربسته با نام IP نیز شناخته می شود که برخی از این دوربین مداربسته ها با کیفیت 20 مگا پیکسل تصاویر را فیلم برداری می کند. بازبینی تصاویر ضبط ضده دوربین مدار بسته از طریق دستگاه DVRاز امکانات انتقال تصویر دوربین مداربسته می توان به مانیتور تصاویر به صورت زنده و Live اشاره کرد. نحوه ضبط تصاویر دوربین های امنیتی و نظارتی روی هاردقدم بعدی این است که باید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه DVR دی وی آر قرار است به چه صورتی تصاویر دوربین مداربسته را روی هارد ذخیره نماید.

http://binacctv.irدوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد. در واقع بخش های مختلفی از تصویر ممکن است براثر فشرده سازی جزئیات از بین برود. ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود. از طریق این مکانیزم می توان بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت.

  • همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد.
  • نوع دوم کابل به نام “کابل ترکیبی آماده” سیم پیش ساخته است که معمولا برای نصب آسان توسط مصرف کنندگان خانگی و مشاغل کوچک استفاده می شود.
  • آیتم بعدی در تعداد دوربین مداربسته اولویت های کار فرما در جانمایی دوربین ها می باشد.
  • دوربین آنلاین فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده و به مدت 5 سال فروش خود را به صورت آنلاین انجام می دهد.

از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند. در اماکنی خاص نصب دوربین های مداربسته حرارتی کمک شایانی به شناسایی نفوذ غیر مجاز و افراد خرابکار و سارقین می‌کند. امتیاز دیگری که برخی از دوربین‌های مداربسته در اختیار ما قرار می دهند، قابلیت تشخیص چهره است، به این معنی که دوربین قادر است چهره‌های جدید و چهره‌های آشنا را تشخیص دهد. بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود. آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس دوربین مداربسته است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد.

دوربین مداربسته دام

افراد باتوجه به نیاز خود می توانند دوربین هایی با قابلیت های متفاوت انتخاب کنند مثلا قابلیت تشخیص حرکت که می تواند برای افراد مفید باشد یا قابلیت دید در شب که برای کسانی که بیشتر تصاویر شب را نیاز دارند مناسب است . در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید. علاوه بر وضوح تصاویر، مواردی همچون برند، طول عمر کالا، وضوح تصاویر در شب و … جزو فاکتور های مهم در کیفیت دوربین مداربسته محسوب می شوند. بهترین و رایج ترین نوع کابل در بین نصاب های دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 است که در متراژ 150 و 300 متری در بازار موجود است.

پکیج دو دوربین مداربسته ip کیفیت 4k رنگی