قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | boostercctv

انتقال تصویر بر بستر سیم، به دو صورت کابل کواکسیال و کابل شبکه می باشد. دوربین اسپید دام به شکل گنبد بوده و دارای موتور حرکتی در داخل قاب خود بوده و اکثرا بر روی پایه نصب می شود. دوربین‌های بولت در صنایع تولیدی، محیط‌های بیرونی منازل ویلایی، کارخانجات، محیط‌های وسیع مانند انبارها بسیار اثربخش هستند. این دوربین‌ها کاملاً قابل مشاهده هستند و به دلیل عامل بازدارندگی از بهترین نوع دوربین‌ها به شمار می‌آیند.

دوربین کنترل تردد و ترافیک

به این صورت که در تاریکی و نور کم، تصاویر شفاف و واضحی را فراهم می‌کنند. حتی در مواقعی که نور زیاد به لنز برخورد می‌کند، دوربین با استفاده از تنظیم نور دریافتی، سوژه مورد نظر را به طور شفاف نمایش می‌دهد. در این مواقع باید انتظار این را داشته باشیم که سوژه را به طور واضح نبینیم. تفاوت این دوربین ها با تمامی مدل های معرفی شده در بالا، امکان حرکت آن ها است. چرخش 360 درجه امکان مناسبی است که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد.

معایب دوربین مدار بسته تحت شبکه IP

در این محاسبه نوع مجله خبری بوستر دوربین مورد نظر از جهت مسکونی، اداری یا تجاری بودن ، فضای تحت پوشش مورد درخواست و… نیز موثر هستند. طبیعی است با تغییر نوع دوربین مداربسته هزینه نصب نیز تغییر کند چرا که نوع تجهیزات مورد نیاز آن نیز متفاوت است. آیا ارزان بودن سیستم مداربسته بر کیفیت آن تاثیر گذار است؟ پاسخ این سوال مطلقا مثبت نیست در مواقعی می تواند منفی باشد. به عبارت دیگر در نظر گرفتن نوع کاربری در انتخاب نوع سیستم مداربسته می تواند شما را از هزینه های اضافی رها کند. گذشته از این موضوع تعدیل کردن تعداد دوربین های مورد نیاز، استفاده از برندهای قیمت مناسب تاثیر زیادی بر قیمت سیستم مداربسته دارد. سیستم مداربسته آنالوگ و دوربین های مداربسته آنالوگ به مراتب از سیستم های تحت شبکه کم هزینه تر هستند پس در انتخاب سیستم ارزان قیمت می توانید از دوربین های آنالوگ استفاده کنید.

  • در زمان فروش دوربین مداربسته معمولاً فروشنده زمان کافی برای ارائه این مطالب به شما را ندارد.
  • هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده راه حل های محیطی بسیار قابل اعتمادی را برای انواع سناریوها، چه “کوچک”، “متوسط” یا “بزرگ” در دوره های زمانی متفاوت ارائه می دهد.
  • یک لب کوچک در نوک لنز دوربین های بولت قرار گرفته است که از لنز در مقابل شرایط آب و هوایی نامساعد و سایر عوامل خارجی آسیب زا جلوگیری می کند.
وجود پایه در این نوع دوربین نقطه ضعفی در مقابل دزدیده شدن آن است که برای پیشگیری بهتر است در ارتفاع و دور از دسترس نصب شود. دوربین با لنز ثابت قابلیت تنظیم میدان دید را ندارند و فاصله کانونی آنها ثبات است. به عنوان مثال دوربین با لنز 2.8mm زاویه دیدی حدود 90 درجه را ارائه می دهد و نمی تواند زاویه دید 60 یا 180 را ارائه دهد.

http://binacctv.ir

اما در مکان هایی که از حساسیت بیشتری برخوردار می باشند استفاده از این دوربین ها توصیه نمی شود و بهتر است از دوربین های تحت شبکه استفاده نمود. دوربین های بولت که ظاهری عموماً استوانه ای یا مکعب مستطیل دارند و بیشتر برای نصب در محیط های بیرونی توصیه می شوند. به علت نصب در محیط های بیرونی و قرار گرفتن در معرض گردوغبار و باران دارای مقاومت بدنه بیشتری است. براساس انواع مختلفی که در دوربین بولت وجود دارد میزان مقاومت آنها در برابر رطوبت و گردوغبار متفاوت خواهد بود.

انواع دوربین مدار بسته بر اساس محل نصب