فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته واردکننده دوربین مداربسته | boostercctv

اگر تجربه استفاده از هرکدام ازین برندها را دارید لطفا درمورد آن برند نظر خود را ثبت کنید. ۱- هدف ما تنها لیست کردن برخی از برندهای موجود برای آشنایی مخاطبین با آنها می باشد. دوربین های جعلی معمولا خیلی تابلو هستند و معمولا از نظر ظاهری با برند اصلی خیلی متفاوتند. این برند با داشتن 50 ماه گارانتی تعویض تقریبا خیال شم رو از پشتیبانی راحت میکنه.

پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت

علاوه بر این شما میتونین این مقاله رو که یک دوربین ایرانی رو با یک دوربین خارجی مقایسه کردیم ببینین شاید پاسخ سوالتون رو بگیرین. بعضی از دوربین ها قابلیت IR و EIR را دارند و در شرایط تاریک و نور کم هم میتوانند تصاویر را با کیفیت مناسب ذخیره کنند. محصولات ژئوویژن در مقایسه با دیگر محصولات در رنج قیمتی متوسط قرار دارد. شركت ژئوویژن با تولید پیشرو دوربین‌های چشم‌ماهی (Fish-Eye) که دارای پوشش‌دهی 360 درجه می باشد خدمات خاصی برای مصرف کنندگان قائل شد. عدم تولید دوربین های HD، این شرکت تنها در زمینه تولید دوربین های IP فعالیت دارد.

  • همچنین پهانی باند دستگاهه های تولیدی این شرکت تا حد زیادی نسبت به سایر دستگاه ها کم است .
  • برای دریافت قیمت دوربین مداربسته HUVIRON به لینک بالا مراجعه فرمائید.
  • هایک ویژن با بیش از13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه ، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال در این حوزه می باشد.

از سال 2014 میلادی تاکنون برند داهوا جزو ده برند برتر در دوربین های مداربسته بوده است. داهوا که تولید کشور چین است در سال 2015 رتبه دوم را برای محصولات و خدمات نظارت تصویری کسب کرد. همچنین در سال 2016 از بین 50 برند برتر توانست رتبه چهارم را به خود اختصاص دهد. این برند به دلیل کیفیت تصاویر خوب در دوربین های خود از محبوبیت بسیاری برخوردار است. همچنین شرکت داهوا در تولید و تنوع دوربین های مداربسته برای کاربری های مختلف بسیار موفق بوده است. از این رو تمام مشتریان می توانند دوربین مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود تهیه کنند.

http://binacctv.irبرند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد. برند یونی ویو بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است. در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند. در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد. و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین های مداربسته شما است.

قیمت پرفروش ترین دوربین مداربسته برند داهوآ

یکی از سوالات مطرح شده در این میان این است که کدام مجله خبری بوستر دوربین دوربین مداربسته بهتر است. داهوآ سومین مورد از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته به حساب می آید. داهوآ یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در این زمینه است که سیستم های امنیتی و تصویری فوق العاده ای را ایجاد کرده. برند داهوآ برای طراحی دوربین های مداربسته مدرن تلاش زیادی کرده است. این برند همواره بر روی کیفیت نهایی محصولات خود حساسیت نشان داده و به دنبال ساخت بهترین محصولات موجود در بازار های داخلی ایران می باشد.