دوربین های امنیتی انواع دوربین حفاظتی و دوربین نظارتی و دوربین امنیتی | boostercctv

بسیاری از افراد این مدل را جزو یکی از بهترین دوربین های مداربسته برای محیط های بسته می دانند زیرا می توان آن را روی سقف قرار داد تا تمام محیط اتاق را بدون هیچ مشکلی پوشش دهد. آیا نمی دانید کدام دوربین مدار بسته را برای محل کسب و کار یا منزل خود بخرید…؟ در این نوشته قرار است معرفی کنیم چند نوع دوربین مداربسته داریم؟ و انواع دوربین مدار بسته را به طور خلاصه برای شما کاربران عزیز مورد نقد و برسی قرار دهیم. ما به شما کمک می کنیم تا انواع دوربین مدار بسته را بشناسید و متناسب با سطح امنیت مورد نیازتان یکی از آن ها را تهیه کنید. با پیشرفت و توسعه شهر نشینی و افزایش روز افزون جمعیت به طور قطع جرایم نیز افزایش یافته و باید امنیت شهروندان در برابر جرم های مختلف مانند سرقت حفظ گردد. از این رو لوازم و تجهیزات بسیار مختلفی به وجود آمده است که به وسیله آن ها می توان امنیت افراد جامعه را تصمین کرد.

http://binacctv.irبرای نصب این نوع از دوربین‌ها نیاز به یک فرد ماهر و متخصص نیست و باکمی دانش فنی می‌توان آن‌ها را آماده استفاده کرد. معروف ترین سیستم نظارتی، سیستم پایش تصویری مورد استفاده در سامانه های کنترل ترافیک شهری و جاده ای می‌باشد. دوربین مینی دی وی رم خور تقلبی طرح اصلی یکی از انواع دوربین کوچک می‌باشد که به عنوان دوربین مینی ..

  • برای آشنایی با ، برای خرید مطمئن تر دوربین های امنیتی، انواع دوربین مدار بسته را به شما معرفی می‌کنیم.
  • واژه “دوربین مداربسته” برگردان فارسی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv می باشد.
  • نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ ها و کنترل ورود و خروج خودروها یکی از کاربردهای دوربین مدار بسته هوشمند است.
  • سعی کنید از برندهای شناخته شده انتخاب کنید و کمتر به کشور تولید کننده معطوف شوید.
  • همچنین با استفاده از DVR می‌توان ارتباط دیجیتال را با شبکه برقرار کرد.
  • Poe برق را در بستر شبکه می فرستد و از کابل برق جداگانه فاکتور می گیرد.
تعیین این تهدیدات در کسب و کار یا تجارتتان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید. دوربین‌ های امنیتی در قیمت­‌های متفاوت، کارایی‌ متفاوتی ارائه می دهند. یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود. بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید.

دوربین های اسپید دام

اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید. دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به منظور بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد. در حقیقت این دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می کند. در دوربین های ahd علاوه بر افزایش وضوح تصاویر ما شاهد افزایش برد انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال بدون افت کیفیت هستیم. دوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ لامپ که همان برق شهری است تامین می کنند. در تصاویر زیر دوربین در موقعیت یکسان و فاصله 10 متری از ساختمان روبرو نصب شده است.

استفاده از مجله خبری بوستر دوربین مداربسته بسیار کوچک ریز برای مقاصد دوربین جاسوسی و یا افشاء اثرار شخصی و عمومی از مجازاتهای قانونی شدیدی برخوردار می‌باشند. برخی از انواع دوربین مداربسته از نوع دوربین مخفی با نام های دوربین خودکاری و دوربین قوطی کبریتی از انواع غیر مجاز دوربین های مداربسته می‌باشند و به همراه داشتن آنها و استفاده از آنها حتی برای مقاصد غیر خلاف نیز غیر مجاز می‌باشند. انواع دوربین مداربسته که امروزه تولید می‌شود هر کدام ویژگی‌ها و مزایایی دارند و لازم است بسته به نیاز و فضایی که می‌خواهید دوربین را نصب کنید یکی از مدل‌های دوربین مداربسته را انتخاب کنید. برای نصب در لابی و پارکینگ می‌توانید از دوربین‌های ساده آنالوگ استفاده کنید که قیمت مناسب‌تری هم دارند.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ