قیمت دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته دوربین مارکت | boostercctv

اولین و مهم‌ترین قدمی که باید بردارید، این است که شرکتی قابل‌اعتماد پیدا کنید تا دوربین مداربسته، دستگاه DVR یا NVR، نرم‌افزارهای کاربردی جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر و گوشی موبایل و هر خدمت اضافه‌ای را از آن تهیه کنید. اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. ابتدا نقشه مکان موردنظر را تهیه کرده یا بکشید و سپس نقاطی که احتیاج است دوربین مداربسته نصب شود را مشخص کنید.

  • این سیستم ها نیازهای اولیه به دوربین مدار بسته را برطرف کرد اما به مرور چالش های جدید موجب شد تا سیستم های تحت شبکه طراحی و معرفی شوند.
  • در نتیجه، منظم از طریق شبکه های اینترنتی عمومی متصل می شوند.با افزایش روزافزون تعداد اتصالات بین دستگاه‌ها، مراکز داده و شبکه‌ها، گزینه حفاظت از محیط سازمان به سادگی منسوخ شده است.
  • این برق توسط یک منبع تغذیه با تبدیل برق AC شهری به 12 ولت DC برای سیستم مدار بسته تامین می شود.
  • دوربین مدار بسته برای پشت بام هایکی از محل های ورود به ساختمان پشت بام می باشد و شما باید محل ورودی از طریق پشت بام را با دوربین مداربسته پوشش دهید.
  • نقش اساسی دوربین مداربسته در کنترل ترافیکیکی از کاربردهایی که برای دوربین مدار بسته از دیرباز تعریف شده است در کنترل ترافیک و پایش شهری می باشد.
  • 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند.

قبل از خرید دوربین مداربسته نور محیط را بدقت در شب و روز بررسی نمایید و اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید دوربین مداربسته دید در شب و مادون قرمز را انتخاب کنید. ضبط کننده ویدئویی قلب سیستم دوربین مداربسته به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است. شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید. دوربین مدار بسته PTZ قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی را دارد. همچنین دوربین اسپید دام می تواند نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی با بالاترین کیفیت تصویر برداری کند. دوربین مداربسته بولت ضد آبدوربین Bullet به راحتی نصب می شود و نیازی به باز کردن دوربین در هنگام نصب آن نیست.

داهوا پارس نمایندگی فروش دوربین ها و محصولات داهوا

در این اماکن معمولا مجله خبری بوستر دوربینی نصب می شود که قابلیت کنترل از راه دور داشته باشد، از این جهت که در طول شبانه روز بتوانید تصاویر محیط را دریافت کنید. امروزه استفاده از دوربین مداربسته برای منزل رواج بیشتری داشته و خرید آن انتخابی ایده آل جهت ایجاد امنیت و حفاظت از اموالتان است. از سری دوربین های پر کاربرد برای کاربری خانگی دوربین بیبی کم است که با نصب آن در محیط مورد نظر امکان کنترل و نظارت بر کودک، سالمند یا پرستار آنها وجود دارد. دوربین های دید در شب با استفاده از فناوری مادون قرمز برای مناطقی که نور ضعیف دارند و برای ضبط فیلم در شب مناسب می‌‌باشند، ضمن اینکه برد دید در شب در دوربینهای مداربسته مختلف متفاوت است.

دوربین خودرو شیائومی مدل MIdrive d08

دوربین های آی پی در محل نصب از طریق کابل شبکه به مودم متصل می شوند و از طریق مودم اینترنت تصاویر را ارسال می کنند اما دوربین های وای فای نیازی به کابل شبکه ندارند و فقط کابل برق نیاز دارند. از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد. با نصب دوربین مداربسته بیسیم می توانید هوشمند سازی خانه خود را انجام دهید. کارت میکرو اس‌دی در حالی که ارزان است، بسته به مدل دوربین، مقدار فضای ذخیره‌سازی محدودی از 64 تا 128 گیگابایت دارد که حداکثر 10 روز ذخیره‌سازی مداوم ویدیو را فراهم می‌کند.

http://binacctv.irدو نوع کابل رایج مورد استفاده برای نصب دوربین های مداربسته وجود داردکابل دوربین شبکه و کابل کواکسیال کابل RG59U یک کابل کواکسی است که برای دوربین های امنیتی آنالوگ یا HD روی کواکس طراحی شده است. کابل‌کشی شبکه مانند CAT5e یا CAT6 معمولاً برای دوربین‌های IP استفاده می‌شود، اگرچه می‌توان آن را با یک آداپتور ویژه به نام video balun برای استفاده در دوربین‌های HD-over-coax تطبیق داد. هر دو نوع سیم کشی به صورت رول بزرگ یا سیم از پیش ساخته شده با نوک های از قبل نصب شده در دسترس هستند. دوربین مداربسته اسپید دام چرخشیدوربین مداربسته اسپید دام فید ویدیوی زنده از دوربین PTZ را می توان با حرکت، کج کردن، و بزرگنمایی تنظیم کرد. این کار را می توان توسط یک کنترلر جوی استیک، NVR یا حتی یک گوشی هوشمند انجام داد. دوربین های PTZ بیش از هر نوع دیگری قیمت بیشتری دارند اما قابلیت های و امکانات بیشتری دارند.

دوربین مدار بسته خورشیدی (بدون نیاز به برق)