قیمت دوربین مداربسته ⭐خرید دوربین مداربسته ⭐لیست قیمت دوربین مداربسته ارزان | boostercctv

دوربین مداربسته دام با شکلی گنبدی شکل برای فضای داخلی طراحی تولید شده است. شکل ظاهری این دوربین مداربسته کمک می کند که تصاویر را به صورت ثابت در یک زاویه فیلم برداری کند. دوربین مدار بسته دام را با توجه به شکل ظاهری آن بر روی سقف نصب می کنند.

  • به یاد داشته باشید، تصویری که در شب می بینید معمولا رنگی نیست، بلکه یک ویدیوی سیاه و سفید است.
  • هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید.
  • از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد.

ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید. برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند. دوربین پی تی زد می‌تواند به سرعت تغییر جهت داده و یا زوم شود، حتی می‌تواند بر روی یک جسم در‌حال حرکت در یک نقطه متمرکز شود که این به مدلی که شما خریداری می‌کنید، بستگی دارد. به دلیل وارداتی بودن اکثر محصولات قیمت متناسب با قیمت ارز تغییر خواهد کرد .چرا که قیمت ارز در قیمت تجهیزات امنیتی تاثیر بسیار خواهد داشت. مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات امنیتی با توجه به نیاز خود را دریافت می کنید.

http://binacctv.ir

البته مجله خبری بوستر دوربین دیگری دوربین نیز از نظر ظاهری وجود دارد که شامل دوربین کودک (بیبی کم)، دوربین خودرو، دوربین لامپی و … دوربین مداربسته ای که در فضای باز نصب می شود باید دارای ویژگی هایی مانند ضد آب و گرد و غبار بودن باشد. دوربین های مداربسته ضد آب به طور عمومی استانداردIP بالاتر از 65 دارند. معنی استاندارد و درجه IP65 مقاومت دوربین مداربسته دربرابر نفوذ آب باران است، یعنی این دوربین مداربسته قابلیت استفاده درمحیط های بیرونی را دارد. اما اگر بخواهید برای مکان هایی که بیشتر در معرض آب هستند استفاده کنید باید از استاندارد های بالاتر مانند ip67 و ip68 استفاده کنید.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-T1A21P _ سیاه و سفید ا Dahua HDCVI Dome Camera HAC-T1A21P

دوربین مدار بسته با دید در شب مادون قرمز خروجی سیاه و سفیدی در شب تولید می کند چرا که امواج مادون قرمز دوربین مداربسته حساس به شخیص رنگ نیستند. دوربین مداربسته با تکنولوژی استار لایت بیشترین حساسیت به نور را دارد به همین خاطر با حداقل نور محیط، خروجی مناسبی از تصویر دوربین مدار بسته تولید می کند. نور لازم در این مدل از دوربین مداربسته توسط LED های به کار رفته دور لنز تولید می شود. خروجی تصاویر دوربین مدار بسته در ابتدای تولید سیاه و سفید بود اما به مرور با جایگذین کردن LED های نور گرم خروجی تصاویر دوربین مداربسته به صورت رنگی شد. در ادامه تعدادی از دید در شب های به کار رفته در دوربین مدار بسته را توضیح خواهیم داد تا با خروجی تصویر و رنج قیمتی آن ها بیشتر آشنا شوید.

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP

هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید. ضمن اینکه رزولوشن دوربین مداربسته و مدت ضبط روی ظرفیت ذخیره سازی تاثیرگذار است. دوربین وای فای، انواع متفاوتی دارد و بر اساس تکنولوژی ساخت به چند دسته تقسیم می شود که در ادامه به بررسی این مدل ها از دوربین دوربین wifi می پردازیم. در 90 درصد مواقع، زمانی که دوربینی که به تازگی نصب شده به درستی کار نمی کند، پایانه های کابل ضعیف مقصر هستند. صرف نظر از اینکه از کابل کواکسیال یا شبکه استفاده می کنید، مهم است که بدانید همه سیم ها برابر نیستند. به راحتی می توان کابل ارزان قیمت را از هر نوع پیدا کرد و تفاوت بین آن و سیم هزینه بالاتر را درک نکرد.