قیمت و خرید بهترین دوربین مدار بسته خانگی 20 مورد چی چی چی | boostercctv

یک مجله خبری بوستر دوربین چهارتایی دوربین مداربسته مناسب منزل Zmodo Mini Cam فقط 99.99 دلار قیمت دارد. این دوربین‌های مداربسته خانگی دارای دید در شب، صدای دو طرفه، سازگاری با الکسا و ضبط پیوسته اختیاری با کیفیت 720p HD هستند. اما دوربین مداربسته بوش از عیب بزرگی نسبت به سایر دوربین ها برخوردار است . دوربین مدار بسته بوش نسبت به سایر دوربین های این بازار از بدنه ی ضعیفی برخور دار است. این عیب در کنار بدنه ی ضعیف آن باعث شده است تا این شرکتت در بازار تجهیزات نظارتی و حفظت تصویری فاصله ی بسیار زیادی را با رقبای خود از جمله هایک ویژن و داهوا داشته باشد.

با توجه به زمان کم حضور این برند در بازار رقابتی محصولات امنیتی و نظارتی توانسته مورد توجه خاص متقاضیان قرار گیرد. البته در این میان شاید آگاهی از بهترین برند و شناخت 10 برند برتر دوربین مداربسته کمک موثرتری به خریداران و هم به فروشندگان و عرضه کنندگان این محصول کند. در این مقاله سعی داریم با معرفی بهترین های بازار دوربین مداربسته در ایران و جهان شما را در انتخاب و خرید این محصول کمک کنیم. در این مقاله به همراه وجود بیش از 100 برند دوربین مداربسته در ایران خریداران را با چالش های زیادی رو به رو خواهد کرد.

http://binacctv.irدوربین های مجهز به استارلایت به گونه ایی طراحی شده اند که به نسبت سایر دوربین های مداربسته دیافراگم گشادتری دارند. این امر موجب می شود نور بیشتری از طریق لنز به سنسور دوربین منتقل شود. در چنین شرایطی دوربین star light نیز قادر است تصاویر رنگی و با کیفیتی را به ثبت برساند. با بهره گیری از تکنولوژی starlight می توانید جزئیات تصویر را با کیفیتی قابل قبول مشاهده کنید. عموماً دوربین های مجهز به دید در شب star light برای شناسایی چهره افراد و یا پلاک خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.

  • اما اینکه چه سیستمی و چه نوع برندی مناسب و نیاز ما برای کنترل دارایی‌های ما خواهد بود، نکته‌ای هست که اکثر مردم از آن بی‌اطلاع هستند.
  • با توجه به جرائم زیادی که امروزه شهد آن هستیم، استفاده از این سیستمهای نظارتی در سطح شهر و در فروشگاه‌ها و مخصوصاً منازل مسکونی به شدت احساس می‌شود.
  • علاوه بر کیفیت تصویر به زاویه دید در دوربین مداربسته برای فضای بیرونی نیز توجه داشته باشید.
  • برای استفاده از اندازه های مختلف لازم است مشخص شود که برای چه مکانی مدنظر شماست؟ و براساس میدان دید دوربین مدنظر را انتخاب کنید.
  • به عبارتی مثلا لازم است در یک مجموعه در برخی نقاط تعداد زیادی دوربین مدار بسته نصب شوند در حالی که در نقاط دیگر فقط یک شمای کلی از محیط مورد توجه باشد.
به عنوان مثال، دوربین مداربسته Nest یکی از بالاترین قیمت‌ها را برای دوربین‌های امنیتی خانگی را دارد. با این حال، ما متوجه شدیم که این رقابت بیشتر به دلیل قابلیت‌های استثنایی هوش مصنوعی Netatmo و برتری Arlo Pro 4 در هر دسته‌بندی است. از دیگر محیط های مناسب برای نصب دوربین مداربسته فضای داخلی منازل میباشد. بنابراین باید از کابل های و لوازم مطمئن و با کیفیت، و همچنین تکنسین های ماهر در نصب دوربین مداربسته آنالوگ کمک بگیرید.

بهترین دوربین مداربسته برای منزل

گاهی تصاویر ضبط شده در دوربین‌ ها برخلاف تصاویر دوربین از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. دوربین‌ های مداربسته در انواع و کیفیت‌ های مختلف در بازار ارائه می‌ شوند. شرکت‌ های تولیدکننده دوربین‌ های مداربسته، دوربین‌ های خود را با رزولوشن‌ های مختلفی از جمله رزولوشن 8 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل، 4 مگاپیکسل، 3 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل و یک مگاپیکسل عرضه می‌ کنند. لنز دوربین مداربسته در 2 نوع طراحی و تولید می شود که شامل ثابت و ولی فوکال می باشد لنز ثابت تنها در یک زاویه به شما دید می دهد. دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد.

نقاط قوت دوربین مداربسته Arlo