قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | boostercctv

در سال 2011 موفق به مجله خبری بوستر دوربین DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد. عنکبوت ها و دیگر حشرات به طور معمول به سمت گرمای LED های IR جذب می شوند و هرچه این نور گرمتر باشن این حشرات بیشتر جذب می شوند. این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند. اما این مسئله کمتر در دوربین های EXIR دیده می شود زیرا ال ای دی های آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند. همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد.

http://binacctv.irزیرا دوربین هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند. اقدام درست این است که دوربینی را بخرید که بتواند زمستان نقطه سکونت شما را تحمل کند. برای مثال لزومی ندارد که دوربینی بخرید که تحمل دمای سرد آن تا منفی 60 تا 80 در جه است زمانی که سردترین دمای منطقه سکونتتان تنها تا منفی 5 درجه است. فرافن مارکت با داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند. شما می‌توانید دوربین مدار بسته و تجهیزات سیستم نظارتی خود را به‌طور رسمی از ما خریداری کنید. پیش از نهایی کردن سفارش خود روی سایت، با ما تماس بگیرید تا اقدامات مربوط به دریافت فاکتور صورت بگیرد.

  • خرید دوربین مداربسته به صورت تلفنی این امکان را می دهد که علاوه بر ثبت سفارش، امکان مشاوره تخصصی دوربین مدار بسته را هم داشته باشید.
  • فروشگاه دوربین استور عرضه کننده انواع دوربین مداربسته ، دستگاه DVR ، انواع سیستم های حفاظتی و نظارتی اماکن ، ادارات و منازل می باشد .
  • به گفته پلیس آگاهی حتی سرقت هایی که به صورت تشکیلاتی و سازمان یافته انجام شده نیز با الگویابی و کنار هم قرار دادن فیلم های ضبط شده قابل شناسایی هستند.
  • به کارگیری دوربین مداربسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد.
  • صدا در دوربین صدا دار داهوا نسبت به میکروفون های خارجی دارای کیفیت بالاتری بوده و از این رو دارای جایگاه ویژه ای می باشد.
  • ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید.

در حالی که اگر با مفاهیم شبکه کامپیوتری آشنایی ندارید، راه اندازی از طریق شبکه می تواند یک کار دلهره آور باشد، سیستم های دوربین IP با دوربین های plug-and-play و PoE NVR حتی برای مبتدی ترین کاربران به راحتی قابل راه اندازی هستند. از آنجایی که چنین سیستم هایی دارای یک PoE NVR در سیستم هستند تا همه چیز را به هم متصل کند، به آنها دستگاه ضبط دوربین مداربسته nvr نیز می گویند. کابل کشی دوربین کواکسی دوربین های امنیتی HD فناوری جایگزینی برای دوربین های مداربسته قدیمی هستند که از کابل کواکس برای ارسال سیگنال ویدیویی استفاده می کنند. دوربین‌های مداربسته از دهه 1970 مورد استفاده قرار گرفته‌اند و خانه‌ها و مشاغل زیادی وجود دارند که دارای کابل کواکسی هستند. برای کاهش هزینه ارتقاء به یک سیستم امنیتی HD، صنعت دوربین‌های نظارتی HD را روی دوربین‌های کواکسی توسعه داد تا امکان انتقال وضوح تصویر تا 4K را در زیرساخت‌های کابل کواکسی موجود فراهم کند. با استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه شما می توانید به راحتی با استفاده از اینترنت از راه دور نیز محیط کار خود را زیر نظرداشته باشید تا رفتار کارمندان خود را کنترل نموده و از تعهد کاری آنها نسبت به مجموعه خود مطلع شوید.

دوربین مداربسته DMS مدل B9520WIB

از لحاظ فنی توصیه می‌شود از هارد دیسک‌ های نظارتی استفاده شود، زیرا این هارد ها به‌صورتی طراحی شده‌اند که می‌توان 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از آنها استفاده کرد و لذا می‌توانند از عهده برنامه‌های ضبط طولانی مدت برآیند. نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است. بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود. حتی اگر سالمند دارید سیستم های نظارتی می توانند شما را از نگرانی دور کنند.

نکات مهمی که در خرید دوربین مداربسته باید به ان توجه کرد:

تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید. این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید. اولین و مهم ترین فاکتور در قیمت دوربین مدار بسته برند آن است که خرید دوربین مدار بسته از برند داهوا با توجه به کیفیتی که دارد گران تر است. البته کیفیت دوربین مدار بسته متناسب با امکانات و و ویژگی آن دستگاه است.

محصولات پیشنهادی