دوربین وایرلس خرید دوربین مداربسته بی سیم با کمترین قیمت دوربین مارکت | boostercctv

دوربین چشم ماهی دارای لنز ثابتی است و باید بر روی مرکز سقفی با حداقل 3 متر ارتفاع نصب شود تا تصویر کلی از محیط تحت پوشش ارایه دهد. نصب و راه اندازی دوربین مداربسته بی سیم ارزان است و نیازی به متخصص ندارد. در این مقاله قصد بررسی دوربین مداربسته برای کارخانه و افزایش ایمنی از طریق یک سیستم امنیتی کامل در ک… دوربین های اتاق کودک یا همان بیبی کم، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید، طراحی و ساخته شده اند. این دوربین ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند. برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد.

دوربین مدار بسته لامپی کوپر مدل Wifi Bulb HD Cooper

یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند. همانطور که می دانید ، در طراحی سیستم های مداربسته پاناسونیک باید قیمت قطعات شامل دوربین های مداربسته پاناسونیک و ذخیره ساز ها و …را هم در نظر داشته باشید . هایک ویژن و داهوا به عنوان پرفروش ترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته همواره محصولات خود را با کیفیت و تنوع بالا تولید می کنند. دوربین hdtvi، دوربین استارلایت و دوربین colorvu از جمله دوربین های مداربسته شرکت هایک ویژن با تکنولوژی های خاص است. خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد.

http://binacctv.ir

این ویژگی ها باعث شده که این مدل دوربین را به بهترین دوربین مداربسته تبدیل کرده است. این مدل دوربین های مداربسته بدون داشتن نقطه کور می تواند تمام فضای مورد نظر را تا شعاع چند صد متر تحت نظر داشته باشد. پس دوربین های اسپید دام به مانند یک نگهبان قابل اعتماد می تواند بدون استراحت و بطور خستگی ناپذیر از محل کار یا محیط زندگی شما حراست کند. دوربین اسپید دام به دو نوع دوربین اسپید دام تحت شبکه و دوربین اسپید دام آنالوگ تقسیم می شود. برند داهوا ، یکی از پرفروش ترین مارک های دوربین مداربسته در دنیا می باشد. در سال 2017 شرکت Dahua به عنوان دومین برند محبوب دنیا شناخته شد و بعد از هایک ویژن در ردیف دوم قرار گرفت.

تفاوت رزولوشن تصویر 1080P با 1080N

دوست داریم بدانید که ما در دوربین مارکت خوشحال میشویم اگر شما با ما ارتباط بگیرید و ما بتوانیم کمکی به شما بکنیم. در ضمن خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در دوربین مارکت کاملا رایگان است پس نگران نباشید با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید. یکی از معایب دوربین های آنالوگ احتمال نویز گرفتن و قطع و وصل شدن تصویر در آن هاست که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید به صفحه علت قطع و وصل شدن تصویر دوربین مدار بسته مراجعه کنید. دوربین های آنالوگ به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصویر برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد و کم نور مناسب نیستند.

دسته‌های محصولات

شما برای داشتن یک زندگی با آرامش نمی مجله خبری بوستر دوربینید از محیط پیرامون خود غافل باشید برای هم امر باید بتوانید بصورت 24 ساعته محل زندگی خود را تحت نظر داشته باشید تا از وقوع جرم و سرقت جلوگیری نمائید. بهترین راه حل برای پاسخ به این نیاز شما خرید دوربین مداربسته می باشد که بتوانید دائما محل زندگی خود را تحت مراقبت داشته باشید. امروزه با افزایش آمار سرقت از منازل بخصوص منازل ویلایی نصب دوربین مداربسته به جهت حفظ امنیت و نظارت بر محل زندگی پیشنهاد کارشناسان حوزه امنیت در سرتاسر دنیا می باشد. دوربین دام بهترین دوربین مداربسته برای استفاده در منازل می باشد زیرا در صورت نصب در زاویه و ارتفاع مناسب، تصاویری بدون نقطه کور در اختیار شما می گذارد و هم با ابعاد کوچکی که دارد توجه کمی را به خود جلب می کند. دوربین های مداربسته امروزی با قابلیت هایی نظیر وصل شدن به شبکه می توانند برای شما این امکان را فراهم آورند که با استفاده اینترنت محل زندگی خود را از راه دور نیز تحت نظر داشته باشید. با نصب دوربین اسپید دام شما می توانید تا زاویه 360 درجه افقی، 180 درجه عمودی و بزرگنمایی فوق العاده تا 10 برابر بدون هیچ نقطه کوری تا شعاع 100 متری محل نصب دوربین مداربسته را مشاهده نمایید.

  • نمونه ای از انعکاس IR بررسی کنید که آیا نورهای دیگری مانند چراغ های گاراژ یا چراغ های خیابان در اطراف دوربین شما وجود دارد یا خیر.
  • این آمار از طریق نرم افزار آماری IP Video System Design Tool تهیه شده که براساس فعال سازی توسط مشتریان در سراسر دنیا جمع آوری شده است.
  • قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید که سیستم چه مدت باید تصاویر را در خود ذخیره داشته باشد.
  • ابتدا باید نوع دوربین مداربسته مشخص شود تا بتوان بازه قیمت دوربین مداربسته را مشخص کرد.
  • اگر با وجود تنوع دوربین های مداربسته در بازار می خواهید به راحتی انتخاب و خرید کنید این مطلب را بخوانید.