دوربین مدار بسته خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته با قیمت ارزان فرابین دوربین | boostercctv

هدف از نصب این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ترافیک و جرایمی مانند سرعت بالا یا پارک ممنوع است. این نوع دوربین‌ها مخصوص فضای بسته بوده و معمولاً روی سقف نصب می‌شوند اما به‌دلیل اینکه کمتر در دید هستند و فضای کمتری اشغال می‌کنند، در بعضی مواقع دیده شده که در فضای خارجی و روی دیوار نیز نصب می‌شوند. تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند. با مدرن شدن دوربین های مدار بسته حتی برخی والدین برای کنترل رفتار کودکان با یکدیگر و یا نوع برخورد پرستار با بچه ها، خانه های خود را نیز مجهز به دوربین مداربسته میکنند و می توانند از راه دور با گوشی خود محیط خود را نظارت داشته باشند . در نظر داشته باشید برخی از برندهای دوربین مداربسته به صورت ساختگی بوده و اعتباری ندارند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه هایلوک مدل IPC-T120-D

پس از فراموش کردن رمز ورود مجله خبری بوستر دوربین / NVR ، دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید. پس از به روزرسانی امنیتی دستگاه ها ، اکثر محصولات DVR / NVR اکنون نمی توانند از طریق روش شبکه مانند دستور telnet هک شوند. اگر نمی توانید روش دستیابی را پیدا کنید ، دستگاه شما بی فایده خواهد بود. اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود.

دوربین مداربسته خورشیدی چرخشی | مینی اسپید دام گردون خورشیدی

بنابراین چون قابلیت DNR بر روی خود دوربین مدار بسته عملیاتی می شود هزینه زمانی و تکنیکی اضافی به همراه ندارد. حتما تا به حال دیده اید پارکینگ هایی که برای ورود به آن با خودرو توسط دوربین مدار بسته از پلاک شما عکسبرداری میشود ، از شما خواسته میشود که چراغ های ماشین را خاموش کنید یا این موضوع روی تابلویی در گوشه کنار حتما نصب شده . دوربین های مدار بسته با استفاده از سنسورهای DIS یا CCD تصاویر را شکار می کنند. دوربین های ارزان یا کوچک، سنسورشان CMOS است و کیفیت تصویر پایینی هم دارد که در شرایط کم نور، بدتر می شود. دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 از سنسور ۴٫۱Megapixel CMOS بهره می برد.دوربین مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 جهت نصب در فضای بیرونی ساختمان طراحی شده و در برابر نفوذ آب و سرما و گرما مقاوم می باشد. یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است.

دوربین مدار بسته پلاک خوان زومیکس مدل ZO-P 370

دید در شب رنگی قابلیتی که با آن تصاویر در محیط های کم نور و شب هنگام مانند روز به صورت رنگی ثبت می شود. بنابراین در کاربری های حساس که نیاز به جزئیات بالایی از تصاویر ثبت شده است این قابلیت بسیار مفید خواهد بود. در انواع دید در شب های رنگی می توان به ColorVu، Starlight، Warmlight و Spotlight اشاره کرد.

http://binacctv.irلنز دودی دوربین های مدار بسته دام باعث می‌شود که مجرمان در تشخیص اینکه در مسیر لنز هستند یا نه به دردسر بیفتند. دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به منظور بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد. در حقیقت این دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می کند. در دوربین های ahd علاوه بر افزایش وضوح تصاویر ما شاهد افزایش برد انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال بدون افت کیفیت هستیم. به علت کوچک بودن بدنه آنها و قابلیت مخفی شدن به دوربین های مخفی شهرت دارند. در این میان برخی از انواع آن به صورت دوربین های مینیاتوری یا پینهول در بازار وجود دارند.

  • دوربین بیسیم قابلیت چرخش 180 درجه و 360 درجه دارد؛ به عبارت دیگر پانورما است.
  • به عنوان مثال دوربین با لنز 2.8mm زاویه دیدی حدود 90 درجه را ارائه می دهد و نمی تواند زاویه دید 60 یا 180 را ارائه دهد.
  • برای مناطق کم تردد، ما ضبط با سرعت 15 فریم در ثانیه را برای حفظ فضای ذخیره سازی در حین ضبط با وضوح HD یا بالاتر پیشنهاد می کنیم.
  • با توجه به مساحت محیط و نقاط حساسی که احتیاج به نصب دوربین دارد، تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز خود را مشخص کنید.
  • در زمانی که استعلام قیمت را کنترل می کنید بررسی کنید که کابل در قیمت ها در نظر گرفته شده است و متراژ آن چند متر در نظر گرفته شده است.