قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | boostercctv

در حالی که گوشه های تصویر به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد. برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است. اگر دوربین در فضای داخلی ساختمان نصب شود، ارتفاع نصب چندان زیاد نخواهد بود. بنابراین تنظیم و استفاده از تشخیص نفوذ کارآمدتر از عبور از خط خواهد بود. دلیل این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود.

پکیج سه دوربین مداربسته ip کیفیت 4k رنگی

این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید. دوربین Fisheye از مقاومت کمی برخوردار و برای نصب در فضاهای داخلی و محیط های بزرگ و پر تردد بسیار مناسب است. دوربین مداربسته اسپید دام معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراه‌ها، میادین شهرها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی، استادیوم‌ها و… نصب می‌شود و دارای تکنولوژی‌های خاصی مانند ردگیری، دنبال کردن سوژه، تشخیص حرکت و… می‌باشد. البته قیمت دوربین مداربسته در برند های مختلف قیمتی متغیر دارد و قیمت یکسانی نمی توان تعیین کرد . دوربین مدار بسته را به مانند تمام وسایل دیگر، به راحتی از طریق اینترنت میتوان خریداری کرد.

  • بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است.
  • بعضی از مدل های دوربین خودرو سیم کارت خور و دارای سیستم عامل اندروید هستند که قیمت بالاتری دارند.
  • ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد.
  • دوربین مدار بسته PTZ قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی را دارد.
  • Coppyright © 2023 الرت ایران | فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن.

نوسانات برق شهری و نویز‌های الکترومغناطیسی روی امواج آنالوگ اثر گذاشته و کیفیت تصاویر به شدت پایین می‌آید. خرید دوربین مداربسته به صورت تلفنی این امکان را می دهد که علاوه بر ثبت سفارش، امکان مشاوره تخصصی دوربین مدار بسته را هم داشته باشید. ثبت سفارش دوربین مداربسته به صورت تلفنی از ساعت 8 صبح تا 8 شب امکان پذیر است و دوربین مدار بسته خرداری شده در کمترین زمان آماده و ارسال خواهد شد. قیمت داهوا نسبت به سایر برند های نظارت تصویری دنیا مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. در لیست قیمتداهوا انواع دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر با قابلیت های متنوع و ویژگی های مختلف وجود دارند که هر کس می تواند بسته به نیاز خود و همچنین متناسب با بودجه خرید خود، محصولات مورد نظر را خریداری کند.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-HFW1200TP

۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و مجله خبری بوستر دوربینگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند. P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود. به این ترتیب امکان برداشت، ضبط و ارسال تصاویر HD و Full HD در بستر کم هزینه کواکسال (کواکسیال)، با کمترین پیچیدگی میسر شد.

http://binacctv.ir

اگر به دنبال یک دوربین مداربسته با امنیت به خصوص برای خانه هستید، دوربین Dome انتخاب ایده آل شما است. علاوه بر این، این یک تصور اشتباه است که دوربین بولت یا دام برای استفاده در فضای باز بهتر است. در شبکه های بی سیم، برای فواصل کم تا سطح صد متر شما می توانید از شبکه های بی سیم وای فای (wi-fi) استفاده کنید.

دوربین مینی اسپیددام مدل TP-435