قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | boostercctv

بسیاری از مجله خبری بوستر دوربین های مداربسته دام دارای استاندارد IK08 و IK10 می باشند که نشان دهنده درجه مقاومت آنها در برابر ضربات فیزیکی است. بنابراین اگر قصد دارید آنها را در مکان هایی نصب کنید که احتمال ضربه زدن، آسیب و خرابکاری وجود دارد، خرید دوربین دام ضدضربه انتخاب مناسبی برای شما است. طبق مواردی که در توضیحات بالا به آن اشاره شد و ضمن آشنایی با انواع دوربین مداربسته، کاربرد و قابلیت های هر یک از آنها و سپس با تعیین نیاز ها و بودجه مورد نظرتان به راحتی و با چشمان باز می توانید دوربین مداربسته مورد نظرتان را خریداری کنید. فرافن مارکت با داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند. شما می‌توانید دوربین مدار بسته و تجهیزات سیستم نظارتی خود را به‌طور رسمی از ما خریداری کنید.

http://binacctv.ir

یکی از وسایل اصلی دوربین های مدار بسته ضبط کردن تصاویر و فیلم و ارسال برای دستگاه DVR و یاNVR است. دوربین های مداربسته، عموما به صورت دوربین های ویدئویی و یا دوربین های دیجیتال در دسترس هستند. قیمت دوربین مداربسته با توجه به ویژگی ها و کارایی های آن می تواند بسیار متفاوت باشد. اگر شما هم قصد دارید که یکی از انواع دوربین های مداربسته را خریداری کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دوربین های مدار بسته بی سیمنمایش همه

با تمام ویژگی هایی که عنوان شد باید میزان بودجه ای که برای خرید دوربین مداربسته در نظر داشته باشید و سپس بسنجید کدام ویژگی ها برای شما مهم و با بودجه شما سازگار است را در نظر بگیرید. دوربین هایی که وضوح بالایی دارند بالاترین قیمت در میان دیگر دوربین ها را دارند در صورتی که دوربین های قدیمی و سیمی می توانند مقرون به صرفه تر باشند اما این نوع دوربین ها هوشمند نیستند. وقتی صحبت از نظارت توسط دوربین های مداربسته به میان می آید گزینه های مهم زیادی است که باید در نظر بگیرید. روشن نگه داشتن دوربین به صورت 24 ساعته باعث می شود منبع ذخیره سازی سریع پر شود به همین جهت مجهز بودن به حسگرهای حرکتی و صوتی برای شروع ضبط می تواند در پر شدن منبع ذخیره سازی به مدت طولانی تری کمک کند. دید در شب اولویت دیگری برای دوربین های مداربسته است که باید در نظر داشته باشد زیرا بسیاری از جرائم در شب اتفاق می افتد و قابلیت دید در شب دوربین های مداربسته تضمین می کند که شما همچنان چهره ها را به وضوح ببینید و تشخیص دهید.

نقاط قوت دوربین هایلوک

در ادامه محصولات دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ، دوربین های دید در شب تمام رنگی یا Full Color به عرصه محصولات نظارت تصویری و سیستم مدار بسته معرفی شدند. دوربین های مداربسته دید در شب رنگی (تکنولوژی استارلایت)با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته دید در شب رنگی طراحی و به بازار معرفی شد. رنگ در تصویر دید در شب باعث می شود که جزییات تصویر در هنگام تاریکی و نور کم بیشتر مشخص باشد. در هنگام استفاده از دوربین مداربسته با هریک از فناوری های HD گفته شده باید دستگاه دی وی آر DVR نیز از آن تکنولوژی HD پشتیبانی نماید یا می توانید از دستگاه های XVR داهوا که از تمام تکنولوژی های دوربین مدار بسته پشتیبانی می کنند استفاده نمایید. از دیدگاه ها و منظر های گوناگون آشنا کرده و توضیح می دهیم که هریک از ویژگی های دوربین مداربسته می تواند در نحوه ی قیمت دوربین های نظارتی و امنیتی تاثیر داشته باشد.

مکان های مناسب برای نصب دوربین مداربسته ارزان

این نوع لنز ها قابلیت تنظیم با فاصله کانونی را دارند و یکی از تنظیمات رایج که برای لنزهای وریفوکال به کار می برند از 3 تا 9 میلی متر است. امروزه اکثر دوربین های مدار بسته دارای دید در شب هستند و داشتن این قابلیت آپشن خاصی به شمار نمی آید که بخواهید به آن توجه نمایید. قرمز شدن تصویر دوربین مداربسته یکی از مشکلات شایع در دوربین‌های مدار بسته است که دلایل مختلفی دارد. در كنار این دوربین‌‌های به صرفه با نصب و آموزش استفاده آسان، دوربین تحت شبكه IP هایك ویژن برای مقاصد جدی‌تر كاربرد دارند.

  • دستگاه های DVR هایک ویژن دارای حافظه داخلی نبوده و باید جداگانه هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود.
  • بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد.
  • با نصب دوربین های آی پی می توانید تصاویر آن را به صورت زنده بر روی موبایل یا کامپیوتر خود در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت مشاهده کنید.
  • نقش بازدارندگی دوربین های نظارتی و امنیتییکی از آیتم های که در هنگام خرید دوربین مدار بسته در نظر کاربران می باشد نقش بازدارندگی است که یک سیستم دوربین های نظارتی ایجاد می کند.
  • ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید.
  • در ادامه به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته و مزیت های هر یک از آن ها آشنا خواهید شد.