راهنمای جامع خرید باتری ماشین فروشگاه ایران باتری | نکاس باتری

شرکت های ایرانی همچون صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باطری در چند سال اخیر باتری های با کیفیت بسیاری ارائه داده اند و علاوه بر آن به دلیل ارائه دادن خدمات های پس از فروش و گارانتی در حال محبوبیت یافتن هستند. با گذشت زمان و استفاده مکرر، باتری ماشین شارژی قدرت و ظرفیت اسمی خود را از دست می‌دهد. قبل از تعویض باتری، مطمئن شوید که باتری جدید با نوع و ولتاژ باتری قبلی سازگار است. همچنین، رعایت دستورالعمل‌های تعویض باتری ارائه شده توسط تولید کننده ماشین شارژی اسباب‌بازی را فراموش نکنید. نیاز برق با استفاده از آمپرهای میل لنگ (CA) و آمپرهای میل لنگ سرد (CCA) اندازه گیری می شود. آمپرهای میل لنگ قدرت مورد نیاز برای راه اندازی یک وسیله نقلیه در دمای صفر درجه سانتیگراد است، در حالی که CAA توانایی باتری را برای روشن کردن خودرو در دمای صفر درجه سانتیگراد اندازه گیری می کند.

باتری اتمی خودرو واریان مدل MF57401

و شما بایستی باتری را بر اساس راهنمای استفاده ماشین شارژی و یا از روی مشخصات باتری قدیمی انتخاب کنید. باتریهایی که معمولا در ماشین شارژب استفاده میشوند عبارتند از باتری‌های سرب اسید یا SLA ، باتریهای لیتیوم یون Li-ion، باتریهای لیتیوم پلیمر Li-Po، باتریهای نیکل کادمیوم Ni-Cd و نیکل متال هیدرید Ni-MH . برای آشنایی تخصصی با انواع باتریها از لحاظ تکنولوژی شیمیایی مقاله تکنولوژی شیمیایی باتریها را مطالعه بفرمایید. شرکت نیروگستران خراسان با نام مدل‌ باتری‌هایی که تولید می‌کند بهتر شناخته می‌شود. حتما شما هم نام باتری‌های توربو، ولگا، ولتا و سیلور را شنیده‌اید.

کاتالوگ محصولات صبا باتری همراه با قیمت

اگر نمی‎دانید اندازه باتری ماشین در کجا قرار دارد، به باتری نگاه کنید و عدد را روی برچسب آن در گوشه سمت راست پیدا کنید. به یاد داشته باشید که اگر باتری قبلاً تعویض شده باشد ممکن است این برچسب را پیدا نکنید زیرا معمولاً خودروسازان اندازه گروه را روی برچسب باتری ماشین قرار می‎دهند. اما به طور اگر قصد خرید یک باتری ارزان قیمت را دارید باید به سراغ باتری های اسیدی بروید زیرا قیمت باتری های اتمی مقداری بالا تر است.

اما RC به صورت مدت زمانی که طول می کشد تا باتری با شارژ کامل در دمای 26.7 درجه سانتی گراد و با جریان 25 آمپر ساعت دشارژ شده و مقدار ولتاژ آن کمتر از ۱۰.۵ ولت نشود. انجمن بین المللی باتری (BCI) پارامترهایی را به عنوان مشخصات فنی باتری خودروها تعیین کرده که در ادامه با مهم ترین آن ها آشنا خواهیم شد. ظرفیت باتری به میزان انرژی ای که باتری می تواند ذخیره کند اشاره دارد و واحد آن آمپرساعت (Ah) است.

  • یک باتری سرحال و قدرتمند جان تازه‌ای به تمام اجزای ماشین شما می‌بخشد و تا چند سال خیال شما را حداقل از سلامت سیستم برقی ماشین راحت می‌کند.
  • یک باتری خوب باید بتواند قدرتی که ماشین برای عملکرد مناسب نیاز دارد را در اختیار آن بگذارد.
  • باتری‌های خودرو در صورتی که غیرقابل اعتماد، خطرناک و یا برای تامین خواسته‌های وسایل نقلیه مدرن مناسب نباشند، فوراً از بررسی محروم می‎شوند.
  • این باتری دارای ظرفیت ذخیره 135 دقیقه‎ای است که یکی از بالاترین‎ ذخیره‎ها در این حوزه است.

این فهرست تنها چند نمونه از مدل های باتری پرفروش است و همچنین مدلهای دیگری نیز در بازار وجود دارند. همیشه موارد مشخص و نیازهای خودروی خود را مورد بررسی قرار داده و به انتخاب باتری با توجه به کیفیت، عملکرد و مشخصات فنی توجه کنید. به زبان ساده تر هر چه پارامتر مورد بحث افزایش یابد، طول عمر باتری در صورت قطع شدن منبع تغذیه آن (مولد برق) یا روشن ماندن چراغ های خودرو افزایش خواهد یافت. 1 ساعت و نیم شارژدهی در بین باتری خودرو ها متوسط محسوب می شود و باتری های خوب به راحتی تا بالای 2 ساعت، انرژی مصرفی را تامین می کنند.

ویژگی‌های باتری ماشین سانتافه

راهنمای جامع خرید باتری ماشین فروشگاه ایران باتری | نکاس باتری