دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | boostercctv

از این مجله خبری بوستر دوربین دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند. امتیاز دیگری که برخی از دوربین‌های مداربسته در اختیار ما قرار می دهند، قابلیت تشخیص چهره است، به این معنی که دوربین قادر است چهره‌های جدید و چهره‌های آشنا را تشخیص دهد. بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود.

نظر در “انواع دوربین‌ مداربسته و کابرد های آن”

در دوربین های مدار بسته ضد آب از قاب یا پوشش بیرونی استفاده شده است که باعث می شود از نفوذ آب به داخل لنز دوربین جلوگیری شود. از دوربین های مدار بسته ضد آب باید در مواردی که دوربین ها در فضای خارجی ساختمان نصب می گردند استفاده کرد تا قطرات آب و باران به داخل دوربین وارد نشده و بر کیفیت تصاویر تاثیر منفی نداشته باشد. این دوربین ها با استفاده از نور مادون قرمز می توانند در نقاطی که حتی ذره ای نور وجود ندارد تمامی حرکت را ثبت نموده و امکان مشاهده آنها را فراهم نمایند.

http://binacctv.irبه دوربین مداربسته ای که قابلیت چرخش به اطراف را داشته باشند اسپید دام یا ptz گفته می شود. بک کنترل کننده اتوماتیک در این دوربین ها وجود دارد که می توان از طریق آن چرخش دوربین ها را تنظیم نمود. در مواقعی که نیاز است تصاویر دوربین های مدار بسته به صورت همزمان دریافت و مشاهده گردد استفاده از دوربین مدار بسته اسپید دام کاربرد دارد. بر روی این دوربین ها یک موتور تعبیه شده است که باعث دوربین های مدار بسته speed dome از قیمت بالاتری برخوردار باشند.

  • با توجه به کد گذاری که در دوربین های تحت شبکه انجام می شود امنیت تصاویر دریافتی توسط این دوربین ها بسیار بیشتر از دوربین های آنالوگ می باشد.
  • برندهایی مانند اپلینکس، داهوا، هایک ویژن، اسفیورد و … از جمله برندهای معروف و شناخته شده جهانی هستند.
  • در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.
  • البته ذکر این نکته ضروری است که دوربین‌های wifi از نوع IP و آدرس پذیر بوده که با توجه به پرتوکل ارتباطی آن که از نوع بدون سیم می‌باشد، ما آن را در یک دسته‌بندی جداگانه آورده‌ایم.
  • به علت زاویه دید گسترده ای که دارند امکان نظارت و مشاهده تصاویر را در تمامی جهات میسر خواهند کرد.
نوسانات برق شهری و نویز‌های الکترومغناطیسی روی امواج آنالوگ اثر گذاشته و کیفیت تصاویر به شدت پایین می‌آید. اولین و مهم‌ترین قدمی که باید بردارید، این است که شرکتی قابل‌اعتماد پیدا کنید تا دوربین مداربسته، دستگاه DVR یا NVR، نرم‌افزارهای کاربردی جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر و گوشی موبایل و هر خدمت اضافه‌ای را از آن تهیه کنید. اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. ابتدا نقشه مکان موردنظر را تهیه کرده یا بکشید و سپس نقاطی که احتیاج است دوربین مداربسته نصب شود را مشخص کنید.

شکل انواع دوربین مداربسته

دید بالا و مشاهده مسافت‌های طولانی از ویژگی‌های اصلی این نوع دوربین‌ها است. بسته به کاربرد و بودجه می‌توان دوربین‌ها را به صورت ثابت یا وایر فوکال نصب و استفاده کرد. این دوربین‌ها داخل یک محفظه قرار گرفته از این رو از آسیب‌های محیطی مانند گرد و غبار و باران مصون هستند.

دوربین های امنیتی : انواع دوربین حفاظتی ، دوربین نظارتی و دوربین امنیتی