قیمت دوربین مداربسته ⭐خرید دوربین مداربسته ⭐لیست قیمت دوربین مداربسته ارزان | boostercctv

مجله خبری بوستر دوربین های مداربسته آنالوگ ساده ترین و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند که اتصال با سیم و نصب آسانی دارند. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند. این دوربین ها از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و نگهداری تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود. قیمت دوربین‌های تحت شبکه یونی ویو بالاتر از آنالوگ است اما شما باید با توجه به نیاز خود یکی از این موارد را انتخاب کنید. دوربین PTZ یا همان Speed Dome دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای، دوران 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد.

دسته بندی دوربین مداربسته بر اساس لنز

همچنین از نظر ظاهری می‌توان دوربین‌های مداربسته را در دسته‌های دام، اسپیددام، دوربین‌های صنعتی و … دسته بندی کرد. در این مقاله از مجله ماد طلایی قصد داریم تا شما را با انواع دوربین مداربسته بر اساس تکنولوژی و کاربرد آنها آشنا کنیم. برای خرید دوربین‌های مداربسته در ابتدا باید طراحی مناسبی را برای جانمایی دوربین‌ها در نظر داشته باشید. در صورت کمی نور از دوربین‌های مناسب نور کم و در محیط‌های بیرونی باید از دوربین‌هایی مقاوم با زوم بالا استفاده کرد. دوربین‌های دارای تکنولوژی دیجیتال قیمت بسیار بالاتری از دوربین‌های نوع آنالوگ دارند. هرچه تکنولوژی و قابلیت های دوربین مدار بسته بالاتر باشد طبعاً هزینه بالاتری باید برای این تهیه آن پرداخت شود.

پکیج دوربین مداربسته بی سیم (

به عنوان مثال دوربین با لنز 2.8mm زاویه دیدی حدود 90 درجه را ارائه می دهد و نمی تواند زاویه دید 60 یا 180 را ارائه دهد. در دوربین با لنز وریفوکال به علت دارا بودن فاصله کانونی قابل تنظیم می توانید میدان دید را برحسب نیاز و متناسب با لنزهای آن تغییر دهید. به این ترتیب که قابلیت تنظیم و زوم به صورت خوکار و از طریق منو را در اختیار کاربر قرار می دهد.

  • همانطور که گفتیم به کارگیری نیروی انسانی از سوی کارفرما دارای هزینه های بالایی می باشد و کارفرما می تواند با تهیه و خرید دوربین های نظارتی و امنیتی به طور نامحسوس از هر مکان و از هر نقطه از دنیا محل کار خود را توسط دوربین پایش نماید.
  • راه اندازی سیستم انتقال تصویر توسط خود شخص نیز امکان پذیر می باشد ولی در صورت عدم آشنایی فرد با کارکرد این سیستم و تنظیمات شبکه ، تنظیمات آن توسط نصابان و مجریان سیستم نظارتی در قبال دریافت مبلغی از کارفرما انجام می شود.
  • نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد .
  • دوربین آنلاین گستره ای از کالاهای متنوع را به کاربران خود ارائه می کند.
  • 4- مصرف برق در سیستم نظارتی بسیار مهم است به خصوص وقتی DVR/NVR حامل چندین هارد باشد.هرچه برق مورد نیاز DVR/NVR کمتر شود، دما کاهش مییابد؛ این امر کمک میکند DVR/NVR در محیط پایدارتری کار کند.

قیمت مقرون به صرفه این سری از دوربین ها و کیفیت مناسب از مهم ترین ویژگی های جذب مشتری آنهاست. اما با وجود قیمت ارزان و سادگی استفاده از دوربین مداربسته بیسیم آنالوگ به دلیل معایبی که دارد، مدتی است که منسوخ شده است. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و …

http://binacctv.ir

دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان معمولا در فضاهای باز و بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، ادارات و… نصب می شوند و قابلیت چرخش 360 درجه و زوم کردن قوی در یک نقطه خاص را دارند. مهم ترین ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست است که با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد. قیمت این دوربین ها بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید. دوربین های پلاک خوان دوربین هایی تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودرو ها حتی در هنگام حرکت هستند. این نوع دوربین ها معمولا برای پارکینگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ )، مجتمع های تجاری، ادارات، کارخانه ها و …