دوربین مدار بسته خرید و قیمت دوربین مداربسته CCTV | boostercctv

نحوه نصب همان سیستم آنالوگ است،‌ با این تفاوت كه كیفیت تصویر بسیار بالاتر رفته است. به عنوان مثال می‌توان به دوربین 2 مگاپیكسلی هایك ویژن مدل DS-2CE16DOT-ITF اشاره كرد. از ویژگی‌های دیگر این دوربین دید در شب با برد 30 متر و درجه محافظتی IP67 است. یكی از مزیت‌های دوربین‌ مداربسته آنالوگ HDTVI راحتی نصب و آموزش استفاده از آن است كه نیازی به دانش شبكه نخواهد بود. یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش دوربین مدار بسته به شما ارائه خواهند داد، صدور فاکتور رسمی روی خرید شما است.

مجله خبری بوستر دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400DP – دارای سنسور 3.1 اینچی CMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4 مگاپیکسل – دارای ابعاد241.8×90.4×90.4 میلی متر -… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200DP – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای ابعاد 241.8×90.4×90.4 میلی متر -… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400TP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد مقاومتی… یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید دوربین مداربسته وضوح تصویر و یا وضوح فیلم ضبط شده است.

پنل دزدگیر مدل GMK 650-T1

این نقاط شامل درهای ورودی پنجره ها و نقاط کور ساختمان میشود که از چشم صاحب خانه و رهگذران دور بماند. فروشگاه اینترنتی سرای شبکه با هدف تامینتجهیزات شبکه و دوربین مداربسته در سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرده است تا در این راستا بتواند کالاها را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا به مشتریان گرامی خود عرضه کند. امید است که بتوانیم بهترین کالاها ار با مناسب‌ترین قیمت همراه با مشاوره تخصصی در اختیار متخصصین شبکه قرار دهیم. در این مطلب می خواهیم به بحث در مورد دوربین مدار بسته مخفی بپردازیم و انواع گوناگون آنرا به صورت گذرا معرفی نماییم. پیش از شروع باید اعلام نماییم که نصب دوربین مدار بسته مخفی از نظر اخلاقی صحیح نیست و بهتر است در اماکنی که دوربین مدار بسته نصب میگردد بر چسبی با متن ” این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است” نصب گردد تا افراد در جریان ضبط تصویرشان قرار گیرند.

http://binacctv.ir

اطلاعات خود را باد دقت وارد نمایید تا تامین کنندگان بتوانند با شما تماس برقرار کنند. پس زمانی که دو قیمت مختلف را با هم مقایسه می کنید حتماً به قیمت نصب و متراژ و اجرت کابل کشی توجه نمایید. بخصوص در جاهایی که تعداد دوربین ها زیاد است و یا فاصله دوربین ها تا DVR زیاد می باشد و متراژ کابل کشی زیاد است، این مورد بسیار تاثیر گذار است. هرچقدر ظرفیت هارد و همچنین سرعت گردش آن بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می باشد. هارد یک تجهیز گران قیمت است و در مواردی حتی قیمت آن از دستگاه DVR نیز بیشتر می باشد.

دوربین بالت آی تی آر مدل ITR-IPSR555-MWL

اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود. شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند. برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید. با توجه به محدودیت زیاد سرعت اینترنت در ایران استفاده از شبکه های داخلی برای ایجاد انتقال تصویر بسیار مناسب خواهد بود.

  • در ادامه به نکاتی که باید در باره خرید و قیمت دوربین مداربسته بدانید اشاره خواهیم کرد.
  • قیمت دوربین های مداربسته، طبیعتا با توجه به نوع امکانات و کیفیت هایی که دارند، متغیر است.
  • دوربین های مکعبی رایج ترین انواع دوربین مداربسته برای سیستم های بی سیم هستند.
  • از آنجایی که جهان یاد گرفته است در حالت ترکیبی زندگی و کار کند، چه کسب و کار، مدرسه، نمایشگاه، مراقبت های بهداشتی یا حتی اتومبیل، سیستم های نظارت امنیتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
  • ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد.