قیمت و خرید بهترین دوربین مدار بسته خانگی 20 مورد چی چی چی | boostercctv

در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش مجزا بر روی فریم و تصویر، بصورت دسته ای نیز روی کل فریمها در پایان هر سیکل، پردازشی مجزا صورت می پذیرد. کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد. زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده سازی در نظر بگیرد. برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند. در این حالت مثلا اگر Percentage را ۵۰% در نظر گرفته باشیم، هشدارها زمانی فعال می­شوند که جسم ۵۰% از فضای محدوده­ی مشخص شده را اشغال کند.

http://binacctv.ir

این مارک بخشی از کارخانه هایک ویژن است که بر تولید بهترین دوربین‌های مداربسته سبک و مناسب برای فضاهای بسته فعالیت دارد. مهم‌ترین نکات که در زمان خرید دوربین مداربسته باید به آن توجه ویژه داشته باشید، کیفیت تصویر است. در دوربین‌های مداربسته هرچه رزولوشن بیشتر باشد، تصویر کیفیت بهتری خواهد داشت. همچنین دوربین های مداربسته تحت شبکه خانگی به شما امکان می دهند ویدیوها را در فضای ابری ذخیره کنید، اما بسیاری از سرویس دهنده های دوربین مداربسته برای انجام این کار از شما هزینه دریافت میکنند. تعداد کمی از دوربین ها دارای ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری را دارند ، بنابراین می توانید ویدیو را در کارت حافظه میکرو SD ذخیره کنید.

در کشور ایران تا کنون بیش از 100 برند دوربین مدار بسته موجود می باشد. در واقع برای اینکه تصویر تشکیل شود لازم است که نور لازم به لنز و از آنجا به چیپ تصویر دوربین تابیده و تصویر تشکیل شود. این پروسه شباهت بسیار زیادی به مکانیسم بینایی در چشم انسان دارد، در چشم انسان نیز با رسیدن نور لازم به شبکیه تصویر تشکیل می شود. قبل از اینکه بخواهید بهترین دوربین مدار بسته خانگی را انتخاب کنید باید به نکاتی درباره آن توجه کنید‌. در ابتدا باید مشخص شود دوربین به کجا قرار است متصل شود.‌ اگر سقف یا دیوار است از دوربین‌های مناسب این مکان‌ها استفاده شود‌. در ادامه لیست برندهای برتر دوربین‌های مداربسته برای آشنایی بیشتر قرار داده شده است.

بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

برخی از این مجله خبری بوستر دوربین ها یکی و برخی از آن ها همچون هایک ویژن در هردو فاکتور عملکردی بی نظیر را ارائه کرده اند. همچنین در کشور ما به دلیل اینکه برند های مختلفی وجود دارد، پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته ارزان ایرانی تا حدود زیادی سخت شده است! به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به طور کامل شما را با بهترین برندهای دوربین مدار بسته ایرانی آشنا کنیم تا شما بتوانید به راحتی انتخاب خوبی داشته باشید.

  • بنابراین می‌توان آن را در دسته بهترین دوربین مداربسته برای منزل انتخاب کرد.
  • یا هم ایمیل خودتون رو واسمون بفرستین تا همین الان لیست قیمت رو خدمتتون ارسال کنیم.
  • برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد.
  • همچنین لازم است بدانید که کلیه دوربین های حارس دارای 2 سال گارانتی می باشد.
  • که جهت خرید و مشاوره میتوانید با تیم پشتیبان شرکت دیجی رانو ارتباط بگیرید.
به دلیل پوشش‌های محافظ، دوربین دام مقاومت بسیار خوبی داشته و در محیط‌های مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید. تعداد دوربین‌های لازم به اندازه و شرایط مغازه و همچنین سطح امنیتی مورد نظر بستگی دارد. پیشنهاد می‌شود که حداقل یک دوربین را در بالای محل استقرار فروشنده و در نزدیکی در ورودی قرار دهید. در صورتی که امکان خرید بیش از یک دوربین را دارید، می‌توانید در نقاط دیگری همچون در کنار اجناس گران‌قیمت دوربین‌های اضافه را نصب کنید.

دوربین مداربسته  داهوا dahua (HAC-HFW1000SP)