فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته واردکننده دوربین مداربسته | boostercctv

علاوه بر این شما میتونین این مقاله رو که یک دوربین ایرانی رو با یک دوربین خارجی مقایسه کردیم ببینین شاید پاسخ سوالتون رو بگیرین. بعضی از دوربین ها قابلیت IR و EIR را دارند و در شرایط تاریک و نور کم هم میتوانند تصاویر را با کیفیت مناسب ذخیره کنند. محصولات ژئوویژن در مقایسه با دیگر محصولات در رنج قیمتی متوسط قرار دارد. شركت ژئوویژن با تولید پیشرو دوربین‌های چشم‌ماهی (Fish-Eye) که دارای پوشش‌دهی 360 درجه می باشد خدمات خاصی برای مصرف کنندگان قائل شد. عدم تولید دوربین های HD، این شرکت تنها در زمینه تولید دوربین های IP فعالیت دارد.

فهرست وب سایت های رسمی تولید کنندگان دوربین مدار بسته دنیا ( بهترین برندهای دوربین مدار بسته دنیا )

اگر تجربه استفاده از هرکدام ازین برندها را دارید لطفا درمورد آن برند نظر خود را ثبت کنید. ۱- هدف ما تنها لیست کردن برخی از برندهای موجود برای آشنایی مخاطبین با آنها می باشد. دوربین های جعلی معمولا خیلی تابلو هستند و معمولا از نظر ظاهری با برند اصلی خیلی متفاوتند. این برند با داشتن 50 ماه گارانتی تعویض تقریبا خیال شم رو از پشتیبانی راحت میکنه.

برند بوش، آخرین مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته

یکی از سوالات مطرح شده در این میان این است که کدام مارک دوربین مداربسته بهتر است. داهوآ سومین مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته به حساب می آید. داهوآ یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در این زمینه است که سیستم های امنیتی و تصویری فوق العاده ای را ایجاد کرده. برند داهوآ برای طراحی دوربین های مداربسته مدرن تلاش زیادی کرده است. این برند همواره بر روی کیفیت نهایی محصولات خود حساسیت نشان داده و به دنبال ساخت بهترین محصولات موجود در بازار های داخلی ایران می باشد.

http://binacctv.irبرند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد. برند یونی ویو بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است. در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند. در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد. و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین های مداربسته شما است.

  • همین امر افراد زیادی را به استفاده از دوربین مداربسته ایرانی ترغیب کرده است و امروزه ما شاهد تولید محصولات با کیفیتی از تولید کنندگان دوربین مداربسته در ایران هستیم.
  • محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از دوربین های آنالوگ و دوربین تحت شبکه،دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ،ذخیره ساز های تحت شبکه و… می باشد.
  • این برند نیز مانند برند هم وطن خود (سونی) دوربین های آنالوگ را از چرخه تولیداتش حذف کرده است و تمرکز را روی دوربین های تحت شبکه قرار داده است.
این مجله خبری بوستر دوربین، در زمینه فناوری نظارت تصویری و همچنین طراحی و تولید خط کاملی از محصولات نظارت تصویری و دوربین مدار بسته نوآورانه، تخصص دارد. اما در صورت پشتیبانی سیستم دوربین های مداربسته، توسط یو پی اس، سیستم های شما این توانایی را دارد که در هنگام قطعی برق تصاویر را ضبط کند و دچار هیچ مشکلی نشود. بنابراین شرکت هایک ویژن توصیه می کند حتما در سیستم امنیتی خود از یو پی اس استفاده نمایید. تجهیزات دوربین مدارسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل های رابط می باشد.

نحوه امتیازدهی به کیفیت دوربین ها: پائین -> مطلوب -> خوب -> بالا -> عالی